Έχοντας ήδη παρουσιάσει τρία πράσινα πρότυπα υδρογόνου στους επτά μήνες της δημιουργίας της, η HYVIA –εταιρεία που προήλθε από την ένωση μεταξύ Renault Group και Plug Power– έθεσε ως προτεραιότητα την «ταχύτητα».

David Holderbach, CEO της HYVIA

Ο CEO, David Holderbach, εξηγεί πώς συγκέντρωσε μια ομάδα ανθρώπων που πρεσβεύουν την οικολογία και γιατί έπρεπε να αντιδράσουν ταχέως.

Τον περασμένο Ιανουάριο, ο CEO του Renault Group, Luca de Meo, ανακοίνωσε τη στρατηγική Renaulution του Ομίλου και την σημαντική ώθηση λύσεων υδρογόνου στην αγορά. Η HYVIA, που ανήκει εξ ημισείας στο Renault Group και την Plug Power, εγκαινιάσθηκε τον Ιούνιο ως ταχεία αντίδραση στην κατάσταση. Αρχή της εταιρείας είναι η ταχεία αντίδραση, καθώς η ενεργειακή μετάβαση δεν μπορεί πλέον να περιμένει.

Ενώ συνήθως χρειάζονται κάποια χρόνια για να σχεδιαστεί ένα όχημα, στη HYVIA όλα εξελίσσονται γρήγορα. Μεταξύ Ιουνίου και Δεκεμβρίου, στελεχώθηκαν ομάδες, παρουσιάστηκαν τρία πρότυπα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων υδρογόνου, υπήρξε συμμετοχή σε πλήθος εκδηλώσεων βιώσιμης κινητικότητας και ξεκίνησαν δοκιμές μοντέλων παραγωγής. Όλα αυτά πριν ακόμα την πρώτη της επέτειο!

«Η ίδρυση της HYVIA είναι αξιοσημείωτη, τόσο για τον τρόπο δημιουργίας της, όσο και για τον σχεδιασμό των πρωτύπων της. Έπρεπε όλοι να δράσουμε γρήγορα και να κινηθούμε συγχρονισμένα και να επινοήσουμε τρόπους απανθρακοποίησης της κινητικότητας», δήλωσε ο David Holderbach.

Νοοτροπία startup βασισμένη σε ισχυρές αξίες

Με αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς και την ομόφωνη αποδοχή τους, η HYVIA γνωρίζει πως πρέπει να αντιδράσει γρήγορα για μια οργανωμένη απάντηση που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών, ξεπερνώντας τους σημερινούς περιορισμούς υδρογόνου. Η νέα μάρκα ξεκίνησε μια εκστρατεία που συγκεντρώνει ικανά και ενθουσιώδη άτομα.

Ο David Holderbach και η ομάδα του διαθέτουν ευέλικτη διαχείριση και νοοτροπία start-up: λήψη γρήγορων αποφάσεων, εξορθολογισμό διαδικασιών και αναζήτηση και εκμετάλλευση δεξιοτήτων. Η HYVIA, είναι μια οικογένεια 50 εργαζομένων με πολλά κίνητρα, ενθουσιασμένων με τις προκλήσεις της πράσινης κινητικότητας υδρογόνου. Μια ομάδα ανθρώπων με κοινή τους επιθυμία τον θετικό αντίκτυπο στην ενεργειακή μετάβαση. Μεταφορές χαμηλών εκπομπών άνθρακα: αυτή είναι η πυξίδα τους, στόχος που όλοι ασπάζονται. Για τον David Holderbach, αυτό είναι το απαραίτητο είδος ενθουσιασμού είναι εάν η εταιρεία επιθυμεί να επιτύχει τον φιλόδοξο στόχο της μεριδίου αγοράς 30% στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα υδρογόνου έως το 2030.

Αλλαγή κανόνων παιχνιδιού σε 200 ημέρες

Σε λιγότερο από 200 ημέρες, η HYVIA πέτυχε ορισμένα σημαντικά ορόσημα. Παρουσίασε τρία πρότυπα οχήματα υδρογόνου: τα Renault Master Van H2-TECH, Renault Master Chassis Cab H2-TECH και Renault Master Citybus H2-TECH. Η HYVIA συμπεριέλαβε και λύση σταθμού ανεφοδιασμού, επειδή πιστεύει πως δεν έχει νόημα να πωλεί οχήματα χωρίς ολοκληρωμένη λύση ανεφοδιασμού υδρογόνου και επαναφόρτισης. Ένα κατόρθωμα που βασίστηκε στη συνδυασμένη τεχνογνωσία του Renault Group και της Plug Power.

Προηγούμενο άρθροΟ Michael Lohscheller παραιτήθηκε από την VinFast
Επόμενο άρθροBMW Group: “ο πιο ελκυστικός εργοδότης”