Το Hyundai Motor Group ξεπέρασε τους 10 εκατομμύρια συνδρομητές υπηρεσιών συνδεδεμένων αυτοκινήτων παγκοσμίως τον Ιούνιο.

Το ορόσημο αυτό επετεύχθη μόλις ένα χρόνο και 10 μήνες αφότου έφτασε τους 5 εκατομμύρια συνδρομητές τον Αύγουστο του 2021. Αυτή η ταχεία ανάπτυξη υποστηρίζει την επιτάχυνση της στρατηγικής του ομίλου για οχήματα λογισμικού (SDV).

Οι υπηρεσίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων χρησιμοποιούν ασύρματα δίκτυα για να ενεργοποιήσουν τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εντός του οχήματος και τις εφαρμογές smartphone που παρέχουν στους πελάτες εύκολη πρόσβαση στα οχήματά τους. Αυτές οι υπηρεσίες έχουν εξελιχθεί πέρα από τα βασικά, όπως η πλοήγηση σε πραγματικό χρόνο, η αναγνώριση φωνής και ο απομακρυσμένος έλεγχος του οχήματος, περιλαμβάνοντας καινοτόμες υπηρεσίες, όπως ασύρματες ενημερώσεις (OTA), πληρωμές εντός αυτοκινήτου και ροή ήχου/βίντεο. Η Hyundai Motor, η Kia και η Genesis λειτουργούν επί του παρόντος τις υπηρεσίες Bluelink, Kia Connect και Genesis Connected.

«Στόχος μας είναι να επιταχύνουμε τη μετάβαση στην εποχή SDV εστιάζοντας σε τεχνολογίες λογισμικού που συνδέουν απρόσκοπτα όλα τα ταξίδια», δήλωσε ο HaeYoung Kwon, Αντιπρόεδρος του Κέντρου Ανάπτυξης Infotainment του Hyundai Motor Group. «Θα επεκτείνουμε το οικοσύστημα για να παρέχουμε πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες κινητικότητας στους πελάτες μας».

Ο όμιλος παρουσίασε τις πρώτες υπηρεσίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων στην Κορέα το 2003 και έκτοτε τις έχει επεκτείνει στην παγκόσμια αγορά. Οι υπηρεσίες κυκλοφόρησαν εκτός Κορέας για πρώτη φορά στις ΗΠΑ τον Ιούνιο του 2011 και επεκτάθηκαν στην Κίνα, την Ευρώπη, την Ινδία και πιο πρόσφατα τη Σιγκαπούρη, παρέχοντας υπηρεσίες σε πελάτες σε περισσότερες από 50 χώρες.

Οι παγκόσμιοι συνδρομητές έφτασαν το 1 εκατομμύριο τον Μάιο του 2018, ακολουθούμενοι από 5 εκατομμύρια τον Αύγουστο του 2021, 8 εκατομμύρια τον Οκτώβριο του 2022 και 10 εκατομμύρια τον Ιούνιο του 2023, παρουσιάζοντας ταχεία ανάπτυξη. Καθώς η παγκόσμια αγορά για τις υπηρεσίες αυτές επεκτείνεται, ο αριθμός των συνδρομητών στο εξωτερικό αυξάνεται ταχύτερα από ό,τι στην Κορέα.

Με αυτή την τάση, ο Όμιλος αναμένει να φτάσει τα 20 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της Κορέας, μέχρι το τέλος του 2026.

Στο μέλλον, το Hyundai Motor Group σχεδιάζει να εξετάσει το ενδεχόμενο να επεκτείνει τις υπηρεσίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων του σε αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας ενισχύοντας συνεργασίες με μεγάλους παγκόσμιους παρόχους για την περαιτέρω ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες αυτών των πελατών.

Επιπλέον, οι υπηρεσίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων αναμένεται να βελτιωθούν περαιτέρω με τη μετάβαση του ομίλου στα συστήματα SDV. Το Hyundai Motor Group αποκάλυψε το όραμα και τη στρατηγική του για τα SDV στην εκδήλωση «Unlock the Software Age» τον Οκτώβριο του 2022 και ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει να προσφέρει διαθέσιμες ενημερώσεις λογισμικού OTA σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα οχημάτων.

Προηγούμενο άρθροΣυνεργασία JLR – Everstream Analytics
Επόμενο άρθροESRS: σχέδια προτύπων αναφοράς βιωσιμότητας