Η Hyundai Motor Co δήλωσε, στην τακτική της ενημέρωση προς τους επενδυτές, πως “Δεν βρισκόμαστε σε συνομιλίες με την Apple για την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων”.

“Λαμβάνουμε αιτήματα από διάφορες εταιρείες για συνεργασία σε από κοινού ανάπτυξη αυτόνομων ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και τίποτα δεν έχει αποφασιστεί’, δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία στην τακτική της ενημέρωση προς τους επενδυτές, σχετικά με τις σχετικές φήμες που κυκλοφόρησαν.

Έτσι, βάζοντας τέλος στη φημολογία, έχασε και ένα μέρος της χρηματιστηριακής της αξίας.

Υπενθυμίζεται ότι ένα μήνα πριν η Korea IT News αναφέρθηκε σε συμφωνία η οποία ίσως ολοκληρωνόταν τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους προκειμένου να ξεκινήσει η παραγωγή. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να κατασκευάσουν τα αυτοκίνητα στο εργοστάσιο της Kia Motors στη Georgia, ή να επενδύσουν από κοινού σε ένα νέο εργοστάσιο στις Ηνωμένες Πολιτείες, για την παραγωγή 100.000 οχημάτων γύρω στο 2024.

Η φήμη, ότι θα μπορούσε η Hyundai να γίνει η ‘Foxconn‘ της Apple για ηλεκτρικά οχήματα, που κυκλοφόρησε σε όλο τον κόσμο δεν σχολιάστηκε από την Apple. Από την άλλη η Hyundai Motor είχε δηλώσει ότι βρίσκεται σε σχετικές συζητήσεις, αλλά αυτές είναι πρώιμες και τίποτα δεν έχει αποφασιστεί. Ωστόσο, αυτό ήταν αρκετό για να ανέβει σημαντικά η μετοχή της εταιρείας.

Κάποιοι αναλυτές ανέφεραν στο Reuters ότι οι συνομιλίες ενδέχεται να κατέρρευσαν λόγω της διαρροής του σχεδίου συνεργασίας στα μέσα ενημέρωσης, ή λόγω πιθανής επιμονής της Apple ότι ο ρόλος της Hyundai σε οποιαδήποτε περίπτωση θα ήταν αυτός του κατασκευαστή εξοπλισμού και όχι του στρατηγικού εταίρου.

Ο όμιλος Hyundai έχει εξελιχθεί σε έναν αξιοπρόσεκτο κατασκευαστή με δύο μάρκες – Hyundai και Kia που διεκδικούν σημαντικό μερίδιο στην παγκόσμια αγορά (8,1% με 6,52 εκατομμύρια μονάδες το 2020), ενώ μόλις πρόσφατα επιβεβαίωσε εκ νέου τη «Στρατηγική 2025», ένα φιλόδοξο μεσοπρόθεσμο σχέδιο για το μέλλον, με πυλώνες την ηλεκτροκίνηση, τις υπηρεσίες κινητικότητας και το υδρογόνο. Παράλληλα, αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες, τόσο για την εναέρια κινητικότητα, όσο και για την αυτόνομη.

Λίνα Τσαγκαράκη

Προηγούμενο άρθροFuture Forum by BMW Welt: Το μέλλον σε 100 χρόνια
Επόμενο άρθρο20.000 δέντρα στην Ευρώπη για τα 10 χρόνια του LEAF