Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το “Mondial de l’Automobile 2018” που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Οκτωβρίου, ο Όμιλος BMW παρουσίασε μια σειρά από καινοτόμες λύσεις, όπως το BMW Intelligent Personal Assistant.

Από τον Μάρτιο του 2019, ο έξυπνος ψηφιακός σύντροφος οδήγησης θα είναι διαθέσιμος σε επιλεγμένα μοντέλα BMW, συμπεριλαμβανομένων των σειρών 3, 8, X5 και Z4. Μπορεί να βοηθήσει τον οδηγό να χειριστεί το όχημα ή να βρει χώρο στάθμευσης – και μπορεί επίσης να απαντήσει σε τεχνικά ερωτήματα σχετικά με το αυτοκίνητο.

Ο οδηγός επικοινωνεί με το BMW Intelligent Personal Assistant μέσω εντολών φωνής ή χειρονομίας. Ένα απλό “Hey BMW” ενεργοποιεί τον βοηθό, ο οποίος μπορεί στη συνέχεια να ρυθμίσει τη θερμοκρασία εσωτερικού χώρου, για παράδειγμα, ή να παράσχει συγκεκριμένες πληροφορίες, όταν απαιτείται. Ο οδηγός μπορεί ακόμη να ονομάσει τον ψηφιακό βοηθό με το όνομα της αρεσκείας του . Ο Βοηθός εξασφαλίζει επίσης την ευημερία του οδηγού με ένα πρόγραμμα που προειδοποιεί για πιθανή κόπωση.

Ενώ το BMW Intelligent Personal Assistant έλαμψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, στο κέντρο του Παρισιού, υπήρχε η εγκατάσταση “Hey Mona Lisa“. Στην πλατεία μπροστά από το κέντρο Georges Pompidou, η BMW προσέλκυσε την προσοχή όλων με μια τεράστια εγκατάστασή LED 70τ.μ. σε οθόνη 10 μέτρων με ύψος 7,5 μέτρων, ενός αντιγράφου της περίφημης Mona Lisa του Leonardo da Vinci, που συνδέθηκε με την παρουσίαση του νέου Προσωπικού Βοηθού BMW. Αν λοιπόν οι περαστικοί αναρωτιόντουσαν τι θα μπορούσε να σημαίνει το μυστήριο χαμόγελό της, είχαν την ευκαιρία να ρωτήσουν. Σε άπταιστα αγγλικά, γαλλικά ή γερμανικά, η Μόνα Λίζα απάντησε σε όλα τα περίεργα που ήθελαν να γνωρίζουν οι επισκέπτες. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία παρακολούθησης προσώπου, κινούσε το πρόσωπό της και τα χέρια της, δίνοντας ζωή, χάρη στο BMW Intelligent Personal Assistant, στο εξαιρετικό αυτό έργο ηλικίας 500 ετών.

Η εγκατάσταση συνοδεύτηκε από μια καμπάνια στα social media, συμπεριλαμβανομένης της στο Facebook, όπου όσοι δεν μπόρεσαν να βιώσουν την Mona Lisa αυτοπροσώπως, μπορούσαν να υποβάλουν τις ερωτήσεις τους σχετικά με τη νέα σειρά BMW 3 και τον ψηφιακό βοηθό.

Υπάρχουν περισσότερα από 11 εκατομμύρια συνδεδεμένα οχήματα από το BMW Group παγκοσμίως. Με υπηρεσίες όπως το Connected Drive και το BMW Intelligent Personal Assistant, ο αριθμός αυτός φαίνεται πως θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο.

Προηγούμενο άρθροΠαρατηρητήριο Εταιρικών Οχημάτων: Βαρόμετρο 2018
Επόμενο άρθροH Autohellas Hertz στην Transport Show 2018