Η νέα Dacia με αναθεωρημένη εταιρική ταυτότητα για μια σύγχρονη, πιο ψηφιακή μάρκα, που εξακολουθεί να έχει το ίδιο DNA, παρουσίασε το νέο λογότυπο και το νέο της σήμα.
- Ένα νέο ορόσημο του στρατηγικού σχεδίου της Dacia
- Νέο λογότυπο και νέο σήμα – η προσωποποίηση της απλότητας και της στιβαρότητας
- Η Dacia γίνεται πράσινη και εξερευνά την «εξωτερική» της πλευρά
- Μια ολοκαίνουργια οπτική και γραφιστική γλώσσα που αρχίζει τον Ιούνιο του 2021.
Η Dacia δήλωσε, όταν ανακοίνωσε τη νέα της στρατηγική της στις αρχές του 2021, πως αυτή είναι η αρχή ενός νέου κεφαλαίου στην ιστορία της. Ένα νέο κεφάλαιο που αντικατοπτρίζεται σήμερα στο νέο λογότυπο, το σήμα, τα χρώματα και τα πεδία… αλλά η μάρκα παραμένει πιστή στις ρίζες της. Ενώ τα συστατικά επιτυχίας της μάρκας παραμένουν τα ίδια, αποπνέει μια νέα αίσθηση που αντικατοπτρίζει τις αξίες της: απλότητα, αυθεντικότητα και στιβαρότητα, πάντα σε λογική τιμή.
Ο Denis Le Vot, CEO της Dacia, την περιγράφει ως, “Η μάρκα που επαναπροσδιορίζει συνεχώς ό,τι είναι απαραίτητο στην αυτοκινητοβιομηχανία”. Μία μάρκα που μπορεί να είναι «προσιτή» και «ελκυστική». Η θέση της στην αγορά παραμένει εξίσου μοναδική με την ημέρα που ξεκίνησε και αναμένεται να βελτιωθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, όπως εξηγείται στο βίντεο.
Τα δύο νέα σχέδια δημιουργήθηκαν εσωτερικά από την ομάδα σχεδιασμού, με την επιθυμία να εκφράσουν την ουσία της μάρκας, που καθοδήγησε τη Dacia από την αρχή της.
Dacia: μία μικρή μάρκα που κοιτάζει ψηλά
Από την ίδρυσή της το 1968, την εξαγορά της από το Groupe Renault το 1999 και μέχρι τις μέρες μας, η «μικρή» μάρκα από τη Ρουμανία, μεγάλωσε, ισχυροποιήθηκε και έγινε διεθνής, εφαρμόζοντας ακόμα τη συνταγή στην οποία οφείλει την επιτυχία της, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα, στην καλύτερη τιμή. Σήμερα, η Dacia παραμένει απόλυτα συντονισμένη με την εποχή, ενώ ετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμα κεφάλαιο στο δικό της «success story».
Τα τελευταία 15 χρόνια, η Dacia ξεχώρισε στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας χάρη στον αντισυμβατικό τρόπο σκέψης της. Σε έναν κόσμο που γίνεται ολοένα και πιο περίπλοκος, η μάρκα απευθύνεται σε ένα πολυπληθές κοινό που αναζητά μια πιο ορθολογιστική προσέγγιση στο θέμα της κατανάλωσης. Με παρουσία σε 44 χώρες και με πάνω από 7 εκατομμύρια ευχαριστημένους πελάτες, η Dacia μεταλλάχθηκε, με το πέρασμα των χρόνων και θα συνεχίσει να εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς.
Η Dacia του σήμερα και του αύριο
Η Dacia εκμοντερνίζεται και εναρμονίζεται περισσότερο με τις απαιτήσεις των καιρών. Συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία, χωρίς ποτέ να ξεχνάει τα στοιχεία του χαρακτήρα της που την οδήγησαν στην επιτυχία, όπως είναι το ασυναγώνιστο «value for money» που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της. Από το σχεδιασμό των αυτοκινήτων, μέχρι την πώλησή τους και από την παραγωγή τους, μέχρι και τη διανομή τους στο δίκτυο, η μάρκα παραμένει πιστή στη στρατηγική της για βελτιστοποίηση του κόστους σε κάθε διαδικασία, με στόχο οι πελάτες να πληρώνουν μόνον για ό,τι τους είναι πραγματικά απαραίτητο.
Φιλοδοξία της Dacia είναι η κατάκτηση νέων πεδίων δράσης, με βάση το μοναδικό και ιδιαίτερα αποτελεσματικό επιχειρηματικό της μοντέλο, αλλά και μέσω μίας ακόμα πιο ευρείας γκάμας προϊόντων, ικανής να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών της.
Και όλα αυτά ενώ επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην κατηγορία C. Το Bigster Concept, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιανουάριο, ως μέρος του νέου στρατηγικού σχεδιασμού του Groupe Renault με την ονομασία Renaulution, προϊδεάζει για την διεύρυνση της γκάμας Dacia.
Όπως δήλωσε ο Denis Le Vot,”Η Dacia θα είναι πάντα η Dacia που γνωρίζουμε και θα συνεχίσει να προσφέρει αξιόπιστα μοντέλα, με ασυναγώνιστο value for money. Με τη δημιουργία της επιχειρηματικής μονάδας Dacia/LADA, θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο την αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B, θα αυξήσουμε την αποδοτικότητά μας και θα βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την ποιότητα, την ανταγωνιστικότητα και την ελκυστικότητα των προϊόντων μας. Μοιάζει να έχουμε όλα όσα χρειάζονται για να αγγίξουμε την κορυφή και το Bigster Concept μας δείχνει τον δρόμο”.
Με το Bigster Concept, που είναι σχεδιασμένο για περιπέτεια και χρήση εκτός δρόμου, η Dacia αποδεικνύει ότι θα είναι γίνει ακόμα πιο ελκυστική, πιο φρέσκια και πιο εξωστρεφής, παραμένοντας πάντα προσιτή και επικεντρωμένη στα απαραίτητα. Χωρίς περιττά διακοσμητικά, καλύπτει τις βασικές ανάγκες και ενσωματώνει αρκετές τολμηρές επιλογές, όπως φαίνεται από τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών για τα εξωτερικά προστατευτικά μέρη του αμαξώματος. Οι λιτές γραμμές και οι διαχρονικές αναλογίες του αντανακλούν στιβαρότητα, ενισχύουν την περιπετειώδη φύση του και αναδύουν έναν αέρα ελευθερίας. Η Dacia τείνει να γίνει ταυτόσημη με την έννοια της απόδρασης, καθώς οι πελάτες της έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες, χωρίς τίποτε το περιττό.
Για να υλοποιήσει το όραμά της, η Dacia ετοιμάζεται να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, μέσω της νέας σχεδιαστικής της ταυτότητας. Ένας νέος κόσμος ανοίγεται για τη μάρκα, με νέα, περιπετειώδη σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ικανά να ικανοποιήσουν την ανάγκη για απόδραση, για ελευθερία και για αυθεντικότητα, αλλά και τη βασική επιθυμία του σύγχρονου ανθρώπου να επανασυνδεθεί με το περιβάλλον, απολαμβάνοντας στιγμές θαλπωρής με τους αγαπημένους του.