Ο Andy Palmer, CEO, Aston Martin
Aston Martin CEO, Andy Palmer - Aston Martin Portraits - Gaydon, England 25th July 2017 Photo: Drew Gibson

Ο Andy Palmer, CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας πολυτελών αυτοκινήτων Aston Martin, θα αποχωρήσει από την εταιρεία στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης με στόχο την αποκατάσταση της επιχείρησης, όπως αναφέρουν τόσο η Financial Times, όσο και το Reuters.

Tobias Moers, CEO, Chairman of the management board – Mercedes-AMG GmbH

Όπως αναφέρθηκε θα αντικατασταθεί από τον Tobias Moers, ο οποίος είναι από τον Οκτώβριο του 2013 CEO της Mercedes-AMG, έχοντας συμπληρώσει 18 χρόνια στην εταιρεία αυτή.

Ο Δρ Andy Palmer, CMG, είναι Executive Director του Ομίλου (ως Πρόεδρος και CEO) από τον Οκτώβριο του 2014 και είναι ο αρχιτέκτονας του μεσοπρόθεσμου αναπτυξιακού σχεδίου “Δεύτερος Αιώνας” που επί του παρόντος εκτελείται από την εταιρεία. Είναι γεννημένος στη Βρετανία διαπιστευμένος μηχανικός, manager και επιχειρηματίας με 40 χρόνια εμπειρίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, αφού ξεκίνησε την επαγγελματική του καριέρα ως 16χρονος μαθητευόμενος στην Automotive Products Limited (UK).

Πριν ενταχθεί στην Aston Martin Lagonda, ο Δρ. Palmer κατείχε τη θέση του Co-Chief Operating Officer & Chief Planning Officer της Nissan Motor Co. (Ιαπωνία) και ήταν μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της Nissan.

Η εταιρεία δήλωσε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πως επαναξιολογεί τη διοικητική επιτροπή της, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει τα περί αντικατάστασης του Andy Palmer.

Η Aston Martin, διάσημη ως αυτοκίνητο επιλογής του κινηματογραφικού James Bond, καταγράφει πτώση της τιμής της μετοχής της από τον Οκτώβριο του 2018.

Η  βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, που έχει 107 χρόνια ιστορίας, σημείωσε μεγάλες απώλειες το πρώτο τρίμηνο του έτους, με μείωση πωλήσεων κατά σχεδόν ένα τρίτο, λόγω της επίδρασης της πανδημίας κορωνοϊού.

Η εταιρεία υπολογίζει στο όχημά της SUV για αύξηση των πωλήσεων σε μια νέα κατηγορία και δήλωσε πως η παραγωγή του βρίσκεται σε καλό δρόμο.

Το DBX είναι ένα συναρπαστικό προϊόν για την Aston Martin. Υπολογίζει στις πωλήσεις του αυτή την άνοιξη, καθώς είναι το τέταρτο νέο μοντέλο της εταιρείας. Πριν από την άφιξή του, τα πιο πρόσφατα τρία νέα Aston Martin επικεντρώθηκαν στα βασικά σπορ μοντέλα της εταιρείας. Το DBX είναι μια εντελώς νέα κατασκευή, στη δημοφιλή κατηγορία SUV. Επιπλέον, είναι το πρώτο προϊόν που κυκλοφόρησε τις νέες γραμμές παραγωγής στο Aston Martin Lagonda Production and Technology Center στο St Athan της Ουαλίας.

“Θέλαμε να διατηρήσουμε την ομορφιά μέσω της αναλογίας”, λέει ο Marek Reichman, Executive Vice President και Chief Creative Officer της Aston Martin Lagonda, μιλώντας για τη διαδικασία εξέλιξης ενός SUV με σπορ αντίληψη, καθώς περιγράφει τη σχεδιαστική του προσέγγιση για το νέο DBX. “Το πρώτο SUV της Aston Martin έχει μακρύ μεταξόνιο και κοντούς προβόλους για βέλτιστο εσωτερικό χώρο, αλλά οι αναλογίες του δίνουν την εντύπωση ενός μικρότερου σπορ αυτοκινήτου, που είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Aston Martin”, εξηγεί ο M. Reichman.

Τον Ιανουάριο, οι δύσκολες συνθήκες ανάγκασαν την εταιρεία να προστρέξει στον Καναδό δισεκατομμυριούχο Lawrence Stroll, ο οποίος αγόρασε μερίδιο περίπου 20% καταβάλλοντας περίπου 200 εκατομμύρια λίρες, καθώς η παραπαίουσα αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθούσε να συγκεντρώσει κεφάλαια. Ωστόσο, η πανδημία και το κλείσιμο έπληξαν τη ζήτηση και την ανάγκασαν να αναστείλει την παραγωγή, όπως και τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

“Προφανώς πληγήκαμε αρκετά σοβαρά από τον COVID-19, αρχής γενομένης από την Κίνα τον Ιανουάριο, αλλά πιο πολύ από τη στιγμή που ενέσκηψε στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες”, είχε δηλώσει πρόσφατα ο Andy Palmer στο Reuters.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here