Η Kathleen Monnier ανέλαβε Global Marketing Marketing Manager στην Total. Στο νέο της ρόλο, θα επικεντρωθεί στη “μετάβαση από τη διαχείριση καυσίμων στη διαχείριση του στόλου και της κινητικότητας”, όπως δήλωσε. “Η αποστολή είναι να επεξεργαστούμε νέες προσφορές κινητικότητας για να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας και να τους βοηθήσουμε να προσαρμοστούν στις νέες τάσεις, ευκαιρίες και κανονισμούς”.

Ο προηγούμενος ρόλος της Kathleen Monnier στην Total, από τον Ιούλιο του 2017 έως τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, ήταν Global Business Strategy Manager για τις κάρτες καυσίμων. Ο διάδοχός της σε αυτό το ρόλο θα διοριστεί στις αρχές του 2020. Η κ. Monnier εργάζεται στην Total από το 2008, αναλαμβάνοντας ποικίλους εκτελεστικούς ρόλους. Έχει πτυχίο Bachelor in Business Administration από το Πανεπιστήμιο του Τέξας (Austin) και μεταπτυχιακό στο Marketing από το business school ESCP Europe στο Παρίσι.

Ανυπομονεί, δε, να προχωρήσει στη νέα της αποστολή: “Εδώ και καιρό η Total έχει δεσμευτεί για καλύτερη ενέργεια, με πολλές επενδύσεις σε νέες πηγές ενέργειας, φυσικού αερίου, EV, ηλιακής ενέργειας … Νέες δυνατότητες κινητικότητας είναι διαθέσιμες και πρέπει να προωθηθούν. Ως βασική επιχείρηση στον τομέα της ενέργειας, πρέπει να διαδραματίσουμε τον ρόλο μας για να συμβάλουμε ενεργά στη μετάβαση αυτή”.

Προηγούμενο άρθροΠρόταση οδηγίας για το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών
Επόμενο άρθροΗ Geotab εξαγόρασε την Intendia