FREENOW: Οι Έλληνες στους πιο επικοινωνιακούς επιβάτες

Έρευνα της FREENOW αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες είναι από τους πιο επικοινωνιακούς επιβάτες στην Ευρώπη, μετά από τους Ιταλούς και τους Ισπανούς.

Σύμφωνα με έρευνα της FREENOW, στην Ελλάδα, τα ταξί δεν είναι απλώς ένα τρόπος μετακίνησης, αλλά λειτουργούν και σαν κινητά hubs συζητήσεων. Σε αντίθεση με πολλές ευρωπαϊκές χώρες, όπου οι διαδρομές με ταξί χαρακτηρίζονται συχνά σιωπηλές, η έρευνα έδειξε ότι ένας στους δύο έλληνες επιβάτες απολαμβάνουν μια καλή συζήτηση με τους οδηγούς ταξί, κατά τη διάρκεια της μετακίνησής τους στην πόλη.

Οι Έλληνες οδηγοί ταξί είναι περίφημοι για την αγάπη τους στην επικοινωνία με το 58% των επιβατών να δηλώνουν, σύμφωνα με την έρευνα, ότι βρίσκουν αυτές τις στιγμές πραγματικά απολαυστικές! Ως βασικό θέμα συζήτησης μεταξύ επιβατών και οδηγών ταξί στην Ελλάδα, με ποσοστό 35%, ψηφίστηκε ότι αποτελεί η κίνηση στους δρόμους, σε σύγκριση με άλλες χώρες, όπως στην Ιταλία, όπου οι επιβάτες μιλούν περισσότερο για τις ειδήσεις της πόλης και στην Ιρλανδία, όπου σχολιάζουν συνήθως τον καιρό. Τέλος, η έρευνα αποκαλύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες στην Ελλάδα θα προτιμούσαν μια διαδρομή με ταξιδιάρικες κουβέντες, παρά μια πιο ήσυχη εναλλακτική, τοποθετώντας τους έλληνες επιβάτες στην πεντάδα των πιο κοινωνικών, μαζί με τους Άγγλους, τους Γερμανούς, τους Ισπανούς και τους Ιταλούς.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, η Άσπα Τοπαλίδου, Γενική Διευθύντρια της FREENOW Ελλάδας δήλωσε: «Με την ταχύτητα, την ασφάλεια και την αξιοπιστία να είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες, για τους οποίους οι επιβάτες επιλέγουν να μετακινηθούν με FREENOW, χαιρόμαστε που τοποθετούν και την ανθρώπινη επαφή στο επίκεντρο. Γι’αυτό προσπαθούμε πάντα να δημιουργούμε ευχάριστες εμπειρίες, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τους οδηγούς ταξί. Οι συνεργάτες οδηγοί μας θα συνεχίσουν να παρέχουν άριστες επαγγελματικές υπηρεσίες σε όλους τους επιβάτες της FREENOW, είτε επιθυμούν μία σιωπηλή διαδρομή, είτε μία πιο διαδραστική».

Όπως προκύπτει από την έρευνα, πολλοί επιβάτες απολαμβάνουν τη συζήτηση και σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες στην Ελλάδα βλέπουν τις διαδρομές με ταξί σαν ευκαιρία να χαλαρώσουν και να σκεφτούν, αποδεικνύοντας ότι μία τυπική διαδρομή με ταξί μπορεί να είναι διαδραστική, και ευχάριστη. Μάλιστα, η πλειονότητα επιλέγει συνήθως να κοιτάζει έξω από το παράθυρο, ενώ αρκετοί να περνούν τον χρόνο τους στα social media, χαλαρώνοντας και απολαμβάνοντας τη μετακίνηση χωρίς άγχος.

Η έρευνα διενεργήθηκε σε συνεργασία με το ινστιτούτο ερευνών Kantar και ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο 2024. Η FREENOW ερεύνησε συνολικά 4.000 άτομα, από τα οποία 500 ήταν Έλληνες. Οι συμμετέχοντες στην αντιπροσωπευτική έρευνα προέρχονταν από τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Προηγούμενο άρθροStar Automotive Ελλάς, πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας
Επόμενο άρθροΚορυφαία επίδοση της Opel στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα