Η Ford Motor και η Baidu άρχισαν να συνεργάζονται σε ένα διετές πρόγραμμα που θα δώσει τη δυνατότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία να δοκιμάσει αυτόνομα αυτοκίνητα στο οδικό δίκτυο του Πεκίνου, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση των δύο εταιρειών στις 31 Οκτωβρίου.

Οι δοκιμές, θα ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του έτους και θα επικεντρωθούν σε αυτόνομα οχήματα επιπέδου 4, που θα μπορούν να επιβραδύνουν, να κάνουν στην άκρη ή να παρκάρουν σε ένα ασφαλές σημείο, εάν ένας οδηγός δεν πάρει τον έλεγχο όταν του ζητηθεί, σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της αγοράς που ορίζονται από την Εταιρεία Μηχανικών Αυτοκινήτων.

“Η συνεργασία με έναν κορυφαίο εταίρο τεχνολογίας, όπως η Baidu, μας επιτρέπει να αξιοποιήσουμε νέες ευκαιρίες στην Κίνα για να προσφέρουμε καινοτόμες λύσεις που βελτιώνουν την ασφάλεια, την ευκολία και τη συνολική εμπειρία κινητικότητας”, δήλωσε ο Sherif Marakby, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της μονάδας αυτόνομων οχημάτων της Ford.

Η Ford είναι ιδρυτικό μέλος της συμβουλευτικής επιτροπής για την Apollo, την ανοικτή πλατφόρμα οδήγησης της Baidu. Η Apollo έχει συγκεντρώσει περίπου 130 συνεργάτες που κυμαίνονται από κατασκευαστές αυτοκινήτων μέχρι τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Microsoft και και η κατασκευάστρια τσιπ Nvidia.

Τα αυτόνομα οχήματα αποτελούν βασικό κομμάτι του μέλλοντος της Baidu, καθώς επιδιώκει να αναβαθμιστεί σε σημαντικό παράγοντα τεχνητής νοημοσύνης, σύμφωνα με την εθνική στρατηγική της Κίνας που επιθυμεί να αναδειχθεί σε παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα αυτό.

Το αναπτυξιακό boom στις επενδύσεις για την Tεχνητή Νοημοσύνη στην Κίνα, ενισχύθηκε από το “αίτημα των κινεζικών κυβερνήσεων να επιτύχουν ηγετική θέση στον τομέα αυτό”, σύμφωνα με κοινή μελέτη του MIT και της Boston Consulting Group .

Η Κίνα έχει ορίσει τέσσερις από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας της χώρας, Baidu, Alibaba Group, Tencent Holdings καθώς και την εξειδικευμένη εταιρεία φωνητικής αναγνώρισης iFlyTek, ως “εθνικούς πρωταθλητές” για να οδηγήσουν την ανάπτυξη πλατφορμών καινοτομίας Τεχνητής Νοημοσύνης σε αυτόνομα οχήματα, έξυπνες πόλεις, ιατρική γνωμάτευση και φωνητική ευφυΐα, αντίστοιχα.

Πέρυσι, η Baidu που εδρεύει στο Πεκίνο, επιλέχθηκε για να προωθήσει την προσπάθεια της χώρας για αυτόνομη οδήγηση. Νωρίτερα φέτος, η BMW και η Daimler έλαβαν άδειες για δοκιμές αυτόνομων αυτοκινήτων σε ανοικτούς δρόμους στη Σαγκάη και το Πεκίνο αντίστοιχα. Οι δύο εταιρείες ήταν οι πρώτες μη κινεζικές επιχειρήσεις που έλαβαν τέτοιες εγκρίσεις.

Προηγούμενο άρθροΔείκτης Leaseurope: βελτίωση σε όλα τα μεγέθη
Επόμενο άρθροΝέα γκάμα Fiat Fiorino