Britta Seeger, επικεφαλής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Mercedes-Benz και μέλος του ΔΣ της Daimler

Η πρώτη βασική ομιλήτρια του Fleet Europe Summit 2020 ήταν η Britta Seeger, επικεφαλής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Mercedes-Benz και μέλος του ΔΣ της Daimler. “Βαίνουμε προς ανάκαμψη”, τόνισε.

Ο λόγος για τον οποίον η κ. Seeger εμφανίστηκε σε ένα εικονικό βήμα και όχι ζωντανά, ήταν και το θέμα της ομιλία της: ζούμε σε έναν κόσμο που άλλαξε λόγω της πανδημίας COVID-19.

Ερωτηθείσα από τον αρχισυντάκτη του Fleet Europe, Steven Schoefs, πώς πάει η εταιρεία της μετά από πάνω από έξι μήνες από την εμφάνιση του κορωνοϊού, η Britta Seeger δήλωσε πως το τρίτο τρίμηνο σημείωσε υψηλότερη απόδοση από το αντίστοιχο περυσινό, κυρίως χάρη στην ισχυρή ζήτηση από την Κίνα, αλλά και από ευρωπαϊκές αγορές όπως Γερμανία και Ολλανδία. “Βαίνουμε προς ανάκαμψη”, είπε η κ. Seeger, “στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στην ευρύτερη οικονομία”.

“Είμαι συγκρατημένα αισιόδοξη, αλλά πρέπει να είμαστε ευέλικτοι και να προσέξουμε τι θα συμβεί τον Δεκέμβριο: θα υπάρξουν και άλλοι περιορισμοί;” είπε.

Στην αρχή του πρώτου κλεισίματος, η Mercedes-Benz σημείωσε σημαντική μείωση διαδικτυακών επισκέψεων και αιτημάτων διαμόρφωσης. Ωστόσο, ενώ το απαγορευτικό συνεχιζόταν, σημειώθηκε τριψήφια αύξηση, τόσο των διαδικτυακών επισκέψεων, όσο και των αιτημάτων διαμόρφωσης.

Δίαυλοι διαδικτυακών πωλήσεων

“Επιθυμούμε να παρέχουμε ηλεκτρονική εμπειρία στους πελάτες μας και οι αντιπρόσωποί μας επιθυμούν επίσης να εξυπηρετήσουν αυτές τις πωλήσεις”, δήλωσε η κ. Seeger. Ταυτοχρόνως, παραδέχτηκε ότι θα φανεί κατά πόσον αυτή η μετάβαση σε ψηφιακές πωλήσεις είναι βιώσιμη ή αν ο κόσμος επιστρέψει στους παραδοσιακούς τρόπους μόλις τελειώσουμε με την πανδημία. “Πιστεύουμε όμως ότι και τα δύο αυτά θα συνυπάρχουν, με επιλογή του πελάτη”.

Η πανδημία μας έδειξε επίσης πως η αποστασιοποίηση από την ιδιοκτησία οχημάτων μπορεί να είναι μικρότερη από ό,τι προέβλεπαν πολλοί προ κορωνοϊού. “Το 60% του κόσμου δηλώνει πως δεν χρησιμοποιεί πια δημόσιες συγκοινωνίες ή τις χρησιμοποιεί πολύ λιγότερο”, ανέφερε η κ. Seeger, επισημαίνοντας πως παρόμοιες τάσεις παρατηρούνται στις υπηρεσίες κινητικότητας διαμοιρασμού. “Βλέπουμε μια ανάκαμψη στην ιδιοκτησία αυτοκινήτου και αυτό δεν ισχύει μόνο για τη Mercedes” είπε, προσθέτοντας ότι η ιδιοκτησία αυτοκινήτου θα συνυπάρχει με την έξυπνη κινητικότητα.

Αυτοεκπληρούμενη προφητεία

Σχετικά με το θέμα εξηλεκτρισμού του στόλου, η κ. Seeger πιστεύει πως έχουμε να κάνουμε με μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία. “Πριν από ένα ή δύο χρόνια δεν υπήρχε ποικιλία επιλογών και τα πρώτα plug-in είχαν εμβέλεια μόνο 30 ή 40 χιλιομέτρων. Καθώς η εμβέλεια αυξάνεται, όλο και περισσότεροι θα τα αγοράζουν. Σήμερα μπορούμε να προσφέρουμε plug-in με εμβέλεια έως και 100 χλμ. Αυτό είναι το πρώτο και σημαντικότερο στοιχείο: δημιουργία επιθυμίας αυτού του τύπου κινητικότητας”.

“Δεν υπάρχει επιστροφή!” κατέληξε η κ. Seeger, αναφερόμενη τόσο στην πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, όσο και σε νέες υπηρεσίες κινητικότητας. “Ο πελάτης αποφασίζει τι είδους κινητικότητα θέλει. Πριν την πανδημία παρατηρήθηκε μια ισχυρή ζήτηση ολοκληρωμένων προσφορών, που συνδύαζαν την προσωπική κινητικότητα, τις δημόσιες συγκοινωνίες, τα ηλεκτρικά ποδήλατα κ.λπ. Σήμερα σταματήσαμε ουσιαστικά να μετακινούμεθα και θα δούμε ποιος θα είναι ο μακροπρόθεσμος αντίκτυπος. Μπορεί να είναι απλώς μια πιο αργή ανάπτυξη αυτών των υπηρεσιών”.

Εν κατακλείδι, η κ. Seeger επεσήμανε πως οι αλλαγές στις προτιμήσεις των εργαζομένων δεν συνδέονται απαραίτητα με την ηλικία. “Μερικές φορές δεν πρόκειται για την ηλικία, αλλά για το πού ζουν οι άνθρωποι. Αν έχουν παιδιά ή όχι, αν ζουν σε μητροπολιτική περιοχή,… Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε σε περισσότερες προσωπικές ανάγκες των πελατών μας”.

Προηγούμενο άρθροΗ Leasys εξαγόρασε την Drivalia Car Rental
Επόμενο άρθροJeep Wrangler Rubicon 392: Το πιο ισχυρό