The all-new high tech 2020 Nissan Versa features Nissan Safety Shield 360 and a new design with lower, wider and longer exterior dimensions.

Έρευνα δείχνει ότι οκτώ στους 10 νεαρούς αγοραστές αυτοκινήτων στις ΗΠΑ τοποθετούν τα sedans ψηλά στην λίστα προτίμησής τους. Η πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Nissan αποκαλύπτει ότι οι νεότερες γενιές αγοραστών αυτοκινήτων, γνωστοί ως millennials ή Generation Z, ενδιαφέρονται για τα αυτοκίνητα αυτά.

Μεταξύ των συνολικά ερωτηθέντων που δεν κατέχουν σήμερα ένα sedan, το 78% σκέφτεται να αγοράσει ένα, ενώ  οι νεότεροι σε ηλικία ερωτηθέντες έδειξαν να έλκονται ακόμη περισσότερο από την συγκεκριμένη κατηγορία.

Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα στην αμερικανική αγορά το τελευταίο της sedan, το ολοκαίνουργιο Versa, το οποίο διαθέτει  νέο δυναμικό σχεδιασμό, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σε συνδυασμό με τεχνολογία που γενικά δεν συναντάται στην κατηγορία subcompact. Πέρυσι, η Nissan λανσάρισε και τη νέα έκδοση του Altima, ένα σπορ σεντάν -που τώρα βρίσκεται στην έκτη γενιά του- και είναι το πρώτο του είδους του που προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού ProPILOT Assist της μάρκας. Η Nissan αποκάλυψε επίσης πρόσφατα τo ανανεωμένο Maxima, με πρόσθετα  χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, σε συνδυασμό με ένα ολόφρεσκο στυλ.

“Βλέπουμε μια μεγάλη ευκαιρία στην κατηγορία sedan, γι ‘αυτό συνεχίζουμε να λανσάρουμε ολοκαίνουργια και ανανεωμένα προϊόντα”, δήλωσε ο Rob Warren, διευθυντής μάρκετινγκ στη Nissan North America. “Τα sedans εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους πελάτες μας και καθώς οι ανταγωνιστές μας  βγαίνουν από την συγκεκριμένη κατηγορία, δημιουργούνται  ακόμα περισσότερες προοπτικές για εμάς.”

Μια ματιά στους οδηγούς sedan σήμερα

Η έρευνα που πραγματοποίησε η Nissan στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (sedan και μη) στις ΗΠΑ, μεταξύ 18 και 65 ετών, παρουσιάζει τα ακόλουθα αποτελέσματα:

  • Κορυφαία επιλογή: το 78% των Αμερικανών οδηγών που δεν διαθέτουν sedan θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ένα τώρα ή στο μέλλον.
  • Επιλογή νεότερων γενεών: το 86% των ερωτηθέντων μεταξύ 18 και 34 ετών (Generation Z και νεότεροι millennials) που δεν κατέχουν sedan, θα σκέφτονταν να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για το 81% των παλαιότερων millennials και την Generation X (ηλικίας 35 – 50).
  • Ικανοποιημένοι ιδιοκτήτες: Οι ιδιοκτήτες sedan στις ΗΠΑ, είναι εξίσου ικανοποιημένοι με τα αυτοκίνητά τους (89%) με τους ιδιοκτήτες άλλων κατηγοριών (88%).
  • Λειτουργικότητα τετράθυρων μοντέλων: τα SUV και τα φορτηγά, δεν μονοπωλούν το ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο πεδίο. Το 95% των ιδιοκτητών sedan, ανέδειξε τη λειτουργικότητα των τεσσάρων θυρών ως το νούμερο 1 χαρακτηριστικό που λατρεύουν στο αυτοκίνητό τους, έναντι 94% για τους μη ιδιοκτήτες sedan.

“Αυτό που ακούμε από νεότερους αγοραστές είναι ότι εκτιμούν τα χαρακτηριστικά, την ευελιξία, την οικονομία καυσίμου και την αξία στα sedans μας”, δήλωσε ο Rob Warren. “Καθώς τα sedans γίνονται πιο συναρπαστικά σε εμφάνιση και οδηγική απόλαυση, οι νεότεροι αγοραστές  θα τα θέτουν στην κορυφή της λίστας προτίμησής τους”.

 

Προηγούμενο άρθροΤο Νέο Jeep Wrangler, 4×4 της Χρονιάς για το 2019
Επόμενο άρθροΤο πρώτο ορόσημο του Smart Mobility Institute