Η Έλλη Παρασκευά, επικεφαλής του τμήματος Consumer Experience στη Volvo Car Hellas

Η Έλλη Παρασκευά αναλαμβάνει επικεφαλής του νέου τμήματος Consumer Experience της Volvo Car Hellas.

Η κ. Παρασκευά θα έχει την ευθύνη του Marketing, CRM & Data Analytics της εταιρείας. Διαθέτει εκτεταμένη επαγγελματική εμπειρία στο CRM, στην ανάλυση δεδομένων και σε προγράμματα βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη, έχοντας σταδιοδρομήσει σε εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Συνδρομητικής Τηλεόρασης.

Ο Νίκος Γιαννουσάς, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas, δήλωσε σχετικά: “Στη Volvo πιστεύουμε ότι όλα ξεκινούν από τον άνθρωπο και η εμπειρία του πελάτη είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Ο νέος ρόλος του Consumer Experience έρχεται ως επιβεβαίωση της δέσμευσής μας. Καλωσορίζουμε στην εταιρεία μας έναν άνθρωπο με μεγάλη εμπειρία και γνώση στον τομέα του CRM. Θα θέλαμε να ευχηθούμε στην κυρία Παρασκευά καλή επιτυχία στο νέο της ρόλο.”

Η τοποθέτηση της Έλλης Παρασκευά είναι η δεύτερη πρόσφατη εξέλιξη στη διοίκηση της Volvo Car Hellas, η οποία ανακοίνωσε στο τέλος του περασμένου μηνός ότι ο Μίλτος Χατζηχαραλάμπους αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα Service Manager της εταιρείας. Ο κ. Χατζηχαραλάμπους διαθέτει πολυετή επαγγελματική εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου, σε θέσεις πωλήσεων και after sales.

Προηγούμενο άρθροΌριο ταχύτητας 180 χλμ και Care Key για τα νέα Volvo
Επόμενο άρθροΗ BP θέτει μηδενικούς στόχους εκπομπών έως το 2050