Το ηλεκτρικό φορτηγό βαρέως τύπου της Volvo δοκιμάζεται

Η πρώτη ανεξάρτητη δοκιμή ενεργειακής απόδοσης ηλεκτρικού φορτηγού Volvo βαρέως τύπου πλήρους φορτίου πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία. Το φορτηγό ξεπέρασε την επίσημα δηλωθείσα αυτονομία του και κατανάλωσε 50% λιγότερη ενέργεια από το αντίστοιχο ντίζελ.

Δείτε εδώ τη δοκιμή του Volvo FH Electric.

Το υπό δοκιμή φορτηγό ήταν Volvo FH Electric, όχημα μηδενικών εκπομπών, 490 kW συνεχούς ισχύος 490 kW και μεικτού βάρους 40 τόνων. Ο Γερμανός δημοσιογράφος Jan Burgdorf δοκίμασε το φορτηγό στο Green Truck Route, μια διαδρομή 343 χλμ που περιλαμβάνει αυτοκινητόδρομους, λόφους και στενότερους δρόμους, για δοκιμές φορτηγών διαφόρων κατασκευαστών, υπό διάφορες συνθήκες.

«Οφείλω να πω πως αυτό το φορτηγό είναι εξίσου ευέλικτο με φορτηγό ντίζελ, αν όχι περισσότερο. Οι οδηγοί θα εκπλαγούν από την ευκολία οδήγησης, το πόσο αθόρυβο είναι και πόσο καλά ανταποκρίνεται. Δεν υπάρχουν καθόλου κραδασμοί», αναφέρει ο Jan Burgdorf.

Το Volvo FH Electric διατήρησε μέση ταχύτητα 80 χλμ/ώρα καθ΄ όλη τη διαδρομή, όμοια με του Volvo FH με κινητήρα ντίζελ και σύστημα εξοικονόμησης καυσίμου I-Save. Με κατανάλωσης ενέργειας μόλις 1,1 kWh/χλμ, το ηλεκτρικό φορτηγό πέτυχε αυτονομία 345 χλμ με μία φόρτιση.

«Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν πως είναι δυνατόν να διανυθούν έως και 500 χλμ σε μια κανονική εργάσιμη ημέρα, με μια σύντομη στάση για φόρτιση, π.χ. κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος», δήλωσε ο Tobias Bergman, Press Test Director της Volvo Trucks.

Στις δοκιμές Green Truck Route, το Volvo FH Electric κατανάλωσε 50% λιγότερη ενέργεια από ένα Volvo FH με αντίστοιχο κινητήρα ντίζελ.

«Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης είναι πολύ αποτελεσματικό, καθιστώντας το αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό πολύ ισχυρό εργαλείο μείωσης  εκπομπών CO2», σχολίασε ο Tobias Bergman.

Στόχος της Volvo Trucks είναι τα ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των πωλήσεών της το 2030 και το 2040 να επιτευχθεί 100% μείωση εκπομπών CO2, από τις εκπομπές στον δρόμο, των νέων φορτηγών που θα πωλούνται.

«Δεσμευόμαστε στη Συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή. Έχουν τεθεί στόχοι βασισμένοι στην επιστήμη και αναλαμβάνουμε δράση ταχείας μείωσης εκπομπών CO2 των οδικών εμπορευματικών μεταφορών. Πιστεύω πως η μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία που διαθέτουμε ήδη στην αγορά αποτελεί ξεκάθαρη απόδειξη», κατέληξε ο Tobias Bergman.

Στοιχεία δοκιμών και φορτηγού:

  • Μικτό βάρος: 40 τόνοι
  • Μέση ταχύτητα: 80 χλμ/ώρα
  • Κατανάλωση ενέργειας: 1,1 kWh/χλμ
  • Χωρητικότητα μπαταρίας: 540 kWh
  • Ισχύς: 490 kW συνεχής
  • Συνολική απόσταση δοκιμών: 343 χλμ
  • Συνολική αυτονομία με μία φόρτιση: 345 χλμ
  • Το υπό δοκιμή Volvo FH Electric μπορεί να διανύσει έως και 500 χλμ. σε μια κανονική εργάσιμη ημέρα, εάν υπάρξει επιπλέον φόρτιση, π.χ. κατά το μεσημεριανό γεύμα.

Στοιχεία της γκάμας ηλεκτρικών φορτηγών Volvo:

  • Η Volvo Trucks διαθέτει γκάμα έξι ηλεκτρικών φορτηγών σχεδιασμένων για διάφορους τύπους μεταφορών.
  • Τα μοντέλα Volvo FH, FM και FMX Electric έχουν μικτό βάρος έως 44 τόνους. Οι πωλήσεις πραγματοποιούνται στην Ευρώπη και η παραγωγή θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2022.
  • Η μαζική ευρωπαϊκή παραγωγή Volvo FL και FE Electric, για αστικές διανομές και διαχείριση απορριμμάτων, ξεκίνησε το 2019.
  • Η παραγωγή του Volvo VNR Electric για τη Βόρεια Αμερική ξεκίνησε το 2020.
Προηγούμενο άρθροΟλλανδία: Οι εργοδότες θα αναφέρουν τις εκπομπές CO2 όλων
Επόμενο άρθροΝέα PR & Communications Manager στην Opel Hellas