Το κοινό πρόγραμμα της Mercedes-Benz και της Bosch για την ανάπτυξη της αυτόνομης αστικής οδήγησης έχει εισέλθει σε νέο στάδιο. Το πιλοτικό τους έργο για μια υπηρεσία ride-hailing που βασίζεται σε συγκεκριμένη εφαρμογή σε αυτόνομα οχήματα Mercedes-Benz S-Class έχει ήδη ξεκινήσει στη Silicon Valley του Σαν Χοσέ.

Υπό την επίβλεψη ενός οδηγού ασφαλείας, τα αυτόνομα αυτοκίνητα κινούνται μεταξύ του West San José και του κέντρου της πόλης. Η υπηρεσία θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε μια επιλεγμένη ομάδα χρηστών. Θα χρησιμοποιούν μια εφαρμογή που αναπτύχθηκε από τη Daimler Mobility AG για να κάνουν κράτηση για μια διαδρομή με τα αυτόνομα οχήματα S-Class από ένα καθορισμένο σημείο επιβίβασης μέχρι τον τελικό προορισμό τους.

Η Mercedes-Benz και η Bosch ελπίζουν πως αυτή η δοκιμή θα προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του αυτόνομου συστήματος οδήγησης SAE Level 4/5. Οι δύο εταίροι αναμένουν επίσης να αποκτήσουν περισσότερα στοιχεία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα αυτόνομα αυτοκίνητα μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα σύστημα διατροπικής κινητικότητας που περιλαμβάνει και τις δημόσιες συγκοινωνίες και τον διαμοιρασμό αυτοκινήτων.

Πιλοτικό έργο ride-hailing Mercedes-Benz και Bosch

Mercedes-Benz, Bosch, San José – συνεργασία για το μέλλον της κινητικότητας

Στα μέσα του 2017 το Σαν Χοσέ ήταν η πρώτη πόλη των ΗΠΑ που προσκάλεσε ιδιωτικές εταιρείες να πραγματοποιήσουν δοκιμές πεδίου αυτόνομης οδήγησης και να αναλύσουν τις αυξανόμενες κυκλοφοριακές προκλήσεις. Ειδικά όσον αφορά στην αστική κυκλοφοριακή συμφόρηση, η συνεχής περιφερειακή σάρωση 360 μοιρών των αυτόνομων αυτοκινήτων μπορεί ενδεχομένως να ενισχύσει την ασφάλεια και ο ομαλός τρόπος οδήγησής τους μπορεί να βελτιώσει τη ροή της κυκλοφορίας.

“Ως πόλη, θέλουμε να μάθουμε περισσότερα για το πώς τα αυτόνομα οχήματα μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της ασφάλειας και τον περιορισμό της συμφόρησης, καθώς και να καταστήσουν την κινητικότητα πιο διαθέσιμη, βιώσιμη και περιεκτική. Το έργο της Mercedes-Benz και της Bosch συνδυάζεται με τους στόχους της ‘έξυπνης πόλης’ του Σαν Χοσέ. Θα μας βοηθήσει επίσης να αναπτύξουμε κατευθυντήριες γραμμές για την αντιμετώπιση των νέων τεχνολογιών και να προετοιμαστούμε για το μελλοντικό σύστημα κυκλοφορίας”, δήλωσε ο Dolan Beckel, Διευθυντής Αστικής Καινοτομίας και Ψηφιακής Στρατηγικής.

“Εάν η αυτόνομη οδήγηση μέλλει να γίνει καθημερινή πραγματικότητα, η τεχνολογία πρέπει να λειτουργεί αξιόπιστα και ασφαλώς. Γι΄αυτό χρειαζόμαστε δοκιμές όπως το πιλοτικό μας έργο στο Σαν Χοσέ”, δήλωσε από την πλευρά του ο Dr. Michael Fausten, επικεφαλής μηχανικής για την αστική αυτόνομη οδήγηση της Robert Bosch GmbH.

“Δεν είναι μόνον τα αυτόνομα οχήματα που πρέπει να αποδείξουν τις ικανότητές τους. Χρειαζόμαστε επίσης επιβεβαίωση πως μπορούν να αποτελέσουν μέρος του συνόλου της αστικής κινητικότητας. Μπορούμε να δοκιμάσουμε και τα δύο αυτά θέματα στο Σαν Χοσέ”, επισήμανε ο Dr. Uwe Keller, επικεφαλής αυτόνομης οδήγησης της Mercedes-Benz AG.

Από τον Αύγουστο μέχρι τον Νοέμβριο, εκπρόσωποι του έργου συναντήθηκαν με στελέχη του Σαν Χοσέ για να συζητήσουν το πρόγραμμα με διάφορες κοινοτικές οργανώσεις. Σε επτά συναντήσεις συνοικιακών και επιχειρηματικών ομάδων κατά μήκος του διαδρόμου δοκιμών, η ομάδα συζήτησε τους στόχους του έργου, επέδειξε την τεχνολογία των οχημάτων, εξήγησε τα επίπεδα ασφαλείας που έχουν ενσωματωθεί στο έργο και συνέλεξε προτάσεις για μελλοντική χρήση.

Πιλοτικό έργο ride-hailing Mercedes-Benz και Bosch
Το πιλοτικό έργο των Mercedes-Benz και Bosch για υπηρεσία ridesharing που βασίζεται σε εφαρμογή χρησιμοποιώντας αυτόνομα οχήματα Mercedes-Benz S-Class λανσαρίστηκε στη Silicon Valley του San José. Από αριστερά οι: Dolan Beckel, Διευθυντής Αστικής Καινοτομίας και Ψηφιακής Στρατηγικής του San José – Sven Zimmermann, Διευθυντής Μηχανικής Αυτόνομης Οδήγησης της Robert Bosch LLC. – Alexander Schaab, Αντιπρόεδρος Αυτόνομης Οδήγησης της Mercedes-Benz Research & Development North America (MBRDNA).

Η Mercedes-Benz και η Bosch συνεργάζονται στις ΗΠΑ και την Ευρώπη

Επί δυόμισι χρόνια η Mercedes-Benz και η Bosch συνεργάζονται για λύσεις αυτόνομης αστικής οδήγησης. Κοινός στόχος τους είναι ένα σύστημα οδήγησης SAE Level 4/5 για πλήρως αυτόνομα οχήματα χωρίς οδηγό, συμπεριλαμβανομένου του λογισμικού για τη διαχείριση οχημάτων. Ωστόσο, δεν ενδιαφέρονται για πρότυπα, αλλά για την ανάπτυξη ενός συστήματος προς παραγωγή, το οποίο θα μπορεί να ενσωματωθεί σε διαφορετικούς τύπους και μοντέλα οχημάτων.

Στο έργο τους για την ανάπτυξη λογισμικού για τον έλεγχο της κίνησης οχημάτων, οι συνεργάτες σκοπίμως δεν βασίζονται μόνον στην τεχνητή νοημοσύνη και στη συσσώρευση δοκιμαστικών διαδρομών. Οι μηχανικοί τους χρησιμοποιούν επίσης προσομοιώσεις και ειδικά διαμορφωμένα πεδία δοκιμών για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων συνθηκών οδήγησης που σπανίως συναντώνται στην κυκλοφορία. Για τον σκοπό αυτόν, οι μηχανικοί του κέντρου δοκιμών και τεχνολογίας Immendingen της Γερμανίας χρησιμοποιούν ένα πεδίο δοκιμών 100.000 τετραγωνικών μέτρων σχεδιασμένο ειδικά για αυτόνομη οδήγηση. Εκεί μπορούν να αναπαραχθούν περίπλοκες συνθήκες κυκλοφορίας με μεγάλη ακρίβεια και όσο συχνά απαιτείται.

Για τη Mercedes-Benz και τη Bosch, η ακρίβεια και η ασφάλεια αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες. Επιπλέον, η συμμαχία τους δεν ασχολείται αποκλειστικά με τις οδικές και τις καιρικές συνθήκες των Ηνωμένων Πολιτειών. Ενώ ένα τμήμα της ομάδας εδρεύει στο Sunnyvale, μια πόλη της Silicon Valley ανάμεσα στο Σαν Χοσέ και το Σαν Φρανσίσκο, ένα άλλο τμήμα που περιλαμβάνει μηχανικούς και από τις δύο εταιρείες δραστηριοποιείται στην περιοχή της Στουτγάρδης.

Η Συμμαχία χρησιμοποιεί διαύλους ταχείας λήψης αποφάσεων και άμεσης επικοινωνίας

Όπου κι αν εργάζονται, οι συνεργάτες της Mercedes-Benz και της Bosch μοιράζονται τα γραφεία τους. Αυτό εξασφαλίζει ταχύτητα λήψης αποφάσεων και γρήγορη ανταλλαγή στοιχείων μεταξύ των ειδικοτήτων. Και οι συνεργάτες μπορούν ανά πάσα στιγμή να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και την εμπειρία των συναδέλφων τους των μητρικών εταιρειών. Έτσι, η τεχνογνωσία της Bosch, που κυμαίνεται από τους αισθητήρες, τις μονάδες ελέγχου και τα συστήματα ελέγχου διεύθυνσης και πέδησης μέχρι ολόκληρα υποσυστήματα αυτοκινήτου, μπορεί να συμπληρωθεί άψογα από τη μακρά εμπειρία της Mercedes-Benz στην ολοκλήρωση συστημάτων και την κατασκευή αυτοκινήτων. Ο καταμερισμός εργασίας του έργου δεν διαφέρει. Η αποστολή της Mercedes-Benz είναι να καταστήσει το σύστημα οδήγησης, που αναπτύχθηκε από κοινού, ικανό για εγκατάσταση στο όχημα και να παράσχει τα απαραίτητα δοκιμαστικά οχήματα, τους δοκιμαστικούς χώρους και τους στόλους δοκιμών. Από την πλευρά της, η Bosch αναπτύσσει και κατασκευάζει τα παρελκόμενα αυτόνομης αστικής οδήγησης που έχει καθορίσει η συμμαχία.

Η πλατφόρμα επιτρέπει την ενσωμάτωση αυτόνομων οχημάτων σε στόλους ταξί

Ειδικά για το αυτόνομο πιλοτικό έργο τους ride-hailing, η Bosch και η Mercedes-Benz προσεταιρίσθηκαν ένα νέο συνεργάτη: η Daimler Mobility AG αναπτύσσει και δοκιμάζει μια πλατφόρμα στόλου που θα συνοδεύει την πιλοτική φάση λειτουργίας. Αυτό επιτρέπει στους πιθανούς εταίρους ride-hailing να ενσωματώσουν απρόσκοπτα αυτόνομα οχήματα (Mercedes-Benz) στο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών τους. Η πλατφόρμα διαχειρίζεται τόσο τα αυτόνομα, όσο και τα συμβατικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένης της δραστηριότητας και της συντήρησής τους. Μια εφαρμογή υπηρεσίας κινητικότητας για συμβατικά οχήματα Mercedes-Benz τέθηκε σε λειτουργία στο Bay Area το φθινόπωρο του 2019. Η υπηρεσία διατίθεται επίσης στο Βερολίνο.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Nuro παραδίδει χωρίς οδηγό για τη Walmart
Επόμενο άρθροΗ Emma Loveday εντάσσεται στην DriveTech