Η Daimler Mobility, με την ψηφιοποίηση διαδικασιών, καταγράφει σημαντική αύξηση αλληλεπίδρασης με τους πελάτες μέσω των διαδικτυακών της διαύλων χρηματοδότησης και leasing.
Οι απαιτήσεις πελατών και υπηρεσιών μεταβάλλονται ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19 και των σχετικών περιορισμών προσωπικών επαφών. Πολλοί άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι, λαμβάνουν ψηφιακές συμβουλές και παραγγέλνουν στο διαδίκτυο. Προκειμένου να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, η Daimler Mobility ψηφιοποιεί τις διαδικασίες της χρηματοδότησης και leasing. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες σε όλο τον κόσμο να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της από το σπίτι ανά πάσα στιγμή.
Ισχυρή αύξηση ηλεκτρονικών συμβάσεων
Στην Κίνα, το ποσοστό των αιτήσεων χρηματοδότησης που υποβλήθηκαν ψηφιακά στη Mercedes-Benz Financial Services China αυξήθηκε στο 98% τον Ιούνιο του 2020. Το διαδικτυακό εργαλείο επιτρέπει στους πελάτες να υποβάλλουν αιτήσεις από οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Ταυτόχρονα, το ποσοστό των ψηφιακά υποβαλλόμενων συμβάσεων (e-Contracting) στην Κίνα αυξήθηκε σημαντικά. Το ποσοστό χρήσης σε εθνικό επίπεδο ανήλθε στο 85% τον Ιούνιο του 2020, σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 71% το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η ηλεκτρονική εντολή άμεσης χρέωσης επιτρέπει στους πελάτες να υπογράψουν τη σύμβαση online αντί να επισκεφθούν τον τοπικό αντιπρόσωπο. Τον Ιούνιο του 2020, η νέα διαδικασία σημείωσε 85% χρήση σε εθνικό επίπεδο.
“Η Daimler Mobility συνεχίζει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό παγκοσμίως”, λέει ο Jörg Lamparer, COO της Daimler Mobility AG. “Η παρούσα κατάσταση καθιστά ακόμη πιο σαφές το πόσο σημαντικό είναι να ευθυγραμμίσουμε τις αλυσίδες αξίας με τις ψηφιακές διαδικασίες. Προωθούμε ψηφιακές λύσεις σε όλο τον κόσμο, ώστε να ανταποκρινόμαστε γρήγορα στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών και της αγοράς”.
Εικονικός βοηθός αυτοεξυπηρέτησης
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι καθημερινές αλληλεπιδράσεις με εικονικούς βοηθούς αυξήθηκαν τον Ιούνιο του 2020 κατά 30% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τον Ιούνιο, το 71% του χαρτοφυλακίου λογαριασμών κατεγράφησαν διαδικτυακά, παρουσιάζοντας αύξηση 20% σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2019. Επιπλέον, ο εικονικός βοηθός της Mercedes-Benz Financial Services USA απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τον COVID-19. Τα σχετικά θέματα περιλαμβάνουν προκαταρκτικούς ελέγχους, επιστροφές leasing και παραδόσεις οχημάτων.
“Ήταν πολύ σαφές για εμάς και σημαντικό τμήμα της στρατηγικής μας, αλλά η πανδημία COVID-19 το καθιστά ακόμη πιο ορατό και μετρήσιμο: Η εστίασή μας στις ψηφιακές τεχνολογίες και τον μετασχηματισμό της κινητικότητας επιτρέπει στις ομάδες μας να μετατρέψουν τις ανατροπές της αγοράς σε γρήγορες και καινοτόμες λύσεις. Με σαφή εστίαση στους πελάτες μας συνεχίζουμε να επιταχύνουμε την ψηφιοποίηση της Daimler Mobility προσφέροντας νέα ψηφιακά προϊόντα χρηματοδότησης, leasing, ασφάλισης και υπηρεσιών ψηφιακής κινητικότητας. Λύσεις γρήγορες, ασφαλείς και αξιόπιστες, όπως η ηλεκτρονική σύμβαση και η ηλεκτρονική υπογραφή, διατηρούν σταθερούς τους ρυθμούς επισκεψιμότητας όταν οι χώροι εκθέσεων και οι γραφειοκρατικές διαδικασίες δεν είναι διαθέσιμες. Οι λύσεις μας επιτρέπουν στους πελάτες μας να επικοινωνούν μαζί μας από οπουδήποτε, οποτεδήποτε και από οποιαδήποτε συσκευή” επισημαίνει ο Udo Neumann, Global Chief Information Officer της Daimler Mobility.