Μετά από 20 και πλέον χρόνια, η μάρκα BMW αποκτά νέα εταιρική ταυτότητα για τις online και offline επικοινωνίες της. Τα λογότυπα επικοινωνίας των BMW, BMW i και BMW M έχουν αναθεωρηθεί πλήρως με νέα μορφή και νέες σχεδιαστικές αρχές. Το σήμα BMW εναρμονίζεται τώρα με τις προσδοκίες και τις αισθητικές τάσεις του σήμερα και ταιριάζει καλύτερα στην ψηφιακή εποχή.

Το νέο λογότυπο της BMW σχεδιάστηκε για να εκφράζει την ανανεωμένη, πελατοκεντρική ταυτότητα της μάρκας. Υιοθετώντας μία μίνιμαλ αισθητική σε δύο διαστάσεις, αποπνέει εξωστρέφεια και σαφήνεια. Η συμπληρωματική, διάφανη έκδοση του λογοτύπου αποτελεί ξεκάθαρη πρόσκληση στον κόσμο της BMW. Το νέο λογότυπο αντανακλά τη μετεξέλιξη της BMW από μία καθαρά αυτοκινητιστική εταιρεία σε έναν όμιλο  ανοιχτό σε νέες προηγμένες τεχνολογίες και καινοτομίες συνδεσιμότητας.

Νέο λογότυπο BMW για online και offline επικοινωνία
Παράδειγμα της νέας εταιρικής ταυτότητας της BMW για online και offline επικοινωνία

Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της BMW αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης. Το ανασχεδιασμένο λογότυπο εκφράζει εξωστρέφεια και αυτοπεποίθηση προκειμένου να διασφαλίσει μία σύγχρονη, διαχρονική εμφάνιση on και offline.

“Η BMW εξελίσσεται σε μία ‘σχεσιακή’ μάρκα που επιδιώκει τη διατήρηση και ενίσχυση της πιστότητας των πελατών της. Το νέο λογότυπο επικοινωνίας συμβολίζει την εξωστρέφεια και τη σαφήνεια”, είπε χαρακτηριστικά ο Jens Thiemer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος τμήματος Πελατών & Μάρκας BMW. “Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τη νέα, διάφανη έκδοση για να προσελκύσουμε τους υποψήφιους πελάτες μας στον κόσμο της BMW. Επιπλέον, η νέα σχεδίαση της εταιρικής μας ταυτότητας αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης. Με οπτικούς κανόνες και γραφιστική ευελιξία, προετοιμάζουμε την παρουσία μας στο μέλλον σε πολλαπλά σημεία επικοινωνίας online & offline. Αυτό το πρόσθετο λογότυπο επικοινωνίας συμβολίζει την αξία και σχέση της μάρκας με τους τομείς της μετακίνησης και οδηγικής απόλαυσης στο μέλλον”.

Νέο λογότυπο BMW για online και offline επικοινωνία
Παράδειγμα της νέας εταιρικής ταυτότητας της BMW για online και offline επικοινωνία

Το παγκόσμιο λανσάρισμα του ανανεωμένου σήματος ξεκίνησε στις 3 Μαρτίου 2020. Τη μεταβατική περίοδο, 3 – 31 Μαρτίου 2020, θα επεκταθεί σταδιακά σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, on και offline, και στις διεθνείς εκθέσεις και εκδηλώσεις. Το νέο λογότυπο είναι συμπληρωματικό του υπάρχοντος λογοτύπου και προορίζεται για χρήση σε υλικά / μέσα επικοινωνίας. Δεν θα χρησιμοποιείται πάνω σε οχήματα, ούτε ως εξωτερική ή εσωτερική σήμανση, στα καταστήματα των Εμπόρων.

Η αναλυτική ιστορία του λογοτύπου της μάρκας εδώ.

 

 

Προηγούμενο άρθροΗ J&P AΒΑΞ εμπιστεύεται τα Nissan NAVARA
Επόμενο άρθροΗ Volvo ενισχύει την ισότητα με ασφαλή αυτοκίνητα για όλους