Το BMW Group πούλησε 93.931 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI το τρίτο τρίμηνο καταγράφοντας αύξηση 79,6% σε σύγκριση με την ίδια περσινή περίοδο.

Ο όμιλος παρέδωσε συνολικά 621.699 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce κατά το 3ο τρίμηνο, 5,8% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το 3ο τρίμηνο, η εταιρεία ενίσχυσε περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά της σε βασικές αγορές. Την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2023, οι πωλήσεις του BMW Group ανήλθαν σε 1.836.563 μονάδες (+5,1%).

Στην Κίνα, το BMW Group πούλησε 210.331 οχήματα BMW και MINI το τρίτο τρίμηνο (-1,8%). Στις ΗΠΑ, 91.849 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους (+7,8%). Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI ανήλθαν σε 221.496 μονάδες για το 3ο τρίμηνο (+12,9%).

Όπως είχε ήδη ανακοινωθεί τον Αύγουστο, η εταιρεία αναμένει σταθερή αύξηση των παραδόσεων για το σύνολο του 2023. Μεταξύ των μοχλών ανάπτυξης είναι τα μοντέλα της ανώτερης πολυτελούς κατηγορίας, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ενώ η πρόβλεψη για τα BEV είναι ότι θα αντιπροσωπεύουν το 15% των συνολικών πωλήσεων οχημάτων το 2023.

Η μάρκα BMW παραμένει πρώτη στα premium

Το 3ο τρίμηνο, η μάρκα BMW παρέδωσε 549.941 οχήματα παγκοσμίως, επιτυγχάνοντας αύξηση 6,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Χάρη στην ελκυστική της γκάμα, η μάρκα επωφελείται από την υψηλή ζήτηση και παραμένει πρώτη στην premium κατηγορία σε όλο τον κόσμο.

Η BMW αναφέρει ιδιαίτερα ισχυρή ζήτηση για τα αμιγώς ηλεκτρικά της οχήματα – το 3ο τρίμηνο, οι παραδόσεις BEV διπλασιάστηκαν και πάλι σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (+100,3%) σε 83.211 μονάδες. Συνολικά το εννεάμηνο του 2023 παραδόθηκαν 217.138 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW.

Τα μοντέλα της BMW Σειράς 4 και, ειδικότερα, η αμιγώς ηλεκτρική BMW i4, αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλή, ενώ οι BMW iX1 και X1 είναι επίσης περιζήτητες. Τα μοντέλα που ανήκουν στην ανώτερη κατηγορία τιμών, όπως η Σειρά 7, η ανανεωμένη BMW X7 και τα μοντέλα BMW X5 και BMW X6, συντελούν επίσης στην αύξηση των πωλήσεων.

Επιπλέον, η εταιρεία λαμβάνει πολύ θετικά σχόλια από τους πελάτες της για τη νέα BMW Σειρά 5 και, ιδιαίτερα, για την αμιγώς ηλεκτρική BMW i5.

Με πωλήσεις 48.978 μονάδων παγκοσμίως το 3o τρίμηνο – αύξηση +13,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος – η BMW M απέδειξε για άλλη μια φορά τη δύναμή της στα κερδοφόρα τμήματα υψηλών επιδόσεων και επιδόσεων.

Η MINI προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της

Η MINI παρέδωσε 70.384 (+2,6%) οχήματα παγκοσμίως το 3o τρίμηνο. Οι πιο πρόσφατες εκδόσεις MINI περιορισμένης παραγωγής – το MINI John Cooper Works 1to6 Edition και το MINI Clubman Final Edition – και τα δύο με αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού, συμβάλλουν στην ισχυρή δημοτικότητα των οχημάτων MINI. Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, η MINI πούλησε 10.720 αμιγώς ηλεκτρικά MINI Cooper SE και MINI Cooper SE Cabrio (-0,4%). Με το πρόσφατα λανσαρισμένο νέο ηλεκτρικό MINI Cooper και την επερχόμενη κυκλοφορία του ηλεκτρικού MINI Countryman το 2024, η MINI συνεχίζει να βαδίζει προς μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μοντέλων.

Η Rolls  Royce προετοιμάζεται για τις πρώτες παραδόσεις της Spectre

Η Rolls-Royce Motor Cars πούλησε 1.374 οχήματα το 3ο τρίμηνο (-9,0%). Αυτό δικαίωσε τις προσδοκίες, δεδομένου ότι η παραγωγή της Dawn και της Wraith διακόπηκε το δεύτερο τρίμηνο και οι εγκαταστάσεις παραγωγής της μάρκας στο Goodwood ετοιμάζονται για τις πρώτες παραδόσεις σε πελάτες της Rolls-Royce Spectre τις επόμενες εβδομάδες. Το ενδιαφέρον για το αμιγώς ηλεκτρικό super coupé παραμένει εξαιρετικά υψηλό και τα βιβλία παραγγελιών είναι ήδη γεμάτα μέχρι το 2025. Η Rolls-Royce συνεχίζει να παραδίδει δημιουργίες Coachbuild και Bespoke και η ζήτηση για τα μοντέλα Phantom, Ghost, Cullinan και Black Badge παραμένει ισχυρή. Με ένα ισχυρό βιβλίο παραγγελιών και 4.555 οχήματα (-3,1%) που έχουν πωληθεί από την αρχή του έτους, η εταιρεία προχωρά προς το τέλος της χρονιάς με αυτοπεποίθηση.

BMW Motorrad: συνεχιζόμενη υψηλή ζήτηση

Η BMW Motorrad παρέδωσε συνολικά 52.037 (+0,5%) μοτοσικλέτες και scooter μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου του 2023, του έτους της εκατονταετηρίδας της. Με βάση το προηγούμενο ιστορικό υψηλό πωλήσεων που σημείωσε το πρώτο εξάμηνο, η ισχυρή ζήτηση για μοτοσικλέτες και scooter του BMW Group συνεχίστηκε και το 3ο τρίμηνο.

Η ιδιαίτερα ελκυστική γκάμα προϊόντων, με την επιτυχημένη κυκλοφορία στην αγορά καινοτόμων νέων μοντέλων, όπως η συναρπαστική Power Roadster M 1000 R, θέτει τα θεμέλια της επιτυχίας της BMW Motorrad. Με το επερχόμενο λανσάρισμα της νέας R 1300 GS, η BMW Motorrad θα έχει στις εκθέσεις της το σημαντικότερο προϊόν της χρονιάς μέχρι το τέλος του τέταρτου τριμήνου. Ως η πιο επιτυχημένη premium μοτοσυκλέτα στον κόσμο, η επανασχεδιασμένη Boxer GS θα δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις της BMW Motorrad.

Πωλήσεις BMW Group το 2023

  3ο ΤΡΙΜ 2023 ΜΕΤ % 2023/2022 ΙΑΝ-ΣΕΠ 2023 ΜΕΤ % 2023/2022
BMW Group Automotive 621.699 +5,8% 1.836.563 +5,1%
BMW 549.941 +6,2% 1.621.267 +5,7%
– BMW M GmbH 48.978 +13,2% 143.665 +15,4%
MINI 70.384 +2,6% 210.741 +0,7%
BMW Group electrified1 139.943 +41,6% 385.411 +36,1%
BMW Group BEV 93.931 +79,6% 246.867 +92,6%
Rolls-Royce 1.374 -9,0% 4.555 -3,1%
BMW Motorrad 52.037 +0,5% 164.908 +3,5%

1BEV and PHEV

Προηγούμενο άρθροΓεννηθήτω η Ayvens, η νέα εταιρεία ALD | LeasePlan
Επόμενο άρθροRenault: ο Jérôme Gouet Αντιπρόεδρος Προμηθειών