Το BMW Group Hellas διατήρησε την πρώτη θέση της πολυτελούς κατηγορίας αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά και το 2018 με τις μάρκες BMW / BMW i και MINI. Βάσει των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από τον ΣΕΕΑ, η εταιρεία κατέγραψε 4.479 ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων BMW / BMW i και MINI.

Το μερίδιο αγοράς του BMW Group Hellas στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων ανήλθε στο 40,5% (BMW / BMW i: 25,9% – MINI: 14,6%) με βασικό πυλώνα επιτυχίας να αποτελεί η μάρκα ΜΙΝΙ, παρουσιάζοντας αυξημένες ταξινομήσεις σε σχέση με το 2017.

Σε διάφορες κατηγορίες πολυτελών αυτοκινήτων, η μάρκα BMW σημείωσε πρωτιές πωλήσεων με 2.865 οχήματα που παραδόθηκαν σε πελάτες. Συγκεκριμένα, στην κατηγορία των SUV / SAV, που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, τα μοντέλα της BMW Σειράς Χ (Χ1, Χ2, Χ3, Χ4, Χ5 και Χ6) «κυριάρχησαν» το 2018 με 1.935 ταξινομήσεις, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 8,2% σε σχέση με τις 1.788 ταξινομήσεις το 2017.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η BMW X1 συνεχίζει να ηγείται της κατηγορίας των πολυτελών SUV στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας επάξια τον τίτλο της ως «best seller». Με ξεχωριστό οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, αθλητική σχεδίαση και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel των 1.500 και 2.000 κ. εκ., 1.403 οχήματα BMW X1 παραδόθηκαν σε πελάτες το 2018.

Σημαντική συμβολή στις πωλήσεις των μοντέλων BMW X είχε και η νέα BMW X2 με 265 ταξινομήσεις, οι οποίες κατεγράφησαν κυρίως στο δεύτερο εξάμηνο του 2018, μετά την έλευση της έκδοσης Χ2 sDrive18i. Το Sports Activity Coupe που φέρει μοναδική σχεδίαση και πρωτοφανή επίπεδα οδηγικής απόλαυσης πρόκειται να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις τη φετινή χρονιά με την έλευση της νέας BMW X2 sDrive16d. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει αποδοτικό κινητήρα diesel 1.500 κ. εκ., ισχύος 116 hp, και θα διατίθεται και με τα νέα πακέτα εξοπλισμού Μ Sport / Μ Sport X Advanced, που περιλαμβάνουν ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό σε προνομιακή τιμή.

Ανοδική πορεία σημείωσαν και τα υπόλοιπα μοντέλα BMW (X3, X4, X5 και Χ6) με 267 συνολικές ταξινομήσεις. Το 2019 αναμένεται περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων, με την προσθήκη της νέας γενιάς της BMW X5, που ξεκίνησε την εμπορική πορεία της στην Ελληνική αγορά στα τέλη του 2018.

Αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν το 2018 και τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW, “M” και “M Performance”, με 68 συνολικά ταξινομήσεις (αύξηση κατά 15,2% σε σχέση με το 2017). Η εκρηκτική BMW M2 βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων, με την BMW M4 να ακολουθεί σε ταξινομήσεις και τη νέα BMW M5 -το απόλυτο sport sedan- να κάνει εντυπωσιακό εμπορικό ντεμπούτο στην Ελληνική αγορά.

Στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το BMW i3 κατέκτησε την κορυφή των πωλήσεων για 5η συνεχόμενη χρονιά, ανάμεσα σε όλα τα διαθέσιμα μοντέλα της ελληνικής αγοράς, με μερίδιο 30,2%. Ενδεικτικό της επιτυχίας του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της BMW, είναι το γεγονός ότι το 59% των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν ταξινομηθεί στη χώρα μας από το 2014 είναι BMW i3.

Στην κατηγορία των πολυτελών ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων οι μάρκες BMW / BMW i, κυριάρχησαν επίσης στην Ελληνική αγορά, με μερίδιο 35,3%. Με τη συμβολή του MINI Countryman Cooper S E ALL4 (το οποίο κατέγραψε την καλύτερη ετήσια επίδοσή του μέχρι σήμερα με μερίδιο 11,4%) το μερίδιο του BMW Group Hellas ανήλθε στο 46,7%).

Το BMW Group Hellas βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στην πολυτελή κατηγορία, όσον αφορά στις συνολικές πωλήσεις από το 2014 έως και το 2018, με μερίδιο 42,9%, επιβεβαιώνοντας την πρωτοπορία του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Την ανοδική της πορεία συνέχισε η ΜΙΝΙ ολοκληρώνοντας την περσινή χρονιά με 1.614 ταξινομήσεις, αυξημένες κατά 2,6% σε σχέση με το 2017. Η Βρετανική μάρκα με το διαχρονικό design και το ασυναγώνιστο “go-kart feeling”, ενίσχυσε τις πωλήσεις ιδιαιτέρως στο κανάλι της λιανικής.

Άξιος συνεχιστής της ιδέας που αποτύπωσε πριν από 60 χρόνια ο σερ Άλεκ Ισσιγόνης, το ΜΙΝΙ Hatch δικαίως αποτέλεσε τη δημοφιλέστερη πρόταση στην κατηγορία του, ενώ το μοναδικό ΜΙΝΙ Countryman, είχε εντυπωσιακά ανοδική πορεία στην premium SAV compact κατηγορία, με πωλήσεις αυξημένες κατά 76,4% σε σχέση με το 2017 (651 έναντι 369 ταξινομήσεων το 2017).

Επιπρόσθετα το μερίδιο αγοράς της ΜΙΝΙ στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αποτελεί ρεκόρ για τη μάρκα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σημαντική αύξηση πωλήσεων σε μοτοσικλέτες και scooters πέτυχε η BMW Motorrad. Με 667 ταξινομήσεις το 2018, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 13% σε σχέση με το 2017.

Το τμήμα After Sales του BMW Group Hellas συνέβαλλε και το 2018 στην επιτυχημένη πορεία της εταιρίας. Μαζί με το Δίκτυο των Επίσημων Εμπόρων αύξησε σε διψήφιο αριθμό την πώληση των ανταλλακτικών για ακόμα μία χρονιά.

 

Προηγούμενο άρθροAirbus σε ελκυστήρα βαρέων οχημάτων Mercedes-Benz Actros 4163 SLT
Επόμενο άρθροΝέα γκάμα Fiat Panda Van