
Το BMW Group κατέγραψε ισχυρή άνοδο στην Ευρώπη (+6,2%) και τις ΗΠΑ (+4,0%), με σημαντική αύξηση στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (BEV) σε όλο τον κόσμο.
Αναμένεται δε να επιτύχει την παράδοση 1,5 εκατ. BEVs στους πελάτες το 2025.
Μ ε σ υ ν ο λ ι κ ό αριθμό 586.149 οχημάτων, οι παγκόσμιες παραδόσεις του BMW Group στους πελάτες παρέμειναν περίπου στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος (-1,4%), παρά
την υποτονική ζήτηση στην Κίνα. Το πρώτο τρίμηνο του 2025, η BMW κατέγραψε πωλήσεις 520.142 μονάδων σε όλο τον κόσμο.
Η εταιρεία αύξησε τις παραδόσεις της σε όλες τις αγορές εκτός από την Κίνα. Επιπλέον, υπήρξε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της, +9,9%. Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο, παραδόθηκαν 86.449 BEV μάρκας BMW σε πελάτες παγκοσμίως. Η M GmbH αύξησε τις πωλήσεις της κατά +5,0% το πρώτο τρίμηνο, παραδίδοντας συνολικά 50.494 οχήματα.
Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως την προϊοντική γκάμα της πέρυσι, κατέγραψε πωλήσεις 64.626 μονάδων παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση +4,1%. Ειδικότερα, τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας παρουσίασαν σημαντική άνοδο, πετυχαίνοντας μερίδιο BEV 35,3% κατά το πρώτο τρίμηνο.
Η μάρκα Rolls-Royce παρέδωσε 1.381 οχήματα σε πελάτες από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο (-9,4%). Στην ίδια χρονική περίοδο, η BMW Motorrad πούλησε 44.609 μοτοσυκλέτες και σκούτερ (-3,9%).