Οι πωλήσεις BMW, MINI και Rolls-Royce ανήλθαν σε 183.487, παρουσιάζοντας αύξηση 1,3% τον Ιούλιο του 2019. Άνοδος 1,6% στις πωλήσεις αυτοκινήτων BMW με 157.062 παραδόσεις συνολικά. Αύξηση 27,2% καταγράφηκε στις πωλήσεις μοντέλων BMW X. Διψήφια άνοδος στις πωλήσεις του BMW i3.

Η αυξητική τάση των πωλήσεων του BMW Group συνεχίστηκε τον Ιούλιο: οι παραδόσεις σε όλο τον κόσμο σημείωσαν άνοδο 1,3% συγκριτικά με τον περσινό Ιούλιο, φτάνοντας συνολικά στα 183.487 πολυτελή οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce. Ο αριθμός αυτός ανεβάζει τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας από την αρχή της χρονιάς στις 1.436.382 (+0,9%). Η άνοδος επιτεύχθηκε παρά τη συνεχιζόμενη αστάθεια σε αρκετές αγορές σε όλο τον κόσμο.

“Σε μία πολύ ανταγωνιστική και γεμάτη προκλήσεις παγκόσμια αγορά, το λανσάρισμα νέων μοντέλων μας εξακολουθεί να έχει θετικό αντίκτυπο στο αποτέλεσμα πωλήσεων, με νέα ρεκόρ να καταγράφονται τόσο το Ιούλιο όσο και από την αρχή της χρονιάς. Φέτος, η μάρκα BMW λανσάρει 21 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα και όσα βρίσκονται ήδη στην αγορά είναι πολύ δημοφιλή στους πελάτες”, δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος πελατών, μαρκών και πωλήσεων. “Οι πωλήσεις των μοντέλων BMW X αυξήθηκαν πάνω από 27% το μήνα Ιούλιο. Το λανσάρισμα της νέας BMW X6 αργότερα μέσα στη χρονιά είναι το τελευταίο στάδιο της εκ βάθρων ανανέωσης και επέκτασης αυτής της πολύ επιτυχημένης γκάμας οχημάτων. Από την άλλη, το πρωτοποριακό BMW i3 είναι πιο δημοφιλές από ποτέ, με τις πωλήσεις του να σημειώνουν διψήφια αύξηση για μία ακόμα φορά τον Ιούλιο”.

Οι συνολικές πωλήσεις BMW αυξήθηκαν κατά 1,6% τον Ιούλιο, με 157.062 παραδόσεις σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει το σκορ της μάρκας τους πρώτους επτά μήνες της χρονιάς στις 1.233.075 / +1,6%. Τα νέα ή ανανεωμένα μοντέλα της οικογένειας BMW X συνεχίζουν να αποτελούν τους μεγαλύτερους συντελεστές ανόδου, με τις παγκόσμιες πωλήσεις της BMW X2 να αυξάνονται κατά 43,6% τον Ιούλιο, ενώ οι πωλήσεις της BMW X3 αυξήθηκαν κατά 56,7%. Συνολικά, 72.147 οχήματα BMW X παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο μέσα στο μήνα, συγκεντρώνοντας το 45.9% επί των συνολικών πωλήσεων της μάρκας.

Σχεδόν έξι χρόνια από τότε που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, οι πωλήσεις του BMW i3 σημείωσαν διψήφια άνοδο τον Ιούλιο με 2.691 παραδόσεις (+12,6%) σε όλο τον κόσμο. Πριν από το επερχόμενο λανσάρισμα της νέας plug-in υβριδικής BMW 330e*, οι συνολικές πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων οχημάτων του BMW Group ήταν λιγότερες έναντι του περσινού Ιουλίου, με 10.069 (-5,4%) παραδόσεις πλήρως ηλεκτρικών plug-in υβριδικών οχημάτων BMW και MINI σε όλο τον κόσμο. Εκτός από την ηλεκτροκίνητη BMW Σειρά 3, φέτος θα λανσαριστεί επίσης η νέα plug-in υβριδική BMW X5 xDrive45e* και το πλήρως ηλεκτρικό MINI Cooper SE*, που κέντρισε το ενδιαφέρον των πελατών όταν λανσαρίστηκε για πρώτη φορά τον Ιούλιο. Μέχρι το 2023, το BMW Group θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά, εκ των οποίων πάνω από τα μισά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.

Σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, και με την εταιρεία να παραμένει επικεντρωμένη στην κερδοφορία, οι πωλήσεις MINI βρέθηκαν στο επίπεδο του περσινού Ιουλίου με συνολικές 26.031 (-0,8%) παραδόσεις σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς ανήλθαν σε 200.379 μονάδες (-3,5%).

Οι πωλήσεις της BMW Motorrad συνεχίζουν να σημειώνουν ισχυρή άνοδο, με αύξηση των παραδόσεων κατά 7,3% (109.280) το πρώτο επτάμηνο της χρονιάς. Τον Ιούλιο, συνολικά 16.092 (+8,3%) πολυτελείς μοτοσικλέτες και maxi scooters της BMW Motorrad παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Πωλήσεις BMW ανά περιοχή/αγορά.

Παρά τις διάφορες δυσμενείς συνθήκες που επηρεάζουν αυτή τη στιγμή τη βιομηχανία αυτοκινήτου, τον Ιούλιο η μάρκα BMW για μία ακόμα φορά κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της στις τρεις μεγαλύτερες αγορές της. Η μάρκα πέτυχε τον έκτο συνεχόμενο μήνα ανόδου στις ΗΠΑ (23.015 / +4,7%) και διψήφια αύξηση τόσο στην Ηπειρωτική Κίνα (51.377 / +16,4%) όσο και στη Γερμανία (24.039 / +28,1%**). Ενώ το παγκόσμιο περιβάλλον της αγοράς φαίνεται να παραμένει άκρως ανταγωνιστικό και ρευστό, το BMW Group αναμένει μικρή άνοδο στις πωλήσεις το 2019. Η εταιρεία εμμένει στη στρατηγική της που δίνει προτεραιότητα στη κερδοφορία έναντι του όγκου πωλήσεων.

Πωλήσεις BMW και MINI

  Ιούλιος 2019 Συγκριτικά με πέρσι % 1ο 7μηνο  2019 Συγκριτικά με πέρσι %
Ευρώπη 75.511 -1,9 625.463 -2,1
–     Γερμανία* 28.387 +26,5 192.392 +7,0
–        Μ. Βρετανία 11.943 +4,6 132.304 -2,4
Ασία 69.394 +7,1 521.639 +6,9
–        Κίνα (Ηπειρωτική) 53.953 +15,6 404.023 +16,6
–        Ιαπωνία 5.200 +6,5 41.968 +2,2
Αμερική 34.013 -1,4 255.451 -1,7
–        ΗΠΑ 25.842 -1,7 199.865 -1,2
–    Λατινική Αμερική 4.779 -1,5 30.360 -1,4

*Προκαταρκτικές τιμές ταξινομήσεων

Πωλήσεις BMW Group – Ιούλιος/1ο επτάμηνο 2019.

  Ιούλιος 2019 Συγκριτικά με πέρσι % 1ο 7μηνο  2019 Συγκριτικά με πέρσι %
BMW Group Automotive 183.487 +1,3 1.436.382 +0,9
BMW 157.062 +1,6 1.233.075 +1,6
MINI 26.031 -0,8 200.379 -3,5
BMW Group electrified* 10.069 -5,4 69.670 -2,3
BMW Motorrad 16.092 +8,3 109.280 +7,3

*BMW i, BMW iPerformance, MINI Electric

 

 

Προηγούμενο άρθροΑύξηση 7,1% στις παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo τον Ιούλιο
Επόμενο άρθροΠερισσότερες από 50.000 πωλήσεις Citroën C5 Aircross SUV