Κλείνοντας ένα εξάμηνο από το λανσάρισμά  του, το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει περισσότερες από 50.000 πωλήσεις. Η απόδοση αυτή το κατατάσσει ως το τρίτο πιο ευπώλητο επιβατικό όχημα της μάρκας, μετά τα C3 and C3 Aircross SUV.

Τα SUV αντιπροσώπευαν σχεδόν το ένα τέταρτο των πωλήσεων της Citroën παγκοσμίως κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους (C3 Aircross SUV + C5 Aircross SUV). Στην Ευρώπη, το νέο Citroën C5 Aircross SUV διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην εμπορική δυναμική της Citroën, που κατέγραψε την ισχυρότερη ανάπτυξη στις 12 κορυφαίες μάρκες κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους στην Ευρώπη (30 χώρες).

Στη Γαλλία, όπου παράγεται (στη Rennes), το νέο Citroën C5 Aircross SUV έχει ήδη καθιερωθεί ως το 2ο bestselling SUV στην κατηγορία C το πρώτο εξάμηνο του 2019.
Το νέο Citroën C5 Aircross SUV, υποστηρίζεται από τον σχεδιασμό και την άνεση που προσφέρει αλλά και τις 20 βοηθητικές τεχνολογίες στην οδήγηση.

Προηγούμενο άρθροΑύξηση πωλήσεων παγκοσμίως για το BMW Group τον Ιούλιο
Επόμενο άρθροΧαμηλότερες πωλήσεις, σταθερό μερίδιο για την Volkswagen