Η Audi ανακοίνωσε πως από το 2026 όλα τα νέα μοντέλα που θα λανσάρει θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία – στο πλαίσιο της αναπροσαρμογής της στρατηγικής της – επιταχύνει τη μετάβασή της στην ηλεκτρική κινητικότητα.
Το τελευταίο αυτοκίνητο κινητήρα εσωτερικής καύσης της Audi θα κυκλοφορήσει το 2025 και η εταιρεία σχεδιάζει να καταργήσει σταδιακά την παραγωγή των κιντήρων αυτών έως το 2033. Η Audi στοχεύει στην επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών έως το 2050 το αργότερο.
Ο Markus Duesmann, CEO της Audi, έκανε την ανακοίνωση αυτή στο συνέδριο του Ιδρύματος Κλιματικής Ουδετερότητας (Climate Neutrality Foundation), στο Βερολίνο: “Η Audi είναι έτοιμη να κάνει την αποφασιστική και ισχυρή της μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή”.
Με τα νέα e-tron GT, RS e-tron GT, Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron, φέτος η Audi λανσάρει περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από ό,τι εσωτερικής καύσης και μέχρι το 2025 σχεδιάζει να διαθέτει περισσότερα από 20 ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα της.
“Με τη δύναμη της καινοτομίας μας, προσφέρουμε στα άτομα βιώσιμες και ουδέτερες άνθρακα επιλογές κινητικότητας”, συνέχισε ο κ. Duesmann. “Δεν πιστεύω στην επιτυχία των απαγορεύσεων. Πιστεύω στην επιτυχία της τεχνολογίας και της καινοτομίας”.
Ο ακριβής χρόνος διακοπής των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα αποφασιστεί τελικά από τους πελάτες και τη νομοθεσία. Η Audi προβλέπει να υπάρχει ζήτηση για αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης στην Κίνα και πέραν του 2033, την οποία θα ικανοποιήσει με τοπικά παραγόμενα μοντέλα. Ταυτόχρονα, η εταιρεία θα επεκτείνει σημαντικά τη γκάμα όλων των ηλεκτρικών μοντέλων της.
“Με αυτόν τον οδικό χάρτη, δημιουργούμε τις απαραίτητες προϋποθέσεις για μια αποφασιστική και ισχυρή μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή. Στέλνουμε το μήνυμα ότι η Audi είναι έτοιμη”, τόνισε ο κ. Duesmann.
Η επέκταση ευρείας υποδομής φόρτισης και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας είναι επίσης ζωτικής σημασίας για την αύξηση της ηλεκτρικής κινητικότητας και την αποδοχή της από την κοινωνία.
Η Audi σκοπέυει να ενισχύσει επίσης τις προσπάθειές της στην ανάπτυξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι την τελική του διακοπή, βελτιώνοντας περαιτέρω τις υπάρχουσες γενιές για να επιτύχει μεγαλύτερη απόδοση με σημαντικά οφέλη για τους πελάτες. Ως εκ τούτου, ένα πράγμα είναι σίγουρο: “Ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης της Audi θα είναι ο καλύτερος που έχουμε κατασκευάσει ποτέ”, κατέληξε ο κ. Duesmann.