Τον Μάιο του 2020, η Arval λανσάρισε το “The Journey Goes On #1” (Το ταξίδι συνεχίζεται) μια εκστρατεία για να βοηθήσει τις εταιρείες να επαναφέρουν τους εργαζόμενους στα γραφεία με ασφάλεια, χρησιμοποιώντας ασφαλείς και ευέλικτες λύσεις κινητικότητας.

Η αύξηση των τιμών, η έλλειψη ημιαγωγών και οι μεγάλοι χρόνοι παράδοσης είχαν μεγάλες επιπτώσεις τους τελευταίους μήνες στους εταιρικούς στόλους παγκοσμίως. Μετά την επιτυχημένη αρχική εκστρατεία του 2020, η Arval ανακοίνωσε το “The Journey Goes On #2“, μια αποκλειστική προσέγγιση που θα βοηθήσει τους εταιρικούς πελάτες να διατηρήσουν την κινητικότητα των εργαζομένων τους, να αντιμετωπίσουν κάποιες πληθωριστικές πιέσεις στο κόστος του στόλου και να επιταχύνουν την ηλεκτροκίνηση.

«Μετά την αναστάτωση της πανδημίας COVID-19, ο κλάδος μας αντιμετωπίζει και πάλι μια απρόβλεπτη κατάσταση και πολλές προκλήσεις», αναφέρει ο Shams-Dine El Mouden, Consulting Director της Arval International. “Η έλλειψη ημιαγωγών είναι αναμφίβολα το πλέον ορατό πρόβλημα. Αλλά μέσω συζητήσεων και συνεργασίας με τους πελάτες μας, αντιληφθήκαμε πως υπάρχουν και εξαιρετικές ευκαιρίες μείωσης του κόστους και επιτάχυνσης της ενεργειακής μετάβασης. Βοηθάμε τους πελάτες μας να εξισορροπήσουν τις καθυστερήσεις παράδοσης, να ανακτήσουν τον έλεγχο των στόλων τους και να προβούν στις αλλαγές με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο».

Μπορούν να γίνουν πολλές σημαντικές αλλαγές για να ξεπεραστούν οι σημερινές δυσκολίες. Η προσέγγιση της Arval εστιάζει στην πρόληψη των καθυστερήσεων παράδοσης, τη διεύρυνση του πίνακα επιλεγμένων κατασκευαστών, την παρακολούθηση του κόστους ιδιοκτησίας/χρήσης και της\ βελτίωσης της διαχείρισης του στόλου μέσω συνδεδεμένων λύσεων.

Η Arval προσφέρει εργαλείο τεχνολογίας τηλεματικής για τον προσδιορισμό των αναγκών του στόλου και τον υπολογισμό του αποτυπώματος άνθρακα.

Φωτογραφία: Arval

Προηγούμενο άρθροΗ Jaguar I-PACE με Amazon Alexa
Επόμενο άρθροΟι τύποι καυσίμων νέων αυτοκινήτων το 2021