Από τότε που το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE κυκλοφόρησε στην αγορά, οι πωλήσεις του σε όλο τον κόσμο υπερβαίνουν τα 30.000 οχήματα. Οι πωλήσεις του plug-in υβριδικού MINI Cooper SE Countryman ALL4 δείχνουν επίσης μία σταθερά αυξανόμενη τάση των καταναλωτών για βιώσιμη διασκεδαστική οδήγηση. Άνω του 15% όλων των MINI είναι ήδη ηλεκτροκίνητα.

Στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, η MINI μετατρέπεται σε μία αμιγώς ηλεκτρική μάρκα. Οδεύοντας προς τα εκεί, όλο και περισσότεροι πελάτες σε όλο τον κόσμο δείχνουν έμπρακτα τον ενθουσιασμό τους για τα εξηλεκτρισμένα οχήματα MINI. Το πρώτο εξάμηνο του 2021, το μερίδιο αυτών των οχημάτων επί των συνολικών παγκόσμιων πωλήσεων της Βρετανικής πολυτελούς μάρκας ήδη αυξήθηκε πάνω από 15%. Συνολικά, η MINI πούλησε 157.799 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2021, ξεπερνώντας το αποτέλεσμα της αντίστοιχης περσινής περιόδου κατά 32,6%. Οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις των οχημάτων MINI με εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα ανήλθαν στις 23.777 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Ως δημοφιλέστερο όχημα για διασκεδαστική οδήγηση μηδενικών ρύπων αναδεικνύεται το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 17,6 – 15,2 kWh/100 km κατά WLTP, 16,9 – 14,9 kWh/ 100 km κατά NEDC) με πωλήσεις 13.454 μονάδων το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2021. Συνολικά 31.034 μονάδες του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της MINI έχουν ήδη παραδοθεί από τότε που κυκλοφόρησε στην αγορά μέχρι το τέλος Ιουνίου 2021.

Την αποστολή να πείσει περισσότερους υποψήφιους πελάτες υπέρ μιας βιώσιμης διασκεδαστικής οδήγησης έχει αναλάβει το MINI Cooper SE Countryman ALL4 (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 2,1 – 1,7 l/100 km κατά WLTP, 2,1 – 1,9 l/100 km κατά NEDC, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 15,5 – 14,8 kWh/100 km κατά WLTP, 14,8 – 14,1 kWh/100 km κατά NEDC, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 47 – 39 g/km κατά WLTP, 48 – 44 g/km κατά NEDC). Το plug-in υβριδικό μοντέλο της πολυτελούς compact κατηγορίας αύξησε τις πωλήσεις του στις 10.323 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2021.

«Η MINI ανέκαθεν ξεχώριζε για τις έξυπνες λύσεις και την απόδοση των οχημάτων της και επόμενο είναι να ‘δέσει’ άριστα με την ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Bernd Körber, επικεφαλής της μάρκας MINI. «Η αστική διασκεδαστική οδήγηση και η κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων είναι ο ιδανικός συνδυασμός. Και οι πελάτες μας το νιώθουν».

Με έναν ηλεκτροκινητήρα 135 kW/184 hp και τη διάσημη ευελιξία ΜΙΝΙ, το MINI Cooper SE εμπλουτίζει τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης με μία αίσθηση go-kart σε μοναδικό στυλ ΜΙΝΙ. Επίσης, με αυτονομία 203 – 234 km, κατά το πρότυπο WLTP, η γνώριμη διασκεδαστική οδήγηση MINI μπορεί να ξεπεράσει τα όρια της πόλης. Το MINI Cooper SE Countryman ALL4 έχει ένα ακόμα πιο ευέλικτο κινητήριο σύνολο το οποίο αποτελείται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και έναν ηλεκτροκινητήρα παράγοντας συνολικά 162 kW/220 hp. Το plug-in υβριδικό μοντέλο έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 59 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP – αρκετή, για παράδειγμα, για να υποστηρίξει τις καθημερινές μετακινήσεις από και προς τη δουλειά με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Με τέτοιες ικανότητες, και τα δύο έχουν συνεισφέρει σε ένα εξαιρετικά επιτυχημένο ξεκίνημα για το μετασχηματισμό της μάρκας MINI οδεύοντας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Οι αυτοκινητιστικές αγορές σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι από τις περιοχές πωλήσεων στις οποίες η προοπτική της οδήγησης μηδενικών ρύπων ενθουσιάζει τους φίλους της ΜΙΝΙ.

Στη Γερμανία, 6.324 MINI Cooper SE και MINI Cooper SE Countryman ALL4 πωλήθηκαν το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2021. Αυτό αντιστοιχεί σε κάτι λιγότερο από το 30% των συνολικών πωλήσεων MINI στη Γερμανία τη συγκεκριμένη περίοδο. Ως εκ τούτου, η γερμανική αγορά είναι μακράν η μεγαλύτερη για εξηλεκτρισμένα μοντέλα MINI.

Στη δεύτερη θέση αυτής της κατάταξης βρίσκεται η εγχώρια αγορά της βρετανικής μάρκας. Εκεί, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα συγκέντρωσαν ποσοστό γύρω στο 17,4% επί των συνολικών πωλήσεων MINI το πρώτο εξάμηνο του 2021. Συνολικά 4.027 αντίτυπα και των δύο μοντέλων πωλήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Προηγούμενο άρθροΣε πλήρη εξέλιξη ο μετασχηματισμός της Αστυπάλαιας
Επόμενο άρθροΟ Ned Curic Chief Technology Executive της Stellantis