Ο Όμιλος BMW αναδιοργανώνει το Διοικητικό Συμβούλιο για τη δημιουργία μιας νέας πιο ευέλικτης, μελλοντικά προσανατολισμένης δομής.
Από την 1η Απριλίου 2019, οι μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce θα αποτελέσουν μέρος ενός νέου κεντρικού τμήματος πωλήσεων. Θα διοικείται από τον Pieter Nota (φωτογραφία), Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG που μέχρι τώρα ήταν υπεύθυνος για τις πωλήσεις και τη μάρκα BMW και το Aftersales BMW Group. Ο P. Nota θα παραμείνει επίσης υπεύθυνος για πρόσθετες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων του brand και product management και του aftersales.
Εν τω μεταξύ, η BMW Motorrad θα αποτελέσει μέρος της Διεύθυνσης Ανάπτυξης υπό τον Klaus Fröhlich, μέλος του ΔΣ. “Αναδιαρθρώνουμε τη δομή μας για να έχουμε την καλύτερη δυνατή βάση για το μέλλον, δίνοντας σαφές μήνυμα ότι ο οργανισμός μας είναι λιτός και αποτελεσματικός”, δήλωσε ο Harald Krüger, πρόεδρος του ΔΣ της BMW AG, μιλώντας στο Μόναχο στις 15 Μαρτίου.
Ο Peter Schwarzenbauer, υπεύθυνος για τις μάρκες MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad, και το Customer Engagement και το Digital Business Innovation στο BMW Group έως το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2019, θα παραμείνει Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG έως τον Οκτώβριο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα προωθήσει την στρατηγική εστίαση της εταιρείας στην ηλεκτρική κινητικότητα. Στη συνέχεια, ο κ. Schwarzenbauer θα αποχωρήσει από την εταιρεία, μετά από αίτημά του, συμπληρώνοντας το 60ο έτος της ηλικίας του.
“Τα τελευταία έξι χρόνια, ο Peter Schwarzenbauer προώθησε τις MINI και Rolls-Royce καθώς και τη BMW Motorrad σε νέα ύψη και έδωσε σημαντική ώθηση στους τομείς των υπηρεσιών κινητικότητας, των ψηφιακών υπηρεσιών και της δέσμευσης των πελατών. Θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε πάρα πολύ γι’ αυτό και έχουμε εμπιστοσύνη ότι η πεποίθησή του και το πάθος του για την ηλεκτρική κινητικότητα θα οδηγήσουν τη δυναμική μετασχηματισμού μας και θα διασφαλίσουν την επιτυχημένη έναρξη του MINI Electric”, δήλωσε ο Harald Krüger.