Η Citroën προωθεί την 100% ηλεκτρική κινητικότητα που είναι προσβάσιμη για όλους με το Ami. Ένα εξαιρετικά συμπαγές, ευκίνητο, προστατευτικό, πολύχρωμο όχημα, προσβάσιμο από όλους, με θερμαινόμενο και φωτεινό εσωτερικό χώρο, που προστατεύεται από τα πλαϊνά στοιχεία, στο οποίο δύο άτομα μπορούν να καθίσουν δίπλα-δίπλα με άνεση.

To AMI One concept είχε κάνει το ντεμπούτο του στο περσινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ έλαβε και βραβείο Αστικής Κινητικότητας τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Την άνοιξη, η Free2Move θα προσθέσει το πρωτοποριακό Ami της Citroën στην γκάμα των carsharing οχημάτων της.

Το Ami  είναι μια λύση που δεν περιορίζεται στο όχημα και προσφέρει μείζονα πλεονεκτήματα πέρα από το συνηθισμένο πλαίσιο για την αυτοκινητοβιομηχανία: ιδιαίτερα ανταγωνιστικές προσφορές «à la carte» με στόχο τη χρήση και μια 100% online εμπειρία.

Οι παραγγελίες προγραμματίζονται να ανοίξουν στις 30 Μαρτίου στη Γαλλία και λίγους μήνες αργότερα στην Ισπανία, την Ιταλία, το Βέλγιο, την Πορτογαλία και στη συνέχεια τη Γερμανία. Οι πρώτες παραδόσεις σε ιδιώτες προγραμματίζονται για τον Ιούνιο στη Γαλλία.

Η Free2Move θα προσφέρει το Ami σε carsharing, χωρίς άδεια οδήγησης και τελικά από την ηλικία των 16 ετών.

Χωρίς ελάχιστη διάρκεια ενοικίασης, δύο επιλογές τιμολόγησης θα είναι διαθέσιμες για το Ami:
Χωρίς συνδρομή, η ενοικίαση κοστίζει 0,39 ευρώ ανά λεπτό, 18 ευρώ για την πρώτη ώρα (και στη συνέχεια 9 ευρώ ανά ώρα για οποιεσδήποτε πρόσθετες ώρες) και 60 ευρώ ανά ημέρα.
Με συνδρομή 9,90 ευρώ μηνιαίως άνευ συμβολαίου, η ενοικίαση κοστίζει 0,26 ευρώ ανά λεπτό, 12 ευρώ για την πρώτη ώρα (και 6 ευρώ στη συνέχεια για κάθε επιπλέον ώρα) ή 40 ευρώ ανά ημέρα.

Όπως είναι γνωστό, η Free2Move είναι η εφαρμογή κινητικότητας που δρομολογήθηκε από το Groupe PSA το 2017 για να ενώσει αρκετές υπηρεσίες κινητικότητας, περιλαμβάνοντας τις μάρκες Peugeot-Citroën και ανταγωνιστές. Η Free2Move ξεκίνησε τη λειτουργία του carsharing στο Παρίσι τον Δεκέμβριο του 2018.

Προηγούμενο άρθροOnline παρουσίαση της e:TECHNOLOGY από τη Honda
Επόμενο άρθροAlfa Romeo Giulia GTA: Η επιστροφή ενός θρύλου