ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2024 #264 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Bigster: Η Dacia ανεβάζει τον πήχυ Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας; Προχωρούν τα ηλεκτρικά λεωφορεία στην Ευρώπη
21.10.24 #264 2 Οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων κατακτούν σταθερά ένα μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς με οχήματα που δεν είναι μόνο ανταγωνιστικά όσον αφορά την τεχνολογία, αλλά και αισθητά φθηνότερα από τα αντίστοιχα δυτικά ή ιαπωνικά. Αυτή η ανταγωνιστικότητα στις τιμές έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και ανάλυσης, συχνά αποδιδόμενη σε άμεσες επιδοτήσεις από την κινεζική κυβέρνηση. Ωστόσο, οι βαθύτεροι λόγοι για αυτές τις χαμηλότερες τιμές είναι πιο περίπλοκοι, εδραιωμένοι σε ένα συνδυασμό αποδοτικότητας παραγωγής, ελέγχου της εφοδιαστικής αλυσίδας, τεχνολογικής καινοτομίας και κυβερνητικής πολιτικής. Μια βαθύτερη κατανόηση αυτών των παραγόντων μπορεί να ρίξει φως στο γιατί τα κινεζικά οχήματα, ιδιαίτερα τα ηλεκτρικά, καταφέρνουν να διατηρούν χαμηλότερες τιμές. ΑΠΟΔΟΤΙΚΌΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΉ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ Ένας βασικός παράγοντας πίσω από το χαμηλό κόστος των κινεζικών οχημάτων είναι η έμφαση που δίνουν οι κατασκευαστές τους στην αποδοτικότητα της παραγωγής, ιδιαίτερα των ηλεκτρικών οχημάτων. Κατασκευαστές όπως η BYD και η Nio έχουν υιοθετήσει καινοτόμους στρατηγικές, που τους επιτρέπουν να μειώνουν την πολυπλοκότητα των οχημάτων τους, μειώνοντας σημαντικά το κόστος. Αυτό φάνηκε κατά τη διάρκεια αποσυναρμολόγησης κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων, που ξεκίνησαν Ιάπωνες κατασκευαστές ανταλλακτικών αυτοκινήτων σε γυμναστήριο ενός κλειστού σχολείου στην περιοχή Chubu της Ιαπωνίας. Η αποσυναρμολόγηση του αμιγώς ηλεκτρικού BYD Atto 3 αποκαλύπτει πώς η εταιρεία ενσωματώνει πολλαπλά εξαρτήματα σε ένα μόνο μέρος, όπως η ηλεκτρική μονάδα κίνησης e-axle, η οποία συνδυάζει τον κινητήρα, το μετατροπέα ενέργειας, το μειωτήρα, το φορτιστή και άλλα σημαντικά στοιχεία σε μία μονάδα. Αυτή η σχεδίαση, όχι μόνο μειώνει το κόστος παραγωγής αλλά και το βάρος του οχήματος, αυξάνοντας την αποδοτικότητα. Οι Κινέζοι κατασκευαστές επωφελούνται επίσης από την ενδοεπιχειρησιακή παραγωγή βασικών εξαρτημάτων, ελαχιστοποιώντας την εξάρτηση από εξωτερικούς προμηθευτές. Με αυτόν τον τρόπο, εταιρείες όπως η BYD μπορούν να ασκούν μεγαλύτερο έλεγχο στην ποιότητα και στο κόστος, επιτυγχάνοντας οικονομίες κλίμακας πιο γρήγορα από πολλούς διεθνείς ανταγωνιστές τους. Αυτή η έμφαση στη μαζική παραγωγή ενισχύεται από τις υψηλές πωλήσεις στην εγχώρια αγορά, με την BYD να έχει πουλήσει πάνω από 300.000 μονάδες του Atto 3 μέχρι τον Μάρτιο του 2023. Η δυνατότητα κοινής χρήσης εξαρτημάτων σε πολλά μοντέλα οχημάτων ενισχύει περαιτέρω τη μείωση του κόστους. ΈΛΕΓΧΟΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΉΣ ΑΛΥΣΊΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΟΠΟΊΗΣΗ Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας για την ανταγωνιστικότητα των τιμών των κινεζικών οχημάτων είναι η εκτεταμένη οργάνωση και αξιοποίηση τοπικών εφοδιαστικών αλυσίδων. Η αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας ωφελείται από ένα ώριμο, πυκνοκατοικημένο οικοσύστημα εφοδιαστικής αλυσίδας, όπου οι κατασκευαστές μπορούν να προμηθεύονται σχεδόν όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα από την εγχώρια αγορά. Αυτό όχι μόνο μειώνει τα έξοδα μεταφοράς και logistics, αλλά παρέχει στους κατασκευαστές και καλύτερη διαπραγματευτική δύναμη με τους προμηθευτές. Επιπρόσθετα, οι κινεζικές εταιρείες είναι βαθιά ενσωματωμένες στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών, οι οποίες αποτελούν ένα κρίσιμο στοιχείο για τα ηλεκτρικά οχήματα. Η BYD, για παράδειγμα, παράγει τις δικές της μπαταρίες, μειώνοντας τα κόστη που σχετίζονται με την εισαγωγή ή την ανάθεση παραγωγής μπαταριών σε τρίτους. Με την «κάθετη» ενσωμάτωση αυτών των διαδικασιών, οι Κινέζοι κατασκευαστές μπορούν να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές στη διεθνή σκηνή, διατηρώντας ταυτόχρονα την κερδοφορία τους. Ο ΡΌΛΟΣ ΤΗΣ ΚΡΑΤΙΚΉΣ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗΣ Ενώ η αποδοτικότητα παραγωγής και ο έλεγχος της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι σημαντικά, δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει το ρόλο της κρατικής υποστήριξης, που επιτρέπει ΕΠΙΔΟΤΉΣΕΙΣ 'Ή ΚΑΙΝΟΤΟΜΊΑ; Γιατί τα κινεζικά οχήματα είναι φθηνότερα; FLEET NEWS #264 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ loupakis@direction.gr ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ dvagias@direction.gr MANAGER FLEET BUSINESS UNIT ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ npapaliou@direction.gr ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΑΣΑΝΙ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ.
21.10.24 #264 3 στους Κινέζους κατασκευαστές αυτοκινήτων να διατηρούν χαμηλό κόστος. Η κυβέρνηση της Κίνας υποστηρίζει εδώ και χρόνια κρίσιμους τομείς μέσω επιδοτήσεων, φορολογικών ελαφρύνσεων και ευνοϊκών χρηματοοικονομικών πολιτικών. Ωστόσο, αυτές οι επιδοτήσεις δεν έχουν το χαρακτήρα που υποστηρίζουν πολλοί επικριτές. Σύμφωνα με δεδομένα που αποκτήθηκαν από τη Nikei Asia, οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων ωφελούνται περισσότερο από φορολογικές ελαφρύνσεις παρά από άμεσες επιδοτήσεις. Για παράδειγμα, η BYD έλαβε 37,1 δισεκατομμύρια γιουάν σε φορολογικές επιστροφές σε μια περίοδο πέντε ετών, σχεδόν τέσσερις φορές περισσότερο από τις άμεσες επιδοτήσεις που έλαβε. Αυτές οι επιστροφές σχετίζονται συχνά με τις εξαγωγές, βοηθώντας τους Κινέζους κατασκευαστές να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους στις διεθνείς αγορές. Οι εξαγωγείς συχνά αποζημιώνονται για τον ΦΠΑ σε πρώτες ύλες και εξαρτήματα, στοιχείο που επιτρέπει στις εταιρείες να μειώσουν τα λειτουργικά τους κόστη χωρίς να λαμβάνουν άμεση ενίσχυση σε μετρητά. Η κινεζική κυβέρνηση υποστηρίζει επίσης τον κλάδο, προσφέροντας στις εταιρείες δάνεια με χαμηλότερα επιτόκια, επιτρέποντάς τους να επενδύουν στην τεχνολογία και την παραγωγή χωρίς να επιβαρύνονται σημαντικά οικονομικά. Σε πολλές περιπτώσεις, οι κινεζικές εταιρείες μπορούν να εξασφαλίσουν μακροπρόθεσμα τραπεζικά δάνεια με επιτόκια χαμηλότερα από τα μέσα της αγοράς. Αυτή η οικονομική υποστήριξη επιτρέπει στους κατασκευαστές να διατηρούν σταθερή την παραγωγή τους και να την επεκτείνουν χωρίς την πίεση υψηλού κόστους κεφαλαίου. Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΊΑ ΩΣ ΜΟΧΛΌΣ ΜΕΊΩΣΗΣ ΚΌΣΤΟΥΣ Εκτός από την κρατική υποστήριξη και τις αποδοτικές διαδικασίες παραγωγής, οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων εκμεταλλεύονται όλο και περισσότερο την καινοτομία για να μειώσουν το κόστος. Η ταχεία ανάπτυξη των μπαταριών solid state (με ηλεκτρολύτη στερεάς κατάστασης), για παράδειγμα, αποτελεί προτεραιότητα τόσο για την κυβέρνηση όσο και για τους κατασκευαστές. Αυτή η τεχνολογία υπόσχεται να μειώσει περαιτέρω το κόστος παραγωγής, ενώ παράλληλα βελτιώνει την αυτονομία και την ασφάλεια των οχημάτων. Η επένδυση της Κίνας στην έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, όπως οι ημιαγωγοί και η τεχνολογία μπαταριών, παίζει καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση χαμηλού κόστους. Η κυβέρνηση έχει προϋπολογίσει δισεκατομμύρια γιουάν για την ανάπτυξη αυτών των στρατηγικών βιομηχανιών, με έμφαση στη μείωση της εξάρτησης από ξένη τεχνολογία και στην εξασφάλιση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος παγκοσμίως. Ως αποτέλεσμα, οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι σε θέση να προσφέρουν οχήματα με προηγμένη τεχνολογία σε ένα κλάσμα του κόστους των δυτικών ή ιαπωνικών αντίστοιχων. ΠΟΛΥΔΙΆΣΤΑΤΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΌΤΗΤΑ Οι χαμηλότερες τιμές των κινεζικών οχημάτων, ιδιαίτερα στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών, δεν αποτελούν αποκλειστικά αποτέλεσμα κρατικών επιδοτήσεων. Ενώ η κυβέρνηση της Κίνας έχει παράσχει σημαντική υποστήριξη μέσω φορολογικών ελαφρύνσεων και οικονομικών κινήτρων, η πραγματική ιστορία βρίσκεται στις καινοτόμους προσεγγίσεις που υιοθέτησαν οι Κινέζοι κατασκευαστές, σε συνδυασμό με τη μακροπρόθεσμη κυβερνητική πολιτική. Από την ενσωμάτωση εξαρτημάτων μέχρι την τοπικοποίηση των εφοδιαστικών αλυσίδων και την αξιοποίηση των οικονομιών κλίμακας, οι Κινέζοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν αναπτύξει μια ολοκληρωμένη στρατηγική, που τους επιτρέπει να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές σε παγκόσμιο επίπεδο. Συνεπώς, η τιμολόγηση των κινεζικών οχημάτων είναι το αποτέλεσμα μιας σύνθετης αλληλεπίδρασης των δυναμικών της αγοράς, της αποδοτικότητας παραγωγής και της στρατηγικής κρατικής υποστήριξης. Καθώς οι Κινέζοι κατασκευαστές συνεχίζουν να καινοτομούν και να επεκτείνονται με ταχύτερο ρυθμό, και με την υποστήριξη της ξεκάθαρης κυβερνητικής αποστολής, το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα είναι πιθανό να αυξηθεί, προκαλώντας τους παραδοσιακούς κατασκευαστές, τόσο στις τιμές όσο και στην τεχνολογία. Οι νέοι δασμοί της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να επιταχύνουν το κλείσιμο εργοστασίων στην Ευρώπη, υποστήριξε ο CEO της Stellantis, Carlos Tavares, ο οποίος κατά τη διάρκεια του Σαλονιού Αυτοκινήτου στο Παρίσι δήλωσε ότι οι δασμοί, αν και αποτελούν «καλό εργαλείο επικοινωνίας», έχουν αρνητικές συνέπειες. Σε αυτό το πλαίσιο, οι Κινέζοι κατασκευαστές θα ενισχύσουν την παρουσία τους στην Ευρώπη, χτίζοντας εργοστάσια για να αποφύγουν τους δασμούς, με αποτέλεσμα την επιδείνωση του προβλήματος της υπερπαραγωγικής ικανότητας στην ευρωπαϊκή βιομηχανία. Ο Tavares ανέφερε ότι οι κινεζικές εταιρείες, όπως η BYD, δεν θα επιλέξουν χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία ή η Ιταλία για να κατασκευάσουν τα εργοστάσιά τους, λόγω του υψηλού κόστους ενέργειας σε αυτές τις χώρες. Διαβάστε περισσότερα εδώ. TAVARES: «ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΟΙ ΔΑΣΜΟΙ»
21.10.24 #264 4 Μια νέα θέση δημιουργήθηκε στο οργανόγραμμα της Kosmocar, αυτή του PR Head, την οποία αναλαμβάνει να καλύψει ο Ηλίας Τσούνης, ένα νέο για την εταιρεία πρόσωπο. Ο Ηλίας Τσούνης ήταν εκπρόσωπος Τύπου και διευθυντής Επικοινωνίας στον e ΕΦΚΑ, ενώ προηγουμένως είχε διατελέσει σύμβουλος Επικοινωνίας στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, επιστημονικός συνεργάτης στη Βουλή των Ελλήνων και στο Γραφείο του αναπληρωτή υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου. Για τρία χρόνια, ήταν σύμβουλος Πωλήσεων της Karenta στα καταστήματα Volkswagen Αμαρουσίου και Αργυρούπολης. Ο κ. Τσούνης θα αναφέρεται για θέματα αυτοκινητιστικού τύπου στη Head of Marketing, Communications & PR, Μαρίζα Πετράκου, και για γενικότερα θέματα επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Kosmocar και Karenta, στον Άρη Αραβανή, μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας. ΝΕΟΣ PR HEAD ΣΤΗΝ KOSMOCAR Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή που μας πέρασε η πρώτη επίσημη δημοσιογραφική παρουσίαση της νεοεισερχόμενης στην ελληνική αγορά Leapmotor, σε ξενοδοχείο των βορείων προαστίων. Μια παρουσίαση που σηματοδοτεί το λανσάρισμα δύο εξαιρετικά ενδιαφερουσών, πλήρως ηλεκτρικών, προτάσεων, από μια κινεζική εταιρεία η οποία περίπου κατά το ήμισυ ανήκει στον μεγάλο όμιλο Stellantis και αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την Italian Motion, μια επίσης φρέσκια παρουσία στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, της οποίας το 51% ανήκει στην Autohellas (εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών) του Ομίλου Βασιλάκη. Από τη μια λοιπόν έχουμε ένα «μίνι», το Leapmotor Τ03, ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που ως πλήρως ηλεκτρικό -και μάλιστα με την αξιοσημείωτη αυτονομία των 395 χιλιομέτρων (στον αστικό κύκλο) και την ισχύ των 95 ίππων- είναι και αυτόματο, ενώ προσφέρει όχι μόνο κορυφαίους για την κατηγορία χώρους, αλλά και ασυνήθιστα πλούσιο εξοπλισμό με στοιχεία (όπως το active cruise control και η προειδοποίηση ανοίγματος πόρτας για επερχόμενο όχημα) που φυσιολογικά συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Και μάλιστα αυτή η ευέλικτη, μήκους 3,62 m, πρόταση έχει μια τιμή που είναι χαμηλότερη από όλα τα αντίστοιχων δυνατοτήτων μοντέλα, είτε ηλεκτρικά είναι αυτά είτε συμβατικά: μόνο 15.844 ευρώ με την κρατική επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 (20.900 ευρώ χωρίς την επιδότηση). Από την άλλη μεριά, η Leapmotor τολμά να μπαίνει ταυτοχρόνως σε μια σαφώς ανώτερη κατηγορία, αυτή των D-SUV, με το μήκους 4,74 m μοντέλο C10, που έρχεται να προτάξει, πέραν των μεγάλων χώρων του, την μπαταρία τεχνολογίας Cell to Chassis, η οποία με χωρητικότητα 69,9 kWh επιτρέπει αυτονομία έως 424 χλμ. (μεικτός κύκλος WLTP). Το Leapmotor C10 διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις - Style και Design-, υπερ-πλήρες εξοπλισμού και στις δύο περιπτώσεις, με τιμή 30.900 ευρώ και 32.400 ευρώ (με υπολογισμένη την επιδότηση)- κατεβαίνοντας στα επίπεδα του ανώτερου τμήματος των B-SUV (τιμή χωρίς επιδότηση: 39.900 και 41.400 ευρώ, αντίστοιχα). Σημειώστε ότι η Leapmotor έχει έτοιμο ένα ακόμα πλήρως ηλεκτρικό SUV, το B10, που έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην πρόσφατη έκθεση του Παρισιού. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε με την παρουσία του Managing Director της Italian Motion, Γιώργου Μπακόπουλου, του διευθυντή Marketing, Κωνσταντίνου Καραθανάση, του Ανδρέα Βουρνά, Product Manager Leapmotor, και του Αργύρη Τούντα, PR Manager της εταιρείας. To «παρών» έδωσε και ο Ανδρέας Χριστοφορίδης, γενικός διευθυντής των εισαγωγικών εταιρειών αυτοκινήτου της Autohellas. Σημειώστε ότι το επίσημο site της Leapmotor στην Ελλάδα βρίσκεται ήδη στον «αέρα»: Οι πρώτες παραδόσεις των T03 στους πελάτες θα ξεκινήσουν από την 1η Δεκεμβρίου. LEAPMOTOR Διπλό, δυνατό ντεμπούτο με «μίνι» και D-SUV
21.10.24 #264 6 Το νέο Bigster κάνει προσιτά τα πλεονεκτήματα ενός μοντέλου που ανήκει στην κατηγορία C-SUV. Με περισσότερο στυλ και σχεδίαση που στοχεύει κατευθείαν στην ουσία, στιβαρό και ευρύχωρο, με πληθώρα πρόσθετων συστημάτων και χαρακτηριστικών. Μεταξύ αυτών το δίχρωμο αμάξωμα και οι ζάντες των 19''. Προσφέρεται με εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα: Bigster HYBRID 155 ενός 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα 107 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρων και μπαταρίας 1,4 kWh (230V). Bigster TCe 140 που διαθέτει έναν νέας γενιάς 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου και Mild Hybrid σύστημα 48V. Bigster ECO-G 140 με την επιλογή κινητήρων διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG) με ένα σύστημα Mild Hybrid 48 V. Το ήπιο υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου. Bigster TCe 130 4x4 με σύστημα τετρακίνησης πέντε επιλογών, ανάλογα με το είδος του εδάφους και ένα υβριδικό σύστημα 48V Mild Hybrid το οποίο λειτουργεί υποβοηθητικά στον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου. Το νέο C-SUV έχει φανερά μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με το Duster, με μήκος 4,57 μ., πλάτος 1,81 μ., ύψος 1,71 μ. και μεταξόνιο 2,7 μ και πορτμπαγκάζ μεγέθους που φτάνει τα 667 λίτρα VDA. Διαθέτει ασύγκριτα μεγάλους εσωτερικούς χώρους, εξαιρετική στήριξη καθισμάτων, βελτιστοποιημένη ηχομόνωση, διζωνικό κλιματισμό με αεραγωγούς και για τους πίσω επιβάτες, πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα για τον οδηγό, καθώς και σύστημα multimedia με έξι ηχεία και ηχοσύστημα 3D της Arkamys. Επιπλέον, ο οδηγός και οι επιβάτες του Bigster μπορούν να απολαμβάνουν περισσότερη τεχνολογία, χάρη στην κεντρική οθόνη αφής 10,1'', τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την ηλεκτροκίνητη πόρτα χώρου αποσκευών. Όντας ήδη η κορυφαία μάρκα του segment Β στην Ευρώπη, η Dacia μπαίνει στην κατηγορία των C-SUV με το Bigster, ένα ολοκαίνουργιο όχημα που εκφράζει σαφώς τις αξίες της Dacia: Ουσιαστικό αλλά και cool. ΝΕΟ BIGSTER Η Dacia ανεβάζει τον πήχυ GEELY: ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2025 ΜΕΣΩ ΤΗΣ UNION GROUP Στις αρχές του 2025, η κινεζική μάρκα Geely -ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους αυτοκινήτων παγκοσμίως- θα κάνει την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά με μια γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων, μεταξύ των οποίων και plug in hybrid. Η Geely θα αντιπροσωπεύεται από την GEO Mobility Hellas S.A., θυγατρική της Union Group, μιας πολυεθνικής εταιρείας με εκτεταμένες συμμετοχές στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας, του λιανικού εμπορίου, της ενέργειας και του Real Estate. Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην παγκόσμια επέκταση της Geely και στην Ευρώπη. Το πρώτο μοντέλο που θα εισάγει η Geo Mobility Hellas στην Ελλάδα θα είναι το Geely Galaxy EX5, ένα προηγμένο ηλεκτρικό C - SUV με 215 ίππους, με αυτονομία 425 χιλιομέτρων (WLTP) με μία μόνο φόρτιση. Το όχημα είναι εξοπλισμένο με την καινοτόμο μπαταρία Geely Short Blade, σχεδιασμένη για διάρκεια ζωής έως και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα ευρύ φάσμα προηγμένων συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας ADAS. Η Geely Holdings είναι μια κινεζική πολυεθνική εταιρεία και διαθέτει ένα ποικίλο χαρτοφυλάκιο διεθνών εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Volvo Cars, Geely Auto, Lynk & Co, Polestar, Zeekr, Lotus, Proton, Smart, Farizon και άλλων. Απασχολεί πάνω από 190.000 άτομα παγκοσμίως και λειτουργεί περισσότερα από 30 εργοστάσια και κέντρα έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα, τη Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Μαλαισία. Η Geely πραγματοποιεί πωλήσεις σε περισσότερες από 75 χώρες σε όλες τις περιοχές και το 2023 ο όμιλος παρέδωσε πάνω από 2,79 εκατομμύρια οχήματα σε όλες τις μάρκες του, αύξηση 20% από το 2022, με τα έσοδά της να ξεπερνούν τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Η Geely ενισχύει την παγκόσμια θέση της μέσω τεχνολογικών καινοτομιών και σημαντικών επενδύσεων σε ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, τα οποία αποτελούν κεντρικό πεδίο των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της.
21.10.24 #264 7 Η Peugeot επεκτείνει την γκάμα της με το νέο Peugeot E-5008, που αποτελεί νέο ορόσημο στην κατηγορία του, αφού είναι το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό SUV που προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για 7 επιβάτες και μια εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία έως και 668 km. Χάρη στο μακρύ μεταξόνιό του, το νέο E-5008 προσφέρει αξιοζήλευτους χώρους για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς, ενώ η ευρυχωρία για εκείνους της 3ης σειράς αποτελεί νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία D-SUV. Το E-5008 μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες. Βασικό στοιχείο του νέου μοντέλου αποτελεί το Peugeot i-Cockpit. Το μικρό τιμόνι έχει τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, για να προσφέρει ακόμα καλύτερη αίσθηση και περισσότερη άνεση στην οδήγηση. Οι μικρές του διαστάσεις έχουν βέβαια διατηρηθεί, ενώ παράλληλα έχει πλέον εκσυγχρονισμένο σχεδιασμό. Το επανασχεδιασμένο κεντρικό τμήμα του είναι μικρότερο και δείχνει «απομονωμένο» από τις ακτίνες του τιμονιού, ώστε να δώσει ένα αιωρούμενο αποτέλεσμα, παραπέμποντας στην πανοραμική οθόνη του ταμπλό. Με πάνω από 40 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και εξοπλισμό προστασίας, κάνει ένα βήμα ακόμα προς την ημιαυτόνομη οδήγηση. Με το σύστημα Drive Assist Plus 2.0, το E-5008 βοηθά τον οδηγό, χρησιμοποιώντας όλους τους αισθητήρες του αυτοκινήτου (κάμερες, ραντάρ κ.λπ.) και λαμβάνοντας ταυτόχρονα πληροφορίες από το σύστημα της δικτυωμένης πλοήγησης. Παράλληλα, η Peugeot διαθέτει το νέο μοντέλο και σε υβριδικές εκδόσεις: Το 5008 Hybrid 136 e-DCS6 εφοδιάζεται με σύστημα κίνησης Hybrid 48V, που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη που ενσωματώνει και έναν ηλεκτροκινητήρα. Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 5008 Hybrid 136 e-DCS6 μπορεί να λειτουργεί έως και το 50% του χρόνου οδήγησης ως ηλεκτροκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Προσφέρει έως και 15% μείωση στην κατανάλωση (5,8 l/100 km σε μικτό κύκλο WLTP). Το νέο 5008 είναι επίσης διαθέσιμο σε μία έκδοση Plug-In Hybrid (195 e-DCS7), που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 92 kW με έναν βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης 150 ίππων, επιτυγχάνοντας συνδυαστική ισχύ 195 ίππων. Η μπαταρία εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία πάνω από 80 km όταν κινείται ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτή η έκδοση διαθέτει ρεζερβουάρ 60 λίτρων, γεγονός που εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία σε τιμή ρεκόρ. Οι παραγγελίες για το νέο 5008 έχουν ξεκινήσει, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα τον Νοέμβριο 2024. Οι κορυφαίες εκδόσεις E-5008 Dual Motor 320ps AWD, καθώς και E-5008 Long Range με αυτονομία 668 χλμ. - κορυφαία στα 7θεσια SUV - θα ανακοινωθούν μέσα στο τελευταίο 3μηνο του έτους. Οι τιμές που ανακοινώθηκαν έχουν ως εξής: 5008 Hybrid 136 e-DCS6: 39.900€ (έκδοση Allure) , 44.500€ (έκδοση GT) 5008 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7: 49.900€ (έκδοση Allure), 52.900€ (έκδοση GT) e-5008 155Kw 502 km αυτονομία: 55.900€ (έκδοση Allure), 59.900€ (έκδοση GT). ΝΕΟ PEUGEOT E-5008 7-θέσιο, υβριδικό και ηλεκτρικό, από 39.900€ Η BMW ανακοίνωσε την παραγωγή ενός εξαιρετικά περιορισμένου μοντέλου, της BMW Skytop, που θα παραχθεί σε μόλις 50 αντίτυπα. Το νέο διθέσιο roadster, που είχε αρχικά παρουσιαστεί ως πρωτότυπο με την ονομασία “BMW Concept Skytop” στην εκδήλωση Concorso d’Eleganza Villa d’Este του 2024, απέσπασε ενθουσιώδεις αντιδράσεις από λάτρεις και συλλέκτες αυτοκινήτων. Η BMW Skytop συνεχίζει την παράδοση της εμβληματικής BMW 3.0 CSL, που κυκλοφόρησε το 2022 για τον εορτασμό των 50 χρόνων της BMW. Χαρακτηρίζεται από μια διαχρονικά κομψή και άκρως δυναμική σχεδίαση και εφοδιάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 4,4 λίτρων/625 ίππων και με το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, που σε συνδυασμό με το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης BMW xDrive, μεγιστοποιούν την οδηγική απόλαυση σε κάθε περίσταση. Ο Adrian van Hooydonk, επικεφαλής του Τμήματος Σχεδίασης του BMW Group, ανακοίνωσε την παραγωγή του μοντέλου σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο House of BMW στο Μιλάνο, αποκαλύπτοντας επίσης ότι τα 50 αντίτυπα βρήκαν ήδη τους μελλοντικούς τους ιδιοκτήτες. Ο van Hooydonk εξήρε την εξωτική σχεδίαση του μοντέλου και τον μοναδικό συνδυασμό δυναμικής οδήγησης και κομψότητας που προσφέρει. BMW SKYTOP: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΛΑΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
21.10.24 #264 8 Μέσω του gov.gr οι πολίτες έχουν από τις 14 Οκτωβρίου 2024 τη δυνατότητα να εκδίδουν το νέο ειδικό σήμα για ελεύθερη κυκλοφορία εντός του Δακτυλίου της Αθήνας για την περίοδο 2024 - 2025. Παράλληλα, μπορούν να προσθέσουν το σήμα στην εφαρμογή Gov.gr Wallet στο κινητό τους, διευκολύνοντας τη γρήγορη και άμεση επίδειξή του. Σε όσους έχουν ήδη το παλαιό σήμα δακτυλίου στο Gov.gr Wallet, θα αποσταλεί ειδοποίηση για την ανάκλησή του και την έκδοση του νέου. Το σήμα μπορεί να εκδοθεί για οχήματα που ανήκουν σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες: Ηλεκτρικά Εκ κατασκευής φυσικού αερίου ή υγραερίου Υβριδικά Κατηγορίας Euro 6 και ταυτόχρονα με εκπομπές CO2 κάτω από 120 γρ./χλμ. (για οχήματα ταξινομημένα πριν το 2021) ή κάτω από 145 γρ./χλμ. (για οχήματα ταξινομημένα από το 2021 και μετά). Οι πολίτες μπορούν να εκδώσουν το νέο σήμα είτε μέσω του gov.gr στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Μετακινήσεις», είτε απευθείας μέσω του daktylios.gov.gr με απλή εισαγωγή του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος και του ΑΦΜ του ιδιοκτήτη. Το σήμα διαθέτει μοναδικό κωδικό επαλήθευσης και την προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του gov.gr, γεγονός που επιτρέπει την εύκολη αποστολή του ηλεκτρονικά ή την εκτύπωσή του. Η αυθεντικότητα του σήματος μπορεί να επιβεβαιωθεί γρήγορα μέσω της εφαρμογής επαλήθευσης εγγράφων στο docs.gov. gr/validate. Επισημαίνεται ότι οι πολίτες μπορούν να εγκαταστήσουν την εφαρμογή Gov.gr Wallet μέσω του wallet.gov. gr και να προσθέσουν το σήμα εύκολα στο κινητό τους. Τα στοιχεία των οχημάτων αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η ισχύς του Δακτυλίου της Αθήνας καθορίζεται σε ετήσια βάση. Στην παρούσα χρονική στιγμή, η ισχύς ξεκίνησε στις 14 Οκτωβρίου 2024 και λήγει στις 18 Ιουλίου 2026. Οι ημέρες και ώρες εφαρμογής είναι: Δευτέρα έως Πέμπτη κατά τις ώρες 07:00 έως 20:00 Παρασκευή από 07:00 έως 15:00. ΔΑΚΤΎΛΙΟΣ Διαθέσιμο το νέο ειδικό σήμα μέσω gov.gr Στο πλαίσιο της εμπεριστατωμένης ενημέρωσης όλων των κοινωνικών της εταίρων, η ελίν δημοσιοποιεί τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης ESG για το έτος 2023. Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στην εγχώρια και τη διεθνή αγορά, η ελίν συνέχισε τη δυναμική ανάπτυξή της, καταγράφοντας αξιοσημείωτα αποτελέσματα για το 2023, με τον κύκλο εργασιών της να ανέρχεται σε 2.463 εκατ. ευρώ, ενώ η συνεισφορά της στο ΑΕΠ της χώρας έφτασε το 1,12%. Επιπλέον, το κοινωνικό αποτύπωμα της εταιρείας για την περσινή χρονιά υπολογίζεται στα 294.066.000 ευρώ, ενώ καταγράφηκε αύξηση στις προσλήψεις της τάξεως του 26,7% και μείωση του turnover κατά 34,3%. Σημαντική πρόοδος σημειώθηκε και στις ώρες εκπαίδευσης του προσωπικού, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 254%, γεγονός που αντανακλά τη συνεχή επένδυση της εταιρείας στους ανθρώπους της. Παράλληλα, η ελίν συνέχισε το 2023 την υλοποίηση του στρατηγικού της πλάνου για την ενεργειακή της μετεξέλιξη, δίνοντας έμφαση στην επένδυση στις καθαρές τεχνολογίες και την ενίσχυση της δραστηριοποίησής της στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Στο πλαίσιο αυτό, ολοκληρώθηκε η κατασκευή του πρώτου Φωτοβολταϊκού Σταθμού Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας της εταιρείας, συμβάλλοντας στη μείωση της εξάρτησή της από τα ορυκτά καύσιμα. Ο Απολογισμός ακολουθεί τα νέα Διεθνή Πρότυπα GRI (Global Reporting Initiative 2021), διασφαλίζοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και τη συγκρισιμότητα των δεδομένων. Επιπλέον, έχουν συμπεριληφθεί και πρόσθετες γνωστοποιήσεις των προτύπων GRI 11 Oil and Gas Sector 2021 και SASB για τον κλάδο πετρελαίου και φυσικού αερίου, ενώ έχει ληφθεί υπόψη και ο Οδηγός Δημοσιοποίησης Πληροφοριών ESG του Χρηματιστήριου Αθηνών (ATHEX), εξασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τις νομοθετικές απαιτήσεις και προδιαγραφές. H ΕΛΙΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ESG ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2023
21.10.24 #264 10 Την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα έκανε στην πρόσφατη έκθεση Auto Athina, το ολοκαίνουργιο Forester e-Boxer της Subaru, που προσφέρει βελτιωμένη δυναμική οδήγησης και αυξημένη απόσταση από το έδαφος 220 mm για άψογες εκτός δρόμου επιδόσεις. Το βελτιστοποιημένο υβριδικό σύστημα κίνησης e-Boxer 2,0 λίτρων συνδυάζεται με τη μόνιμη συμμετρική τετρακίνηση S-AWD, προσφέροντας τρεις τρόπους οδήγησης (EV, κινητήρα, υποβοήθηση κινητήρα), ανάλογα με τις συνθήκες, ενώ το σύστημα X-Mode ενισχύει τον έλεγχο και την πρόσφυση, ακόμα και κατά την όπισθεν. Η οδηγική άνεση έχει βελτιωθεί με νέες αναρτήσεις που μειώνουν την ταλάντευση του κεφαλιού των επιβατών κατά 44% και τον θόρυβο στην καμπίνα κατά 39%. Το βελτιωμένο EyeSight Driver Assist, ενσωματώνει 15 λειτουργίες ασφαλείας, με νέες τεχνολογίες όπως το Emergency Driving Stop System και τη βελτιωμένη αναγνώριση εμποδίων. Αναβαθμίσεις υπάρχουν και στο εσωτερικό του, για μεγαλύτερη άνεση και πρακτικότητα, με νέες σχεδιαστικές γραμμές, μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (508 έως 1.720 λίτρα) και αναδιπλούμενα καθίσματα. Το σύστημα ψυχαγωγίας 11,6 ιντσών διαθέτει βελτιωμένη συνδεσιμότητα με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Το νέο Forester προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας και άνεσης, πιστό στην παράδοση της Subaru για αξιοπιστία και ποιότητα. Το νέο Subaru Forester e-Boxer αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη του 2024 - αρχές του 2025. Οι τιμές θα ανακοινωθούν προς τα τέλη Νοεμβρίου. Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ. SUBARU Το νέο Forester e-Boxer είναι γεγονός Η Uber προσφέρει τώρα στους γονείς τη δυνατότητα να δημιουργήσουν έναν εξειδικευμένο λογαριασμό Uber για τα παιδιά τους ηλικίας 13 έως 17 ετών μέσω του οικογενειακού τους προφίλ. Το προϊόν Uber for Teens έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τις οικογένειες στις μετακινήσεις τους. Οι έφηβοι θα έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν μια διαδρομή μέσω του λογαριασμού τους, ο οποίος διαθέτει ενισχυμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, υπό την επίβλεψη των γονιών τους. ΠΏΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΎΝ ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΊ ΕΦΉΒΩΝ: Μόνο οι έφηβοι ηλικίας 13-17 ετών μπορούν να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό Uber for Teens, μέσω πρόσκλησης από το οικογενειακό τους προφίλ. Οι γονείς μπορούν να «προσθέσουν έναν έφηβο» στο προφίλ τους και ο/η έφηβος/η θα λάβει πρόσκληση να κατεβάσει την εφαρμογή Uber. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η οποία περιλαμβάνει υποχρεωτική εκπαίδευση ασφαλείας, ο/η έφηβος/η μπορεί να αρχίσει να χρησιμοποιεί το λογαριασμό του/της. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΑΣΦΑΛΕΊΑΣ: Ζωντανή παρακολούθηση διαδρομής: Οι γονείς μπορούν να παρακολουθούν τη διαδρομή σε πραγματικό χρόνο μέσω της εφαρμογής, λαμβάνοντας πληροφορίες για τον οδηγό και τον προορισμό. Επαλήθευση PIN: Κατά την επιβίβαση του/της εφήβου στο αυτοκίνητο, απαιτείται η εισαγωγή ενός μοναδικού κωδικού PIN από τον οδηγό στην εφαρμογή, για να ξεκλειδώσει η διαδρομή, προσφέροντας επιπλέον προστασία. Έλεγχος διαδρομής (RideCheck): Η εφαρμογή ανιχνεύει τυχόν αποκλίσεις από την προγραμματισμένη διαδρομή και ειδοποιεί το γονέα και τον οδηγό σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Διευρυμένη επικοινωνία: Οι γονείς μπορούν να επικοινωνούν με τον οδηγό κατά τη διάρκεια της διαδρομής, καθώς και με τη γραμμή ασφαλείας της Uber. Μόνο έμπειροι οδηγοί: Μόνο οι οδηγοί με υψηλές αξιολογήσεις μπορούν να δέχονται αιτήματα από κατόχους εφηβικών λογαριασμών. Όλες οι διαδρομές με επιβάτες εφήβους θα έχουν ενεργοποιημένα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας. Αυτά τα χαρακτηριστικά δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν, διασφαλίζοντας έτσι τη συνεχή προστασία των εφήβων. Η Uber ξεκίνησε τη μελέτη για τη δημιουργία της υπηρεσίας αυτής πριν από περίπου ένα χρόνο, με τη συμβολή ειδικών ασφαλείας, όπως η Safe Kids Worldwide και η ParentZone. UBER FOR TEENS: ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ
21.10.24 #264 11 Η Autohellas Hertz συμμετείχε με επιτυχία στην Έκθεση Auto Αthina 2024, που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, προσελκύοντας περισσότερους από 70.000 επισκέπτες. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, από τις 5 έως τις 13 Οκτωβρίου, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν όλο το φάσμα των καινοτόμων υπηρεσιών της Autohellas Hertz, με εστίαση στο Leasing. Στο περίπτερο της Autohellas Hertz, περισσότεροι από 7.000 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν με ένα διαδραστικό παιχνίδι μνήμης για το Leasing, να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές από το έμπειρο προσωπικό της εταιρείας και προσφορές υπηρεσιών που απαντούσαν στις ανάγκες τους, αλλά και να εξερευνήσουν το Hyundai i20, το Jeep Avenger και το επαγγελματικό Fiat Doblo. Στην Auto Αthina παρουσιάστηκε επίσης για πρώτη φορά η νέα εφαρμογή «Hertz Connect», που «λύνει τα χέρια» των οδηγών Leasing, αλλά και των επισκεπτών, προσφέροντας μια πολύ φιλική ψηφιακή εμπειρία. Η εφαρμογή παρέχει χρήσιμα εργαλεία και υπηρεσίες όπως η δυνατότητα online booking του service και ΚΤΕΟ, online αιτήματος οδικής βοήθειας, αλλά και live tracking της διαδρομής της προς το ακινητοποιημένο όχημα. Οι 1.300 επισκέπτες του περιπτέρου της Autohellas Hertz ενημερώθηκαν και επωφελήθηκαν από ειδικές προσφορές μίσθωσης και ενοικίασης αυτοκινήτων, αποκλειστικά για την Έκθεση Auto Athina 2024. Με ευελιξία και έμφαση στην προσωπική επαφή, οι εκπρόσωποι της Autohellas Hertz προσέφεραν την καλύτερη δυνατή λύση για κάθε ανάγκη μετακίνησης των επισκεπτών. Μέσα από τη συμμετοχή της στην Auto Athina 2024, η Autohellas Hertz δείχνει έμπρακτα την υποστήριξή της προς τους σημαντικούς θεσμούς του κλάδου της αυτοκίνησης στην Ελλάδα και δεν χάνει την ευκαιρία να συναντήσει από κοντά το κοινό και τους πελάτες της. ΑUTOHELLAS HERTZ Ηχηρό «παρών» στην Auto Athina 2024 Η 18η Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024, διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ) «Πάνος Μυλωνάς» σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Η σημαντική αυτή πρωτοβουλία επικεντρώνεται στην ενημέρωση των πολιτών για τους κινδύνους της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, καθώς το αλκοόλ παραμένει μία από τις βασικές αιτίες θανατηφόρων τροχαίων και σοβαρών τραυματισμών, κυρίως μετά τη νυχτερινή διασκέδαση. Σύμφωνα με στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), περίπου 4.000 θάνατοι θα μπορούσαν να αποφευχθούν ετησίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με την εξάλειψη της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ. Οι εθελοντές του ΙΟΑΣ βρέθηκαν για άλλη μια φορά σε νυχτερινά σημεία διασκέδασης και προέτρεψαν τις παρέες να ορίσουν έναν «οδηγό της παρέας», που δεν θα καταναλώσει αλκοόλ και θα αναλάβει την ασφαλή μεταφορά των υπόλοιπων. Ο οδηγός αυτός φοράει ένα ειδικό βραχιολάκι ως υπενθύμιση του ρόλου του, ενισχύοντας το μήνυμα: «Το να μείνεις νηφάλιος είναι τόσο απλό όσο να φορέσεις ένα βραχιολάκι!». ΙΟΑΣ: ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΙΑ ΑΛΚΟΟΛ Η Volkswagen ανακοίνωσε τις νέες τιμές των μοντέλων της στην ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα στην γκάμα της εμφανίστηκαν και νέες εκδόσεις. Η εταιρεία, εστιάζοντας επίσης στη βιωσιμότητα, προωθεί τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ παράλληλα προσφέρει προτάσεις κατάλληλες για ένα ευρύτατο φάσμα αγοραστών. Νέες τιμές ανακοινώθηκαν για τα μοντέλα: ID.3, ID.4 & ID.5 Επίσης, ανακοινώθηκαν οι παρακάτω νέες εκδόσεις: Golf 2.0 TDI 150PS DSG Life, από 35.800€ ID.3 Pure More, από 37.400€ ID.3 GTX Performance, από 49.900€ ID.4 GTX More, από 55.600€ ID.5 GTX More, από 58.500€ Παράλληλα, την εμφάνισή του έκανε και το ανανεωμένο εν όψει 2025 Touareg eHybrid, από 92.200 ευρώ. Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο της VW κάνοντας κλικ εδώ. ΝΕΟΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ VOLKSWAGEN
fleetnews.grRkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=