21.10.24 #264 6 Το νέο Bigster κάνει προσιτά τα πλεονεκτήματα ενός μοντέλου που ανήκει στην κατηγορία C-SUV. Με περισσότερο στυλ και σχεδίαση που στοχεύει κατευθείαν στην ουσία, στιβαρό και ευρύχωρο, με πληθώρα πρόσθετων συστημάτων και χαρακτηριστικών. Μεταξύ αυτών το δίχρωμο αμάξωμα και οι ζάντες των 19''. Προσφέρεται με εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα: Bigster HYBRID 155 ενός 4κύλινδρου βενζινοκινητήρα 107 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρων και μπαταρίας 1,4 kWh (230V). Bigster TCe 140 που διαθέτει έναν νέας γενιάς 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου και Mild Hybrid σύστημα 48V. Bigster ECO-G 140 με την επιλογή κινητήρων διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG) με ένα σύστημα Mild Hybrid 48 V. Το ήπιο υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου. Bigster TCe 130 4x4 με σύστημα τετρακίνησης πέντε επιλογών, ανάλογα με το είδος του εδάφους και ένα υβριδικό σύστημα 48V Mild Hybrid το οποίο λειτουργεί υποβοηθητικά στον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρου. Το νέο C-SUV έχει φανερά μεγαλύτερες διαστάσεις σε σχέση με το Duster, με μήκος 4,57 μ., πλάτος 1,81 μ., ύψος 1,71 μ. και μεταξόνιο 2,7 μ και πορτμπαγκάζ μεγέθους που φτάνει τα 667 λίτρα VDA. Διαθέτει ασύγκριτα μεγάλους εσωτερικούς χώρους, εξαιρετική στήριξη καθισμάτων, βελτιστοποιημένη ηχομόνωση, διζωνικό κλιματισμό με αεραγωγούς και για τους πίσω επιβάτες, πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα για τον οδηγό, καθώς και σύστημα multimedia με έξι ηχεία και ηχοσύστημα 3D της Arkamys. Επιπλέον, ο οδηγός και οι επιβάτες του Bigster μπορούν να απολαμβάνουν περισσότερη τεχνολογία, χάρη στην κεντρική οθόνη αφής 10,1'', τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την ηλεκτροκίνητη πόρτα χώρου αποσκευών. Όντας ήδη η κορυφαία μάρκα του segment Β στην Ευρώπη, η Dacia μπαίνει στην κατηγορία των C-SUV με το Bigster, ένα ολοκαίνουργιο όχημα που εκφράζει σαφώς τις αξίες της Dacia: Ουσιαστικό αλλά και cool. ΝΕΟ BIGSTER Η Dacia ανεβάζει τον πήχυ GEELY: ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2025 ΜΕΣΩ ΤΗΣ UNION GROUP Στις αρχές του 2025, η κινεζική μάρκα Geely -ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους αυτοκινήτων παγκοσμίως- θα κάνει την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά με μια γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών και υβριδικών μοντέλων, μεταξύ των οποίων και plug in hybrid. Η Geely θα αντιπροσωπεύεται από την GEO Mobility Hellas S.A., θυγατρική της Union Group, μιας πολυεθνικής εταιρείας με εκτεταμένες συμμετοχές στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας, του λιανικού εμπορίου, της ενέργειας και του Real Estate. Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην παγκόσμια επέκταση της Geely και στην Ευρώπη. Το πρώτο μοντέλο που θα εισάγει η Geo Mobility Hellas στην Ελλάδα θα είναι το Geely Galaxy EX5, ένα προηγμένο ηλεκτρικό C - SUV με 215 ίππους, με αυτονομία 425 χιλιομέτρων (WLTP) με μία μόνο φόρτιση. Το όχημα είναι εξοπλισμένο με την καινοτόμο μπαταρία Geely Short Blade, σχεδιασμένη για διάρκεια ζωής έως και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο είναι επίσης εξοπλισμένο με ένα ευρύ φάσμα προηγμένων συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας ADAS. Η Geely Holdings είναι μια κινεζική πολυεθνική εταιρεία και διαθέτει ένα ποικίλο χαρτοφυλάκιο διεθνών εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Volvo Cars, Geely Auto, Lynk & Co, Polestar, Zeekr, Lotus, Proton, Smart, Farizon και άλλων. Απασχολεί πάνω από 190.000 άτομα παγκοσμίως και λειτουργεί περισσότερα από 30 εργοστάσια και κέντρα έρευνας και ανάπτυξης στην Κίνα, τη Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και τη Μαλαισία. Η Geely πραγματοποιεί πωλήσεις σε περισσότερες από 75 χώρες σε όλες τις περιοχές και το 2023 ο όμιλος παρέδωσε πάνω από 2,79 εκατομμύρια οχήματα σε όλες τις μάρκες του, αύξηση 20% από το 2022, με τα έσοδά της να ξεπερνούν τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023. Η Geely ενισχύει την παγκόσμια θέση της μέσω τεχνολογικών καινοτομιών και σημαντικών επενδύσεων σε ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, τα οποία αποτελούν κεντρικό πεδίο των παγκόσμιων δραστηριοτήτων της.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=