FLEETNEWS #264

21.10.24 #264 23 Η Toshiba συμφώνησε με την εταιρεία Kawasaki Tsurumi Rinko Bus και την Drive Electro Technology την υλοποίηση ενός πιλοτικού έργου σχετικά με την επίδειξη ενός ηλεκτρικού λεωφορείου του οποίου η λειτουργία θα στηρίζεται σε υπερταχεία φόρτιση διάρκειας μόλις 10 λεπτών, μέσω ενός παντογράφου. Το έργο αυτό θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο του 2025 στην πόλη Καβασάκι, νότια του Τόκιο. Το λεωφορείο, με την κατάλληλη τροποποίηση και με την εγκατάσταση υποδομής για φόρτιση στο σταθμό, θα κινείται σε τακτική γραμμή σε δημόσιους δρόμους. Αυτό το εγχείρημα είναι το πρώτο του είδους του στην Ιαπωνία και στοχεύει να αποδείξει την εμπορική βιωσιμότητα των ηλεκτρικών λεωφορείων που φορτίζονται με παντογράφο. Η Rinko Bus θα διαχειρίζεται τη λειτουργία, ενώ η Drive Electro Technology θα παρέχει το σύστημα φόρτισης και θα αναλάβει τη μετατροπή του πετρελαιοκίνητου λεωφορείου σε αμιγώς ηλεκτρικό, χρησιμοποιώντας την επαναφορτιζόμενη μπαταρία SCiB της Toshiba. Το έργο θα εξετάσει επίσης τη δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης των μπαταριών SCiB, με στόχο την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας κατά τις ώρες αιχμής. Παρόλο που η Κίνα και η Ευρώπη στηρίζουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία ως περιβαλλοντική επένδυση, οι παγκόσμιες πωλήσεις το 2023 έφτασαν μόλις τις 50.000 μονάδες, που αντιπροσωπεύουν το 3% των συνολικών πωλήσεων λεωφορείων. Η μακροχρόνια φόρτιση, η περιορισμένη διαθεσιμότητα φορτιστών και οι ανάγκες για μεγάλους χώρους φόρτισης, αποτελούν σημαντικά εμπόδια για την υιοθέτηση ηλεκτρικών λεωφορείων, ιδίως σε αστικές περιοχές της Ασίας. TOSHIBA Hλεκτρικό λεωφορείο υπερταχείας φόρτισης Η Hyundai και η Waymo ανακοίνωσαν μια πολυετή στρατηγική συνεργασία για ανάπτυξη και εφαρμογή αυτόνομης τεχνολογίας. Στην πρώτη φάση της συνεργασίας θα ενσωματώσουν την έκτη γενιά της πλήρως αυτόνομης τεχνολογίας της Waymo, το «Waymo Driver», στο ηλεκτρικό SUV Hyundai Ioniq 5. Αυτά τα οχήματα θα προστεθούν στο στόλο της υπηρεσίας Waymo One, με τα πρώτα δοκιμαστικά στους δρόμους να ξεκινούν στα τέλη του 2025.Τα οχήματα Ioniq 5 θα κατασκευάζονται στη νέα μονάδα της Hyundai στη Γεωργία των ΗΠΑ και θα εξοπλίζονται με την αυτόνομη τεχνολογία της Waymo. Οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν την παραγωγή μεγάλης κλίμακας αυτών των οχημάτων σε βάθος χρόνου, για να υποστηρίξουν την επέκταση του Waymo One. Με βάση το κοινό όραμα των δύο εταιρειών για βελτίωση της ασφάλειας και της άνεσης στις μετακινήσεις, ο Tekedra Mawakana, συν-CEO της Waymo, δήλωσε ότι η Hyundai, με την έμφαση της στην ηλεκτροκίνηση και τη βιωσιμότητα, είναι ιδανικός συνεργάτης. Παράλληλα, ο José Muñoz, πρόεδρος και COO της Hyundai, ανέφερε ότι το Ioniq 5 είναι το κατάλληλο όχημα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας της Waymo, με την επέκταση παραγωγής να σχεδιάζεται σε νέα μονάδα της Hyundai. Η Hyundai ανακοίνωσε επίσης τη δημιουργία μιας μονάδας αποκλειστικά για αυτόνομα οχήματα, ικανά να φέρουν τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης SAE επιπέδου 4 ή ανώτερης, με τη Waymo να είναι ο πρώτος συνεργάτης σε αυτή την πρωτοβουλία. Τα οχήματα Ioniq 5 που θα παραδοθούν στη Waymo, θα έχουν μια σειρά τροποποιήσεις και επιπλέον εξοπλισμό για την αυτόνομη οδήγηση, καθώς και ηλεκτροκίνητες πόρτες. Το Ioniq 5 προσφέρει μεγάλη αυτονομία, γρήγορη φόρτιση και άνετο εσωτερικό για μια βελτιωμένη εμπειρία επιβατών. Η HYUNDAI ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=