FLEETNEWS #219

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2023 #219 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Stellantis: 12 νέα βαν προηγμένης συνδεσιμότητας Euro NCAP: Καλή βαθμολογία στις κινεζικές μάρκες Διψήφια αύξηση σε όλες τις κατηγορίες επαγγελματικών

30.10.23 #219 2 Με τις Citroën, Fiat, Opel, Peugeot, Ram και Vauxhall υπό την ίδια στέγη, η Stellantis Pro One προέβη στην πρώτη της σημαντική ανακοίνωση, με 12 νέα μοντέλα στην κατηγορία συμπαγών, μεσαίων και μεγάλων βαν, που αντιπροσωπεύουν τις μελλοντικές φιλοδοξίες της για περαιτέρω βελτίωση της κατηγορίας ηλεκτρικών βαν στην Ευρώπη και οχημάτων νέας ενέργειας αυτοματοποιημένης τεχνολογίας Επιπέδου 2 (L2). ΔΙΕΠΑΦΉ ΑΝΘΡΏΠΟΥΜΗΧΑΝΉΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΈΣ ΕΚΠΟΜΠΈΣ 2ΗΣ ΓΕΝΙΆΣ Ο Luca Marengo, Αντιπρόεδρος Προϊόντων της Stellantis Pro One, παρουσίασε τα νέα μοντέλα τριών κατηγοριών. Όλα περιλαμβάνουν τρεις τεχνολογίες προσέγγισης 360 μοιρών με επίκεντρο τον πελάτη: „ Διεπαφή ανθρώπου-μηχανής „ Υποστήριξη οδηγού „ Δεύτερη γενιά μηδενικών εκπομπών COMPACT ΒΑΝ 2024 „ Citroën Berlingo, συμπεριλαμβανομένων των «Καθισμάτων Προηγμένης Άνεσης» „ Fiat Doblo, συμπεριλαμβανομένου του «Magic cargo space» „ Opel/Vauxhall Combo, συμπεριλαμβανομένων «προβολέων Matrix ευρείας νυκτερινής όρασης» „ Peugeot Partner, συμπεριλαμβανομένου του «I-cockpit» Η κατηγορία compact διαθέτει «Smartphone Station» και επιτρέπει την σύνδεση με ειδική εφαρμογή, που μετατρέπει το κινητό τηλέφωνο σε πίνακα ελέγχου και παρέχει την δυνατότητα παρέμβασης στο σύστημα διεύθυνσης του οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο η εμπειρία online καθίσταται ευκολότερη και οικονομικότερη. Περιλαμβάνονται επίσης τεχνολογίες όπως «Dynamic Surround Vision», για οπίσθια και πλάγια ορατότητα από διαφορετικές κάμερες, «αντλία θερμότητας», που μεγιστοποιεί την ενέργεια σε χειμερινές συνθήκες και παρέχει αυτονομία έως και 320 χλμ, 50 χλμ περισσότερα από τα υπάρχοντα μοντέλα. Τα compact βαν με ωφέλιμο φορτίο έως 1 τόνο είναι εκδόσεις BEV 2ης γενιάς με αυτονομία 330 χλμ ή με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). ΒΑΝ ΜΕΣΑΊΟΥ ΜΕΓΈΘΟΥΣ „Citroën Jumpy „Fiat Scudo „Opel/Vauxhall Vivaro „Peugeot Expert Η διεπαφή ανθρώπου-μηχανής των βαν μεσαίου μεγέθους διαθέτει νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, νέα σειρά infotainment ψηφιακής συνδεσιμότητας. Τα βαν μεσαίου μεγέθους διατίθενται σε BEV, ICE και FCEV και θα παρουσιαστούν στα μέσα του 2024. Το μοντέλο FCEV θα παρέχει αυτονομία 400 χλμ και ανεφοδιασμό σε λιγότερο από 5 λεπτά. Δύο μοντέλα BEV θα διατίθενται με συστοιχίες μπαταριών 50 και 75 kW και αυτονομία 350 χλμ. Τα μοντέλα μεσαίου μεγέθους έχουν ωφέλιμο φορτίο έως 1,4 τόνους. ΜΕΓΆΛΑ ΒΑΝ „Citroën Jumper „Fiat Ducato „Opel/Vauxhall Movano „Peugeot Boxer Τα μεγάλα βαν διαθέτουν νέο, πλήρως διαμορφώσιμο ψηφιακό ταμπλό και πάγκο εργασίας. Τα μεγάλα βαν της Stellantis είναι τα πρώτα με υποβοηθούμενη οδήγηση Επιπέδου 2, προσαρμοζόμενο cruise control, διατήρηση λωρίδας και υποβοήθηση κυκλοφοριακής συμφόρησης. Τα μοντέλα BEV διαθέτουν μπαταρία 110 kW με αυτονομία 420 χλμ, 140 χλμ περισσότερα από τα υπάρχοντα μοντέλα. Η ταχυφόρτιση 150 kW επιτρέπει φόρτιση 0% - 80% σε λιγότερο από μία ώρα. Το πρώτο μεγάλο βαν FCEV θα κυκλοφορήσει το 2024 με αυτονομία έως 500 χλμ και χρόνο ανεφοδιασμού 5 λεπτών. Τα μοντέλα ICE ανανεώθηκαν και προσφέρουν 9% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. Τα μεγάλα βαν έχουν ωφέλιμο φορτίο έως 2 τόνους. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν 18 προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS). Ο κ. Marengo ανέφερε πως τα μεγάλα βαν 6 μέτρων διαθέτουν την ίδια χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου με τα ανταγωνιστικά μοντέλα των 6,5 μέτρων. Αναλυτικά στο fleetnews.gr 12 ΝΕΑ ΒΑΝ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ Stellantis Pro One Η Stellantis Pro One, η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Stellantis, με έξι μάρκες υπό την ίδια στέγη στην κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων, παρουσίασε 12 νέα μοντέλα εξοπλισμένα με συστήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων 2ης γενιάς και προηγμένη συνδεσιμότητα. FLEET NEWS #219 ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

30.10.23 #219 4 Η Ayvens είναι η νέα παγκόσμια μάρκα κινητικότητας που παρουσιάζει η ALD Automotive I LeasePlan. Το νέο αυτό εμπορικό σήμα όχι μόνο ενώνει τις δύο εταιρείες κάτω από μία κοινή ταυτότητα αλλά καθορίζει και τη θέση της εταιρείας στην αγορά, τονίζοντας τα στοιχεία που τη διαφοροποιούν καθώς και την αξία που προσφέρει σε όλες τις κατηγορίες πελατών. Ο Κώστας Πετρούτσος, Managing Director της ALD Automotive | LeasePlan στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Η νέα υπόσχεση της εταιρείας είναι να κάνει τη ζωή να κυλάει καλύτερα, παρέχοντας υπηρεσίες που θα καθιστούν την καθημερινότητα απλούστερη, «εξυπνότερη» και βιώσιμη. Με την ένωση των δυνάμεών μας, ο όμιλος είναι έτοιμος να ηγηθεί στην υιοθέτηση της βιώσιμης κινητικότητας σε μεγάλη κλίμακα χάρη στο μέγεθος, την κάλυψη, την τεχνογνωσία υπηρεσιών και τη δέσμευσή μας στην καινοτομία. Ως ένας σημαντικός παίκτης στο τομέα της κινητικότητας, θα αξιοποιήσουμε την ηγετική μας δύναμη για να διαμορφώσουμε το μέλλον του κλάδου. Στο πλαίσιο αυτό, το νέο εμπορικό μας σήμα όχι μόνο θα επιτρέψει στους ανθρώπους της Ayvens σε όλο τον κόσμο να μοιραστούν μια νέα κοινή ταυτότητα, αλλά αντανακλά επίσης τον τρόπο με τον οποίο αλλάζουμε για να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας για περισσότερες επιλογές και ελευθερία, γεγονός που θα μας βοηθήσει να αποκτήσουμε μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα». ALD AUTOMOTIVE | LEASEPLAN: ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ AYVENS Νέα παγκόσμια μάρκα κινητικότητας Η Audi ανανέωσε τη ναυαρχίδα της οικογένειας Q με καθαρό design και αναβαθμισμένη τεχνολογία. Οι εμπρός και πίσω ποδιές υπογραμμίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του SUV Coupé. Το προαιρετικά διαθέσιμο εξωτερικό πακέτο S line ικανοποιεί την επιθυμία των πελατών για πιο σπορ ύφος. Η Audi εξοπλίζει το Q8 με προβολείς HD Matrix LED για πρώτη φορά με laser ως πρόσθετο φως μεγάλης σκάλας. Αυτός ο προβολέας διαθέτει εκτός αυτού ψηφιακό φως πορείας ημέρας. Τα ψηφιακά πίσω φώτα OLED με τέσσερα επιλέξιμα design ολοκληρώνουν το διευρυμένο πρόγραμμα φώτων. Οι νέοι τροχοί, τα χρώματα, τα διακοσμητικά ένθετα καθώς και τα καθίσματα με ραφές σε έντονο χρώμα τονίζουν τη θέση υπεροχής μεταξύ των μοντέλων Q. Νέο για όλους τους κινητήρες του Audi Q8 είναι ένα σύστημα εξαγωγής καυσαερίων με κορυφαίας ποιότητας, όμορφες απολήξεις εξάτμισης. Πλησιάζοντας ακόμα περισσότερο στο SQ8 TFSI, το εξωτερικό πακέτο S line ξεχωρίζει με τις ξεκάθαρα τονισμένες πλευρικές εισαγωγές αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα. Η Audi διεύρυνε επίσης την γκάμα εφαρμογών από εξωτερικούς παρόχους (π.χ. Spotify ή Amazon music). Οι τακτικές ενημερώσεις λογισμικού και η διαρκώς διευρυνόμενη γκάμα εφαρμογών προσφέρουν περισσότερη εξατομίκευση του συστήματος Infotainment τρίτης γενιάς (MIB 3). Όσον αφορά στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, ειδικά η προβολή περιβάλλοντος έχει αναβαθμιστεί σημαντικά. Το Audi virtual cockpit προβάλει μια προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, προειδοποίηση απόστασης από άλλους χρήστες του δρόμου, υποβοήθηση σε διασταυρώσεις και πληροφορίες για φωτεινούς σηματοδότες online σε εκπληκτική ποιότητα full HD. Η αναβάθμιση διευρύνει επίσης τον βασικό εξοπλισμό για το Q8: ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, μια κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης και μεγάλης σκάλας φώτων καθώς και το κλειδί άνεσης. Το ανανεωμένο Audi Q8 είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με πλούσιο βασικό εξοπλισμό από 111.900 ευρώ. Αναλυτικά στο fleetnews.gr AUDI Q8 - ΕΚΦΡΑΣΤΙΚO DESIGN ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

30.10.23 #219 5 Νέα γκάμα FIAT Professional Τα Ducato, Dobló και Scudo 2024 της FIAT Professional θα βρίσκονται στη χώρα μας την ερχόμενη άνοιξη, με νέα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, νέα σχεδίαση, αναβαθμισμένα συστήματα συνδεσιμότητας και συστήματα υποβοήθησης οδηγού νέας γενιάς. advertorial „ΝΈΟ DOBLÓ ΚΑΙ E-DOBLÓ Η ηλεκτρική έκδοση του νέου Dobló διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης, που εξασφαλίζει έως 330 χλμ. αυτονομίας (WLTP) και αντλία θερμότητας για καλύτερη απόδοση και άνεση. Με ταχυφόρτιση 100 kW, φορτίζει 20% - 80% σε μισή ώρα και διαθέτει “Magic Plug” πρίζα 400 V για εξωτερική σύνδεση. Διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα, μεγαλύτερη χρωματική επιλογή, μεγαλύτερη ευελιξία διαμόρφωσης καμπίνας και χαμηλότερο επίπεδο θορύβου και “Magic Mirror”, ψηφιακό καθρέφτη που προβάλλει εικόνα από δύο κάμερες, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ακόμα, νέα έγχρωμη οθόνη αφής 10” του infotainment Uconnect, με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης και σημαντικά ενισχυμένη συνδεσιμότητα, με Apple CarPlay και Android Auto. „ΝΈΟ SCUDO Σε ντίζελ και ηλεκτρικές εκδόσεις, με εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το νέο Scudo προσφέρει αναβαθμισμένη αποδοτικότητα και κορυφαία συνδεσιμότητα. Ο ηλεκτρικός κινητήρας 136 PS και 260 Nm είναι εντελώς αθόρυβος, αυτονομίας 224 χλμ (WLTP) με μπαταρία 50 kWh, και 350 χλμ με μπαταρία 75 kWh. Οι κινητήρες ντίζελ συμμορφώνονται με τα πλέον αυστηρά πρότυπα και προσφέρονται με τρεις επιλογές ισχύος, χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο 6 σχέσεων. Το Scudo μπορεί να μεταφέρει έως 1,4 τόνους ωφέλιμου φορτίου και αντικείμενα μήκους έως 4,02 μ και όγκου 6,6 μ3. Διαθέτει ιδιαίτερα προηγμένα συστήματα ψηφιακής επικοινωνίας και συνδεσιμότητας, όπως όλη η νέα γκάμα FIAT Professional. Με Διασυνδεδεμένες Υπηρεσίες και Εφαρμογή FIAT διευκολύνεται σημαντικά και καθίσταται αποδοτικότερη η καθημερινότητα των επαγγελματιών. „ΝΈΟ DUCATO Οι μεγάλες αναβαθμίσεις αφορούν στην ασφάλεια, την άνεση και την τεχνολογία, με ηλεκτρικό σύστημα που αναπτύχθηκε “in-house”, τεράστια μπαταρία 110 kWh και έως 420 χλμ αυτονομίας (WLTP), μέγιστη ισχύ 270 PS (200 kW) και ροπή 410 Nm. Η φόρτιση υποστηρίζει έως 11 kW εναλλασσόμενου ρεύματος και έως 150 kW συνεχούς, με πλήρη φόρτιση σε λιγότερο από μία ώρα. Η γκάμα του νέου Ducato περιλαμβάνει και σύγχρονους κινητήρες ντίζελ Euro 6E, που αποδίδουν 120, 140 ή 160 PS. Οι δύο ισχυρότερες επιλογές συνδυάζονται με νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Το νέο Ducato έχει ωφέλιμο φορτίο έως 1,5 τόνο και 17 μ3 όγκο φόρτωσης, ενώ το E-Ducato έχει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2.

30.10.23 #219 6 Το νέο Volvo EM90, το premium αμιγώς ηλεκτρικό MPV, που θα παρουσιαστεί παγκοσμίως στις 12 Νοεμβρίου, είναι σχεδιασμένο για να δημιουργεί χώρο για ζωή, με ασφαλή και άνετο τρόπο. Όπως κάθε μοντέλο Volvo, το EM90 κατασκευάζεται γύρω από έναν ισχυρότατο κλωβό ασφαλείας, φτιαγμένο από διάφορους τύπους χάλυβα υπερ-υψηλής αντοχής, συμπεριλαμβανομένου βοριούχου χάλυβα, που βοηθά να απορροφηθεί η ισχύς μίας πιθανής σύγκρουσης με αποτελεσματικό τρόπο. Μέσα στην καμπίνα, η βέλτιστη τοποθέτηση των αερόσακων συμβάλλει στην εξαιρετική προστασία των επιβατών. Οι διπλές εμπρός κολόνες (A-pillars) παρέχουν πολύ καλή ορατότητα στον οδηγό, ενώ συνεισφέρουν στη στιβαρότητα του πλαισίου, προσφέροντας αίσθηση άνεσης, σιγουριάς και ελέγχου πίσω από το τιμόνι. Η αίσθηση εμπιστοσύνης και ελέγχου ενισχύεται περαιτέρω χάρη στο Safe Space Technology: πρόκειται για μία ευρεία σειρά συστημάτων ασφαλείας και προηγμένης υποβοήθησης οδηγού στο EM90. Με τη χρήση λογισμικού και ενός πλήρους σετ αισθητήρων που αποτελείται από κάμερες υψηλής ευκρίνειας, κάμερες surround με περιφερειακή λήψη, ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος και υπερηχητικούς αισθητήρες, οι προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού σάς υποστηρίζουν για να οδηγείτε με σιγουριά και βοηθούν στην αποφυγή συγκρούσεων σε πραγματικές συνθήκες. Έμφαση δόθηκε, επίσης, στη θωράκιση της μπαταρίας. Ως αμιγώς ηλεκτρικό MPV, το EM90 εξοπλίζεται με τις πιο προηγμένες τεχνολογίες προστασίας της μπαταρίας, συμπεριλαμβανομένης μίας ισχυρής δομής από χάλυβα και αλουμίνιο που εξασφαλίζει ασφαλή και σταθερή συμπεριφορά σε περίπτωση σύγκρουσης. Το EM90 προσφέρει ευρύχωρο και έξυπνο εσωτερικό ενώ διαθέτει μοναδική τεχνολογία καθαρισμού του αέρα στον στάνταρ εξοπλισμό του. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από την Κίνα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΤΟ Νέο Volvo EM90 MPV MINI COUNTRYMAN SE ALL4, ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΔΑΦΗ Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman SE ALL4 είναι ένα ευρύχωρο όχημα παντός εδάφους, απαλλαγμένο από εκπομπές ρύπων, ευέλικτο και έτοιμο για περιπέτεια. Χρήσιμα εργαλεία στη φαρέτρα του είναι η ισχυρή τετρακίνηση ALL4, οι εκτεταμένες λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης, η μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2 και η ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει έως και τα 433 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Η μοντέρνα, μινιμαλιστική σχεδίαση με τις καθαρές επιφάνειες και τους φαρδύτερους θόλους των τροχών ενισχύει το στυλ του MINI Countryman SE ALL4. Επιπλέον, οι αισθητά μεγαλύτερες διαστάσεις του έχουν διαμορφωθεί ως εξής: μήκος 4.433 mm, πλάτος 1.843 mm και ύψος 1.656 mm. Ως αποτέλεσμα, το μεγαλύτερο -επί του παρόντος- μοντέλο MINI προσφέρει πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Με χωρητικότητα έως και 1.450 λίτρα, ακόμη και ογκώδη αντικείμενα μπορούν να μεταφερθούν εύκολα όταν τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλωμένα. Δύο ισχυροί ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 230 kW/313 hp και ροπή 494 Nm υποστηρίζουν το MINI Countryman SE ALL4 σε όλα τα εδάφη. Μαζί, επιταχύνουν το όχημα από τα 0 στα 100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 km/h. Η ισχυρή μπαταρία έχει ενεργειακό περιεχόμενο 66,45 kWh. Με ταχεία φόρτιση συνεχούς ρεύματος (DC) έως και 130 kW, μόλις 30 λεπτά αρκούν για την πλήρωση της μπαταρίας από το 10% στο 80%. Το μοντέλο διαθέτει προηγμένη τεχνολογία και υλικά υψηλής ποιότητας στο εσωτερικό. Το κεντρικό όργανο με την στρογγυλή οθόνη OLED, με διάμετρο 240 mm και γυάλινη επιφάνεια υψηλής ποιότητας ελέγχει ταυτόχρονα το infotainment και τα καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Η πανοραμική γυάλινη οροφή προσδίδει φωτεινότητα στην άνετη καμπίνα, ενώ τα Experience Modes και Driving Sounds δημιουργούν μια μοναδική ατμόσφαιρα.

30.10.23 #219 7 Στο Japan Mobility Show παρουσιάστηκε το Nissan Hyper Force, το εντυπωσιακό τελευταίο μέλος της καινοτόμου σειράς των πέντε concept οχημάτων «hyper», που περιλαμβάνει επίσης τα Hyper Urban, Hyper Adventure, Hyper Tourer και Hyper Punk, Με ένα concept EV να αποκαλύπτεται κάθε εβδομάδα από τις 3 Οκτωβρίου, η Nissan επέδειξε την ικανότητά της να οραματίζεται ευρύ φάσμα μελλοντικών αναγκών και τρόπων ζωής και να εμπλουτίζει την ζωή των ανθρώπων με καινοτομία. Ο Πρόεδρος και CEO της Nissan, Makoto Uchida δήλωσε: «Και τα πέντε πρότυπα αυτοκίνητα που παρουσιάζονται σήμερα είναι σύμβολα του μέλλοντος και ενσωματώνουν το θεμελιώδες πνεύμα μας «τολμώντας να κάνουμε ό,τι δεν κάνουν οι άλλοι». Έχουμε εξελίξει τις καινοτομίες μας στα EV, πέρα από την κινητικότητα για να δημιουργήσουμε έναν πιο βιώσιμο κόσμο. Τα ηλεκτρικά οχήματα συμβολίζουν το μέλλον μας με στόχο να δημιουργήσουμε έναν κόσμο καθαρότερο, ασφαλέστερο, χωρίς αποκλεισμούς και χωρίς συμβιβασμούς σε πάθη και όνειρα. Μέσω της δύναμης της καινοτομίας, η Nissan δημιουργεί ένα μέλλον όπου όλοι μπορούν να απολαύσουν τον ενθουσιασμό της κινητικότητας». Το Nissan Hyper Force έχει σχεδιαστεί για τους λάτρεις των αγώνων και όσους λαχταρούν την έκρηξη της αδρεναλίνης στην πίστα, αλλά ταυτόχρονα έχουν οικολογική συνείδηση. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που στοχεύει στην απόλυτη οδηγική απόλαυση, με υψηλή περιβαλλοντική απόδοση και άνεση στην καθημερινή χρήση. Αναλυτικά στο fleetnews.gr TΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ NISSAN Hyper Force concept GM ΚΑΙ HONDA ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΙΤΩΝ EV Σοβαρό πλήγμα υπέστησαν τα σχέδιά της GM να προσφέρει προσιτά compact EV crossover στην αγορά των ΗΠΑ, καθώς ο επίδοξος συνεργάτης της Honda αποσύρθηκε. Η υποχώρηση της Honda από το έργο φρενάρει τη συμμαχία μεταξύ των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών που δυνάμωνε σταθερά από το 2013, ανέφερε το Bloomberg. Ο CEO της Honda, Toshihiro Mibe, δήλωσε σε τηλεοπτική συνέντευξη ότι «αυτό το έργο έχει ακυρωθεί». Ο κ. Mibe ανέφερε ότι η συνεργασία τουλάχιστον για τα μικρά EV crossover έληξε οριστικά, σημειώνοντας ότι «η GM και η Honda θα αναζητήσουν μια λύση ξεχωριστά». Ο ισχυρός οικονομικός αντίκτυπος της απεργίας του συνδικάτου UAW στην GM πιθανότατα επέδρασε στην απόφαση της Honda, αν και ο κ. Mibe δεν το επιβεβαίωσε ακριβώς. MAZDA ICONIC SP, ΤΟ ΠΡOΤΥΠΟ COMPACT SPORTS CAR Η πρεμιέρα του ανανεωμένου MX-5 του 2024 στο Japan Mobility Show, συνοδεύτηκε από εκείνη του νέου Mazda Iconic SP, το concept car που ένωσε το περιστροφικό με δύο ρότορες σύστημα ισχύος με την EV πλατφόρμα, μια προσέγγιση εξέλιξης κινητήρα που εισήγαγε η ιαπωνική εταιρεία στο πιο πρόσφατο Mazda MX-30 R-EV. Το Mazda Iconic SP είναι ένα compact sports car, σχεδιασμένο για τα σύγχρονα δεδομένα, το οποίο αποδεικνύει για ακόμα μια φορά, τη συνεχή δέσμευση της εταιρείας για τη δημιουργία προϊόντων που ικανοποιούν την αγάπη των πελατών της για την οδήγηση και τα αυτοκίνητα. Ο σχεδιασμός του νέου πρότυπου αυτοκινήτου, επιτυγχάνει χαμηλότερο κέντρο βάρους, για να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις οδήγησης. Οι μοναδικές αναλογίες του είναι δυνατές λόγω του χαμηλού του καπό, κάτι που επιτεύχθηκε τοποθετώντας τον ελαφρύ και συμπαγή περιστροφικό κινητήρα στο κέντρο του αυτοκινήτου. Η ιδέα ενός διπλού ρότορα περιστροφικού ηλεκτρικού συστήματος, έχει ως αποτέλεσμα έναν εξαιρετικά κλιμακούμενο κινητήρα με ευέλικτη διάταξη και δυνατότητα καύσης μιας ευρείας γκάμας καυσίμων, συμπεριλαμβανομένου του υδρογόνου, καθιστώντας το μια μοναδική τεχνολογία της Mazda, ιδανική για τα sports car. Και όσο η μπαταρία φορτίζεται με ηλεκτρική ενέργεια προερχόμενη από ανανεώσιμες πηγές, η οδήγηση καθίσταται ουδέτερη από άνθρακα. Μαζί με το Mazda Iconic SP, πολλές εκδόσεις του εμβληματικού MX-5 θα εκτεθούν επίσης στο περίπτερο της Mazda, συμπεριλαμβανομένου του πιο πρόσφατου μοντέλου - μια σημαντική αναβάθμιση της τέταρτης γενιάς με νέους LED προβολείς και πίσω φωτιστικά σώματα, αλλά και με αλλαγές στο εσωτερικό για μια ανώτερη εμπειρία οδήγησης.

30.10.23 #219 8 Η Renault ανοίγει κάτι περισσότερο από ένα νέο κεφάλαιο στη διεθνή ιστορία της. Πρόκειται για νέα πνοή, που πηγάζει από το σχέδιο Renaulution, με οκτώ νέα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2027. Αυτή η επέκταση, που υποστηρίζεται από επένδυση 3 δισ. ευρώ, θα ενισχύσει την απόδοση της μάρκας στις βασικές ιστορικές περιοχές της. Η εταιρεία επιδιώκει διπλάσια καθαρά έσοδα ανά μονάδα πώλησης εκτός Ευρώπης το 2027, έναντι του 2019. Όπως και στην Ευρώπη, θα εξισορροπήσει το μείγμα διεθνών πωλήσεων χάρη στα πέντε νέα προϊόντα κατηγορίας C και D. Παράλληλα, θα ενισχύσει τη θέση της στην κατηγορία Β με το Kardian, που θα διατεθεί στην αγορά της Λατινικής Αμερικής και του Μαρόκου του χρόνου. Η μείωση των εκπομπών CO2 των επόμενων οχημάτων είναι επίσης στους στόχους αυτού του σχεδίου, που επισήμως αποκαλείται «Renault brand international game plan 2027». Αυτό θα επιτευχθεί κατ’ αρχάς με υβριδικά κινητήρια σύνολα για τη μελλοντική γκάμα, αλλά και με την εισαγωγή ηλεκτρικών μοντέλων E-Tech σε διάφορες χώρες εκτός Ευρώπης, όπως το Megane E-Tech electric, ήδη διαθέσιμο στη Βραζιλία και την Τουρκία. Έτσι, η Renault σκοπεύει να πουλά ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο ανά τρία εκτός Ευρώπης έως το 2027. «Η ανανέωση των προϊόντων μας αποφέρει καρπούς στην Ευρώπη και γι’ αυτό θα διεθνοποιήσουμε περισσότερο τη μάρκα μας και θα την καταστήσουμε πιο κερδοφόρα. Έτσι, η Renault επεκτείνεται εντατικά πλέον εκτός Ευρώπης με οκτώ νέα οχήματα από τώρα έως το 2027, με μειωμένο αριθμό πλατφορμών σε όλες τις περιοχές και ενίσχυση των συνεργειών μας», δήλωσε ο Fabrice Cambolive, CEO μάρκας Renault. Αυτή η επέκταση προϊόντων θα επιτευχθεί με δύο πλατφόρμες που δημιουργούν αξία για τους πελάτες και που θα επιτρέψουν στη μάρκα να καταστεί πιο ανταγωνιστική: „Την νέα εξαιρετικά ευέλικτη και πολλαπλής ενέργειας σπονδυλωτή πλατφόρμα του Renault Group σε τέσσερις διαφορετικές περιοχές: Λατινική Αμερική, Βόρεια Αφρική, Τουρκία και Ινδία. „Την πλατφόρμα Compact Modular Architecture (CMA) για τις κατηγορίες D και E στη Νότια Κορέα, σε συνεργασία με την Geely. Η εξαιρετική ευελιξία της πλατφόρμας θα επιτρέψει την προσφορά πολλών διαφορετικών αμαξωμάτων και σιλουετών. Όπως το compact SUV κατηγορίας Β, Kardian - το πρώτο από τα οκτώ μοντέλα παραγωγής - και το pick-up νέας υβριδικής τεχνολογίας E‑Tech 4WD, Niagara Concept (φωτογραφία). Αυτή η πλατφόρμα θα διαθέτει την τελευταία γενιά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών αρχιτεκτονικών, συμβατών με όλους τους ισχύοντες κανονισμούς, καθώς και με τους μελλοντικούς. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ Η Renault ανακοίνωσε οκτώ νέα μοντέλα Η Mitsubishi Motors Corporation ανακοίνωσε την επένδυσή της στην Ampere, την εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων και λογισμικού του Renault Group. Για τη Mitsubishi, η επένδυση αποτελεί εξέλιξη του μεσοπρόθεσμου σχεδίου διαχείρισης που ανακοινώθηκε τον Μάρτιο του 2023, με το οποίο η εταιρεία δεσμεύτηκε για ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και ενίσχυση της συνεργασίας με τα μέλη της Συμμαχίας, προς επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης. Το ύψος της επένδυσης στην Ampere θα φτάσει στα 200 εκατ. ευρώ. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, η Mitsubishi στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση της τεχνολογίας EV και στην επέκταση της γκάμας. Ως πρώτο βήμα της συνεργασίας, η Ampere θα κατασκευάσει EV για την ευρωπαϊκή αγορά. Παράλληλα, η Mitsubishi επιβεβαίωσε πως θα αποσυρθεί πλήρως από την Κίνα μέχρι το τέλος του έτος, καθώς οι πωλήσεις συνέχισαν να πέφτουν εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού από τις τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Η εταιρεία τερμάτισε την παραγωγή της στην κοινοπραξία της με την Guangzhou Automobile Group στην επαρχία Χουνάν τον περασμένο Μάρτιο και θα σταματήσει τις πωλήσεις της μόλις εξαντληθεί το υπάρχον απόθεμα οχημάτων της. Η Mitsubishi παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα το ηλεκτρικό crossover MPV Mitsubishi D:X Concept (φωτογραφία) στην Japan Mobility Show 2023. Επιπλέον, ένα πρότυπο του καινούργιου pickup Triton3, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία στις αρχές του 2024, έκανε επίσης το ιαπωνικό ντεμπούτο του. Η MITSUBISHI MOTORS ΘΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΤΗΝ AMPERE

30.10.23 #219 9 Η Volvo Cars ανακοίνωσε αύξηση σχεδόν 75% στα λειτουργικά της κέρδη για το τρίτο τρίμηνο του 2023, που έφθασαν τα 6,1 δισ. SEK (518 εκατ. ευρώ), εξαιρουμένων κοινοπραξιών και συνεργασιών. Το περιθώριο κέρδους (EBIT), εξαιρουμένων κοινοπραξιών και συνεργασιών, ήταν 6,7%, έναντι 4,4% την ίδια περίοδο πέρυσι. Στη διάρκεια του τριμήνου, η εταιρεία κατέγραψε ισχυρές πωλήσεις και αύξηση εσόδων τα οποία, σε συνδυασμό με χαμηλότερο κόστος στις τιμές πρώτων υλών και τα logistics, είχαν αποτέλεσμα σταθερό υποκείμενο λειτουργικό κέρδος. «Οι λειτουργικές μας επιδόσεις αποκτούν δυναμική, ενώ συνεχίζουμε να σημειώνουμε σταθερή πρόοδο στις επιδιώξεις που σχετίζονται με τον μετασχηματισμό μας», δήλωσε ο Jim Rowan, Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars. «Το τρίμηνο εξελίχθηκε όπως σχεδιάσαμε και γνωστοποιήσαμε, τοποθετώντας μας σε καλή θέση για το κλείσιμο του έτους με σταθερή διψήφια ανάπτυξη στις λιανικές πωλήσεις και αξιοσημείωτα υψηλότερο μερίδιο στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα για το έτος συνολικά. Την ίδια στιγμή, η αβεβαιότητα παραμένει στον ορίζοντα και συνεχίζουμε να είμαστε σε επαγρύπνηση». Οι λιανικές πωλήσεις συνέχισαν να βελτιώνονται στη διάρκεια του τριμήνου, με σταθερή διψήφια ενίσχυση και στους τρεις μήνες και αύξηση πωλήσεων 22% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2022. Αυτό σημαίνει ότι η Volvo Cars ανακοινώνει πλέον 13 συνεχόμενους μήνες αύξησης στις πωλήσεις λιανικής, στοιχείο που αποτυπώνει την ισχυρή ζήτηση για τα αυτοκίνητα της, παρά τις πιέσεις των τιμών σε πολλά μέρη του κόσμου. Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις συνολικές πωλήσεις της εταιρείας για το τρίμηνο ήταν 13%, σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 και αυξημένο κατά 111% σε ετήσια βάση. Αυτό υπογραμμίζει ότι η Volvo Cars βρίσκεται σε σταθερή τροχιά για την υλοποίηση ενός από τους πιο ταχείς μετασχηματισμούς που συντελούνται στον κλάδο. Το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού SUV EX30 σε ανταγωνιστική τιμή θα ισχυροποιήσει τη θέση της εταιρείας και θα συνεισφέρει στη φιλοδοξία της να καταστεί εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030. Η ανταπόκριση των πελατών σε μοντέλα όπως το EX30 ήταν μεγάλη και το μικρό SUV κατέγραψε περισσότερες παραγγελίες από το αναμενόμενο. Η παραγωγή του EX30 ξεκίνησε το τρίτο τρίμηνο και τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να παραδοθούν στη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, ενώ η παραγωγή και οι παραδόσεις θα κλιμακωθούν από τις αρχές του 2024. Στις 12 Νοεμβρίου θα αποκαλυφθεί το Volvo EM90, το πρώτο premium πολυμορφικό (MPV) στην ιστορία της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι σε λιγότερους από έξι μήνες η Volvo Cars θα έχει παρουσιάσει δύο νέα καινούργια αυτοκίνητα σε δύο νέες κατηγορίες, πέραν του EX90 που παρουσιάστηκε στο τέλος του περασμένου έτους. ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ Volvo Cars: Αύξηση λειτουργικού κέρδους Η Volvo Cars ανταποκρίνεται στην ισχυρή ζήτηση για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 και αποφάσισε να επεκτείνει την παραγωγική της ικανότητα για το διακεκριμένο μικρό SUV της, ξεκινώντας την κατασκευή του στο εργοστάσιο της Γάνδης, στο Βέλγιο, από το 2025. Η παραγωγή του EX30 ξεκίνησε το φθινόπωρο στην Τζιαντζακoύ της Κίνας. Η απόφαση για την κατασκευή του EX30 και στη Γάνδη ενισχύει την παραγωγική ικανότητα ενόψει της αναμενόμενης ζήτησης για το μοντέλο στην Ευρώπη, καθώς και για εξαγωγές διεθνώς, και αντανακλά τη φιλοδοξία της Volvo Cars να κατασκευάζει τα αυτοκίνητά της εκεί που μπορεί να τα πουλά περισσότερο. Η απόφαση προσθέτει επίσης ευελιξία παραγωγής για αυτό που η εταιρεία αναμένει να είναι ένα από τα καλύτερα μοντέλα της σε πωλήσεις στα επόμενα χρόνια. Η Volvo Cars έχει δοκιμάσει ήδη αυτή την προσέγγιση με επιτυχία, κατασκευάζοντας τα κορυφαία σε πωλήσεις SUV της, XC60 και XC40, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Κίνα. «Φιλοδοξία μας είναι να διαθέτουμε το EX30 ανά τον κόσμο σε μία ελκυστική τιμή, διευκολύνοντας περισσότερους ανθρώπους να στραφούν στην οδήγηση ενός ηλεκτρικού Volvo και συνεισφέροντας στα κέρδη της εταιρείας», δήλωσε ο CEO της Volvo Cars, Jim Rowan. «Η προσθήκη της Γάνδης στην παραγωγή είναι μία εύλογη κίνηση, καθώς στόχος μας είναι να ανταποκριθούμε στην ισχυρή ζήτηση για το συναρπαστικό, μικρό αμιγώς ηλεκτρικό SUV μας σε όλο τον κόσμο». Παίρνοντας θέση δίπλα στα XC40 και C40 στη γραμμή παραγωγής της Γάνδης, το EX30 γίνεται το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο Volvo που θα παράγεται στην Ευρώπη. Η κίνηση ισχυροποιεί την ικανότητα παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας στην περιοχή και υπογραμμίζει τον σημαντικό ρόλο του εργοστασίου της Γάνδης στη στρατηγική της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Η VOLVO CARS ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ SUV EX30 ΣΤΗ ΓΑΝΔΗ

30.10.23 #219 10 Το Volkswagen Group βελτίωσε το λειτουργικό κέρδος, τον όγκο πωλήσεων και τα έσοδα από πωλήσεις των βασικών του οχημάτων, ωστόσο το αυξημένο κόστος προϊόντων και οι διακοπές στην παραγωγή επέδρασαν αρνητικά κέρδη. Το Brand Group Core του Ομίλου Volkswagen επέκτεινε τη συνεργασία μεταξύ μαρκών το πρώτο εννεάμηνο του 2023. Περαιτέρω συνέργειες και αποτελέσματα κλίμακας αξιοποιήθηκαν μέσω πειθαρχημένων επενδύσεων και αυξημένης αποδοτικότητας κόστους μεταξύ των μαρκών Volkswagen, Škoda, Seat/Cupra και Volkswagen Commercial Vehicles. Υπήρξε μια ελαφρά αύξηση στη συνολική αποτελεσματικότητα του Ομίλου - ωστόσο, οι αρνητικοί παράγοντες, όπως οι διακοπές στην παραγωγή που προκλήθηκαν από τις πλημμύρες στη Σλοβενία είχαν αντίκτυπο στις επιδόσεις. Ο Thomas Schäfer, μέλος του ΔΣ του Volkswagen Group, υπεύθυνος για το Brand Group Core, δήλωσε: «Συνολικά, τα αποτελέσματα του Brand Group Core δείχνουν ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο, αλλά έχουμε ακόμα πολλές δυνατότητες -στις μεμονωμένες μάρκες και ως όμιλος. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με την τρέχουσα κερδοφορία μας- εδώ απαιτείται αποφασιστική αντιμετώπιση. Η μόνη πραγματική απάντηση στο δύσκολο περιβάλλον και στον θεμελιώδη τεχνολογικό μετασχηματισμό είναι η ακόμη στενότερη συνεργασία μεταξύ των μαρκών μας. Δημιουργούμε τον χώρο που απαιτείται για τις απαραίτητες επενδύσεις στο μέλλον μέσω συνεργειών, ομαδοποιώντας τις ικανότητες και με τα προγράμματα αποτελεσματικότητάς μας. Οι στόχοι, οι προτεραιότητες και οι ευθύνες εντός του ομίλου έχουν τεθεί σε ισχύ, τώρα μεταβάλουμε έναν άλλον άξονα, την κοινή υλοποίηση». Οι επιδόσεις του Brand Group Core από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2023 αντικατοπτρίζει τη σύγκλιση των πέντε μαρκών. Τα λειτουργικά κέρδη πριν από τα ειδικά στοιχεία βελτιώθηκαν κατά 34% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, φτάνοντας τα 4,99 δισ. ευρώ (2022: 3,72 δισ.). Οι καθαρές ταμειακές ροές βελτιώθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος (2022: 1,86 δισ.) και αυξήθηκαν στα 3,57 δισ. ευρώ. Η λειτουργική απόδοση των πωλήσεων (4,9% πριν από τα ειδικά στοιχεία) αυξήθηκε μόνο κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες (2022: 4,6%) λόγω αντισταθμιστικών αποτελεσμάτων. Τα έσοδα από τις πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 24% στα 101,06 δισ. ευρώ (2022: 81,36 δισ.). Ενώ οι συνέργειες και η διαχείριση κόστους είχαν θετικό αντίκτυπο στις χρηματοοικονομικές επιδόσεις, ο όμιλος ανέφερε επίσης αυξημένες πωλήσεις σε όγκο (+21%) με σύνολο 3,57 εκατ. οχημάτων (2022: 2,96 εκατ.οχήματα), που οφείλεται σε συνολική άνοδο της ζήτησης. Ο όμιλος σημείωσε επίσης αύξηση παραδόσεων: 4,82 εκατομμύρια μονάδες παραδόθηκαν τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, αύξηση 9,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (2022: 4,41 εκατ. οχήματα). Όσον αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, ο κλάδος αντιμετωπίζει επί του παρόντος μια γενική απροθυμία αγοράς BEV, επισημαίνει το Volkswagen Group. Η συνολική τάση της αγοράς ήταν κατώτερη των προσδοκιών. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΑΥΞΗΣΗ ΟΓΚΟΥ ΚΑΙ ΕΣΟΔΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ – ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ Αποτελέσματα Volkswagen Group Το συνδικάτο United Auto Workers (UAW) δήλωσε ότι οι διαπραγματευτές του κατέληξαν σε προκαταρτική συμφωνία με τη Ford. «Είπαμε ότι κέρδη ρεκόρ σημαίνουν συμβάσεις ρεκόρ και το Stand Up Strike απέδωσε», ανέφερε το σωματείο στα μέλη του μέσω email. Ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του UAW ανακοίνωσαν τη συμφωνία σε βίντεο στις 26 Οκτωβρίου δίνοντας μια επισκόπηση και σκιαγραφώντας τη διαδικασία επικύρωσης. Ο πρόεδρος και CEO της Ford, Jim Farley, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καταλήξουμε σε προκαταρτική συμφωνία για νέα σύμβαση εργασίας με το UAW που καλύπτει τις δραστηριότητές μας στις ΗΠΑ. Είμαστε επικεντρωμένοι στην επανεκκίνηση των εργοστασίων Kentucky Truck Plant, Michigan Assembly Plant και Chicago Assembly Plant, καλώντας 20.000 εργαζόμενους να επιστρέψουν στη δουλειά τους και αποστέλλοντας ξανά την πλήρη σειρά μας στους πελάτες». ΣΥΜΦΩΝΙΑ FORD - UAW

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=