FLEETNEWS #219

30.10.23 #219 10 Το Volkswagen Group βελτίωσε το λειτουργικό κέρδος, τον όγκο πωλήσεων και τα έσοδα από πωλήσεις των βασικών του οχημάτων, ωστόσο το αυξημένο κόστος προϊόντων και οι διακοπές στην παραγωγή επέδρασαν αρνητικά κέρδη. Το Brand Group Core του Ομίλου Volkswagen επέκτεινε τη συνεργασία μεταξύ μαρκών το πρώτο εννεάμηνο του 2023. Περαιτέρω συνέργειες και αποτελέσματα κλίμακας αξιοποιήθηκαν μέσω πειθαρχημένων επενδύσεων και αυξημένης αποδοτικότητας κόστους μεταξύ των μαρκών Volkswagen, Škoda, Seat/Cupra και Volkswagen Commercial Vehicles. Υπήρξε μια ελαφρά αύξηση στη συνολική αποτελεσματικότητα του Ομίλου - ωστόσο, οι αρνητικοί παράγοντες, όπως οι διακοπές στην παραγωγή που προκλήθηκαν από τις πλημμύρες στη Σλοβενία είχαν αντίκτυπο στις επιδόσεις. Ο Thomas Schäfer, μέλος του ΔΣ του Volkswagen Group, υπεύθυνος για το Brand Group Core, δήλωσε: «Συνολικά, τα αποτελέσματα του Brand Group Core δείχνουν ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο, αλλά έχουμε ακόμα πολλές δυνατότητες -στις μεμονωμένες μάρκες και ως όμιλος. Δεν μπορούμε και δεν πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι με την τρέχουσα κερδοφορία μας- εδώ απαιτείται αποφασιστική αντιμετώπιση. Η μόνη πραγματική απάντηση στο δύσκολο περιβάλλον και στον θεμελιώδη τεχνολογικό μετασχηματισμό είναι η ακόμη στενότερη συνεργασία μεταξύ των μαρκών μας. Δημιουργούμε τον χώρο που απαιτείται για τις απαραίτητες επενδύσεις στο μέλλον μέσω συνεργειών, ομαδοποιώντας τις ικανότητες και με τα προγράμματα αποτελεσματικότητάς μας. Οι στόχοι, οι προτεραιότητες και οι ευθύνες εντός του ομίλου έχουν τεθεί σε ισχύ, τώρα μεταβάλουμε έναν άλλον άξονα, την κοινή υλοποίηση». Οι επιδόσεις του Brand Group Core από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2023 αντικατοπτρίζει τη σύγκλιση των πέντε μαρκών. Τα λειτουργικά κέρδη πριν από τα ειδικά στοιχεία βελτιώθηκαν κατά 34% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, φτάνοντας τα 4,99 δισ. ευρώ (2022: 3,72 δισ.). Οι καθαρές ταμειακές ροές βελτιώθηκαν σε σχέση με το προηγούμενο έτος (2022: 1,86 δισ.) και αυξήθηκαν στα 3,57 δισ. ευρώ. Η λειτουργική απόδοση των πωλήσεων (4,9% πριν από τα ειδικά στοιχεία) αυξήθηκε μόνο κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες (2022: 4,6%) λόγω αντισταθμιστικών αποτελεσμάτων. Τα έσοδα από τις πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 24% στα 101,06 δισ. ευρώ (2022: 81,36 δισ.). Ενώ οι συνέργειες και η διαχείριση κόστους είχαν θετικό αντίκτυπο στις χρηματοοικονομικές επιδόσεις, ο όμιλος ανέφερε επίσης αυξημένες πωλήσεις σε όγκο (+21%) με σύνολο 3,57 εκατ. οχημάτων (2022: 2,96 εκατ.οχήματα), που οφείλεται σε συνολική άνοδο της ζήτησης. Ο όμιλος σημείωσε επίσης αύξηση παραδόσεων: 4,82 εκατομμύρια μονάδες παραδόθηκαν τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023, αύξηση 9,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (2022: 4,41 εκατ. οχήματα). Όσον αφορά στα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, ο κλάδος αντιμετωπίζει επί του παρόντος μια γενική απροθυμία αγοράς BEV, επισημαίνει το Volkswagen Group. Η συνολική τάση της αγοράς ήταν κατώτερη των προσδοκιών. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΑΥΞΗΣΗ ΟΓΚΟΥ ΚΑΙ ΕΣΟΔΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ – ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΚΕΡΔΗ Αποτελέσματα Volkswagen Group Το συνδικάτο United Auto Workers (UAW) δήλωσε ότι οι διαπραγματευτές του κατέληξαν σε προκαταρτική συμφωνία με τη Ford. «Είπαμε ότι κέρδη ρεκόρ σημαίνουν συμβάσεις ρεκόρ και το Stand Up Strike απέδωσε», ανέφερε το σωματείο στα μέλη του μέσω email. Ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του UAW ανακοίνωσαν τη συμφωνία σε βίντεο στις 26 Οκτωβρίου δίνοντας μια επισκόπηση και σκιαγραφώντας τη διαδικασία επικύρωσης. Ο πρόεδρος και CEO της Ford, Jim Farley, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καταλήξουμε σε προκαταρτική συμφωνία για νέα σύμβαση εργασίας με το UAW που καλύπτει τις δραστηριότητές μας στις ΗΠΑ. Είμαστε επικεντρωμένοι στην επανεκκίνηση των εργοστασίων Kentucky Truck Plant, Michigan Assembly Plant και Chicago Assembly Plant, καλώντας 20.000 εργαζόμενους να επιστρέψουν στη δουλειά τους και αποστέλλοντας ξανά την πλήρη σειρά μας στους πελάτες». ΣΥΜΦΩΝΙΑ FORD - UAW

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=