FLEETNEWS #219

30.10.23 #219 14 Η Autohellas Hertz παρουσίασε τη νέα στρατηγική καμπάνια της για το Leasing, «την υπηρεσία που αποτελεί σταθερά την καλύτερη απόφαση, καθώς διευκολύνει τη διαδικασία απόκτησης αυτοκινήτου». H καμπάνια απευθύνεται σε ιδιώτες και επαγγελματίες και εστιάζει στα μοναδικά πλεονεκτήματα του Hertz Leasing: „Στην αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς που προσφέρουν οι εξειδικευμένοι μηχανικοί. „Στο online leasing calculator που διαμορφώνει την προσφορά στα μέτρα των πελατών. „Στο αποκλειστικό προνόμιο επιβράβευσης με Miles + Bonus μίλια εξαργύρωσης από την Aegean. Για την Autohellas Hertz, την καμπάνια δημιούργησε η Ogilvy σε παραγωγή Foss Productions και σκηνοθεσία Angel Saft. Η επικοινωνιακή ιδέα είναι ότι ο κάθε οδηγός, καθημερινά, παίρνει πολλές αποφάσεις που αφορούν στο αυτοκίνητό του, άλλες μικρές και άλλες μεγάλες. Η μία απόφαση όμως που «μετράει» περισσότερο, είναι το πώς θα το αποκτήσει. Σε αυτό η Autohellas Hertz απαντάει με αυτοπεποίθηση ότι «το Hertz Leasing είναι πάντα η καλύτερη απόφαση. Μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, σκιαγραφείται η σχέση ενός νεαρού πατέρα με την κόρη του και ο τρόπος που περνά από μια απλή καθημερινή απόφαση, που αποδεικνύεται όχι και τόσο καλή, στην καλύτερη απόφαση του Hertz Leasing». Με παρουσία στο χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα από το 1974, η Αutohellas Hertz αποτελεί τον μεγαλύτερο εθνικό franchisee της Hertz παγκοσμίως, ενώ διαθέτει δίκτυο σε εννέα χώρες με περισσότερα από 160 σημεία εξυπηρέτησης. AUTOHELLAS HERTZ: ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ LEASING άρκεια λειτουργίας των ηλεκτρικών παραθύρων μετά τη βύθιση. Τόσο το BYD, όσο και το XPENG, έλαβαν βαθμολογία που δείχνει ότι το Euro NCAP προωθεί τον ανταγωνισμό προς όφελος του αγοραστή. Αλλά και οι ευρωπαίοι κατασκευαστές παραμένουν στην αιχμή της τεχνολογίας και η τεχνολογία υποβοηθούμενης οδήγησης συνεχίζει να εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς. Δύο αυτοκίνητα της Mercedes-Benz -η E-Class και το SUV EQE- βαθμολογούνται ως «Πολύ Καλά» στις τελικές αξιολογήσεις του Euro NCAP, πριν αυστηροποιηθεί η αξιολόγησή του το 2024. «Ο ανταγωνισμός μεταξύ κατασκευαστών αυτοκινήτων είναι η κινητήρια δύναμη της επιτυχίας του Euro NCAP. Κανένας κατασκευαστής δεν μπορεί να υστερεί όσον αφορά στην ασφάλεια και αυτό αποτελεί κίνητρο για καινοτομία. Οι νέες κινεζικές μάρκες προωθούνται ταχέως, γνωρίζοντας ότι οι ευρωπαίοι αγοραστές δεν θα συμβιβαστούν όσον αφορά στην ασφάλεια. Όμως, η τεχνολογία εξελίσσεται ταχέως και τομείς, όπως η υποβοηθούμενη οδήγηση, ανοίγουν νέους ορίζοντες ανταγωνισμού και το Euro NCAP θα διασφαλίσει την υιοθέτηση αυτών των νέων τεχνολογιών, ώστε να υπάρξει πλήρες όφελος για την ασφάλεια» δήλωσε ο Dr Michiel van Ratingen, Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=