FLEETNEWS #201

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 22 ΜΑΪΟΥ 2023 #201 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS Θα υποχρεώσει η ΕΕ τους εταιρικούς στόλους να μεταβούν σε BEV τo 2030; Αύξηση στις ευρωπαϊκές ταξινομήσεις και στα BEV

22.05.23 #201 2 Από το 2026, όλα τα νέα βαν της Mercedes-Benz θα βασίζονται σε μια καινοτόμο, σπονδυλωτή και επεκτάσιμη αρχιτεκτονική ονόματι VAN.EA, συντομογραφία του Van Electric Architecture. Σύμφωνα με τη στρατηγική «μόνον ηλεκτρικά», η VAN.EA αναπτύχθηκε εξ αρχής ως ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας (BEV). Όλα τα μελλοντικά μεσαία και μεγάλα επαγγελματικά και ιδιωτικά βαν θα κατασκευαστούν με αυτήν. Με τη στρατηγική αρχιτεκτονικής VAN.EA, η Mercedes Benz Vans θα επιτύχει συνολική μείωση της πολυπλοκότητας του χαρτοφυλακίου προϊόντων EV, με σημαντικές οικονομίες κλίμακας. Σχεδιάζεται να μειωθούν οι παραλλαγές του χαρτοφυλακίου πάνω από 50% σε σχέση με τα σημερινά βαν εσωτερικής καύσης (ICE), με παράλληλη κάλυψη των αναγκών των πελατών. «Από το 2026 θα θεσπίσουμε την ειδική αρχιτεκτονική EV, VAN.EA, που θα μας δώσει τη δυνατότητα να ενοποιήσουμε τα μεσαία και μεγάλα βαν σε μια μοναδική αρχιτεκτονική και να μειώσουμε σημαντικά την πολυπλοκότητα του χαρτοφυλακίου προϊόντων μας. Μέγιστη προστιθέμενη αξία για τους πελάτες, με ταυτόχρονη βιώσιμη κερδοφορία: Η VAN.EA επιβεβαιώνει σαφώς τη φιλοδοξία μας να καταστούμε πρωτοπόροι στα ηλεκτρικά», δήλωσε ο Mathias Geisen, επικεφαλής της MercedesBenz Vans. Η ΝΈΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΉ Με τη VAN.EA, η Mercedes-Benz Vans εστιάζει στην απόδοση και τις επιδόσεις κάθε πτυχής του οχήματος - συμπεριλαμβανομένων της αεροδυναμικής, του συστήματος κίνησης, των ελαστικών και του πλαισίου. Στόχος είναι η επίτευξη μεγάλης αυτονομίας με βέλτιστη χωρητικότητα μπαταρίας, που σχετίζεται άμεσα με το βάρος και το κόστος του οχήματος. Η σπονδυλωτή και κλιμακούμενη αρχιτεκτονική σημαίνει επίσης περισσότερες εφαρμογές, καθώς και μέγιστες συνέργειες μέσω λιτότερων, απλούστερων και ταχύτερων διαδικασιών. Η αποτελεσματικότερη χρήση πόρων για ανάπτυξη και παραγωγή εξασφαλίζει βιώσιμη κερδοφορία. Τα τρία τμήματα της VAN.EA βοηθούν στην επίτευξη αυτών των στόχων: „ Το εμπρόσθιο τμήμα αποτελείται από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και τον εμπρόσθιο άξονα. Το τμήμα αυτό είναι ίδιο σε όλες τις παραλλαγές της VAN.EA, για βελτιστοποιημένη στρατηγική κοινών ανταλλακτικών. Η διαφοροποίηση που επιθυμεί ο πελάτης απαντάται στα άλλα δύο τμήματα. „ Η κεντρική μονάδα κλιμακώνει το μήκος του οχήματος. Εδώ τοποθετείται επίσης η τυποποιημένη θήκη μπαταρίας. Στη θήκη τοποθετούνται μπαταρίες υψηλής τάσης με διαφορετική χωρητικότητα. „ Η πίσω μονάδα θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις: με ηλεκτρικό κινητήρα για τις εκδόσεις τετρακίνησης της VAN.EA και χωρίς ηλεκτροκινητήρα για τις εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Με βάση αυτές τις τρεις ενότητες, το VAN.EA επιτρέπει μια σαφή διαφοροποίηση μεταξύ ιδιωτικών και επαγγελματικά χρησιμοποιούμενων βαν καθώς και για μέγιστες συνέργειες. Νέες αγορές, νέοι πελάτες Η Mercedes-Benz Vans επιδιώκει περαιτέρω κερδοφόρα ανάπτυξη στις πιο σημαντικές περιοχές της. Σήμερα, η Ευρώπη αποτελεί την ισχυρότερη αγορά, με μερίδιο 60% επί των συνολικών πωλήσεων και η εταιρεία επιθυμεί να ενισχύσει τη θέση της. Όσον αφορά στο μέλλον, διαφαίνεται σημαντική δυνατότητα ανάπτυξης στις ΗΠΑ για τα premium επαγγελματικά μεγάλα βαν και στην Κίνα για τα πολυτελή ιδιωτικά. Η εταιρεία είχε μερίδιο αγοράς άνω του 20% σε ηλεκτρικά βαν μεγάλου και μεσαίου μεγέθους στην Ευρώπη το 2022. Περισσότερα από 40.000 eVans έχουν ήδη πουληθεί και η Mercedes-Benz Vans επιδιώκει περαιτέρω ανάπτυξη στην ηλεκτρική κατηγορία. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΗ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΙΜΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ EV, VAN.EA Η Mercedes Benz Vans προς αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ CHIEF ΕDITOR FLEET UNIT ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

22.05.23 #201 4 Τα έκτακτα κέρδη διάθεσης οχημάτων ενίσχυσαν τα οικονομικά αποτελέσματα της ALD και της LeasePlan το πρώτο τρίμηνο του 2023. Λίγο πριν από την προγραμματισμένη εξαγορά του ανταγωνιστή της ALD ύψους 4,9 δισ. ευρώ, που αναμένεται σήμερα 22 Μαΐου 2023, η οποία θα δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες leasing και διαχείρισης στόλου στον κόσμο με ενιαίο στόλο άνω των 3,5 εκατομμυρίων οχημάτων, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν τα οικονομικά τους αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2023. ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΣΤΌΛΟΥ Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ALD αύξησε τον χρηματοδοτούμενο στόλο της κατά 3,2% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022, στα 1.423 εκατομμύρια οχήματα και άλλα 336.000 οχήματα υπό διαχείριση, αύξηση 13,8%. Την ίδια περίοδο, η LeasePlan αύξησε το συνολικό μέγεθος του στόλου της κατά 4,6%, στα 1.651 εκατομμύρια οχήματα (δεν διαχώρισε τα χρηματοδοτούμενα από τα διαχειριζόμενα). Κέρδη διάθεσης Η ευνοϊκή συγκυρία προσφοράς - ζήτησης στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υποστήριξε την ισχυρή οικονομική απόδοση αμφοτέρων των εταιρειών το πρώτο τρίμηνο του 2023. Η ALD αποκόμισε κέρδη από πωλήσεις μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της τάξης των 2.535 ευρώ ανά όχημα και τα αποτελέσματα θα ανέρχονταν στα 3.102 ευρώ ανά όχημα εάν η εταιρεία δεν έχει ήδη μειώσει το κόστος απόσβεσης λόγω των εξαιρετικά υψηλών τιμών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων το 2022. Η LeasePlan πέτυχε ένα εξίσου επιτυχημένο πρώτο τρίμηνο, αυξάνοντας τα έσοδά της από πωλήσεις οχημάτων και τέλη λήξης συμβολαίων κατά 19,3% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022, κυρίως λόγω πώλησης περισσότερων οχημάτων. Και οι δύο εταιρείες προβλέπουν πως θα συνεχιστεί η ισχυρή αγορά μεταχειρισμένων και το 2023, ενώ η προμήθεια νέων αυτοκινήτων σταδιακά ομαλοποιείται μετά τις σοβαρές ελλείψεις της τελευταίας διετίας. ΖΉΤΗΣΗ EV Όσον αφορά στο μέλλον, αμφότερες οι εταιρείες αναφέρουν αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία κάλυψε το 29% των παραδόσεων πρώτου τριμήνου της ALD και το ένα τρίτο του βιβλίου παραγγελιών της. Αντιστοίχως, το 31% των παραδόσεων πρώτου τριμήνου της LeasePlan ήταν ηλεκτρικά. Η ALD ανακοίνωσε επίσης τη δημιουργία εγκαταστάσεων 400 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ προς υποστήριξη της υιοθέτησης 15.000 ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας, plug-in υβριδικών και αμιγώς υβριδικών στην Τουρκία, το Μεξικό, την Ινδία, τη Σερβία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία και την Κροατία. ΕΞΑΓΟΡΆ / ΣΥΓΧΏΝΕΥΣΗ Ο Tim Albertsen, CEO της ALD, δήλωσε: «Η ALD σημείωσε πάλι ισχυρές επιδόσεις πρώτου τριμήνου 2023 λόγω στιβαρής εμπορικής δυναμικής και εξαιρετικά ευνοϊκών αγορών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Αυτό το εξαιρετικό επίτευγμα σε δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον αντικατοπτρίζει τη συνάφεια και τη σταθερότητα του επιχειρηματικού μας προτύπου σε όλον τον οικονομικό κύκλο». Πρόσθεσε δε ότι η Έκτακτη Γενική Συνέλευση (22 Μαΐου) θα ολοκληρώσει την εξαγορά της LeasePlan και θα ξεκινήσει «ένα νέο κεφάλαιο ανάπτυξής μας, κατά το οποίο θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας, για να συνεχίσουμε να ηγούμαστε του μετασχηματισμού του κλάδου κινητικότητας». Ο Tex Gunning, CEO της LeasePlan, δήλωσε: «Η ζήτηση βιώσιμων συνδρομών αυτοκινήτων διατήρησε την ισχυρή ανάπτυξη σε όλες τις κατηγορίες πελατών. Για να ακολουθήσουμε τη μελλοντική επιταχυνόμενη ανάπτυξη της αγοράς, συνεχίσαμε την πρόοδό μας στον ψηφιακό μετασχηματισμό, που μας επιτρέπει την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών σε ψηφιακό κόστος. Στα κυριότερα σημεία περιλαμβάνεται η ενσωμάτωση πρόσθετων χωρών στη βελτιστοποιημένη πλατφόρμα διαχείρισης στόλων LCV, καθώς και η περαιτέρω ανάπτυξη αυτοματοποιημένων εγκρίσεων συντήρησης βάσει τεχνητής νοημοσύνης, στο πλαίσιο των διαδικασιών RMT». Πρόσθεσε ακόμη ότι η συγχώνευση με την ALD θα αναδείξει «πως τα ταλέντα αμφοτέρων των επιχειρήσεων είναι έτοιμα να εκμεταλλευτούν πλήρως την αύξηση της ζήτησης συνδρομών αυτοκινήτων». Τα νεότερα στο fleetnews.gr ΙΣΧΥΡΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΠΡΟ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ Αποτελέσματα ALD και LeasePlan Η ευνοϊκή συγκυρία προσφοράς - ζήτησης στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων υποστήριξε την ισχυρή οικονομική απόδοση αμφοτέρων των εταιρειών το πρώτο τρίμηνο του 2023 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΆ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ Α΄ ΤΡΙΜΉΝΟΥ 2023 ALD LeasePlan Σύνολο συμβάσεων οχημάτων 1.815 εκατ. 1.651 εκατ. Κέρδη προ φόρων € 442,6 εκατ. € 412 εκατ. Καθαρά κέρδη α΄ τριμήνου 2023 € 316,9 εκατ. € 323 εκατ.

22.05.23 #201 5 Το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό SUV Volvo EX30 εξοπλίζεται με Door Opening Alert. Το σύστημα προειδοποιεί μέσω οπτικών και ακουστικών ενδείξεων, όποτε ετοιμάζεστε να ανοίξετε μια πόρτα μπροστά σε έναν διερχόμενο δικυκλιστή ή άλλο χρήστη του δρόμου. Αυτή είναι μία από τις λειτουργίες του Safe Space Technology του αυτοκινήτου. Η δομική σχεδίαση του EX30 προστατεύει τους ανθρώπους που βρίσκονται μέσα σε αυτό, μέσω ενίσχυσης στον κλωβό ασφαλείας, στις κολόνες Α, B και C, καθώς και στην οροφή. Με δεδομένο ότι πρόκειται για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην ενσωμάτωση της μπαταρίας. Το πλαίσιο και ο κλωβός ασφαλείας είναι φτιαγμένα από διάφορους τύπους χάλυβα υψηλής αντοχής, που αντισταθμίζουν με αποτελεσματικό τρόπο την επίπτωση μιας πιθανής σύγκρουσης. Παράλληλα, προσφέρει προηγμένο σετ από νέες λειτουργίες ενεργητικής ασφάλειας, που βοηθούν στην προστασία των ανθρώπων εντός και εκτός αυτοκινήτου. Ακόμα, διαθέτει νέο προηγμένο σύστημα προειδοποίησης οδηγού, το οποίο είναι σε θέση να κατανοήσει εάν είναι αφηρημένος, νυσταγμένος ή με άλλον τρόπο απρόσεκτος, ακόμη και αν δεν το έχει καταλάβει ο ίδιος. Στην πόλη, η νέα λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση σχεδιάστηκε για την αποφυγή ατυχημάτων σε διασταυρώσεις. Σε περίπτωση που ένα άλλο αυτοκίνητο διασταυρωθεί απροσδόκητα με την πορεία του EX30, η λειτουργία αυτόματου φρεναρίσματος είναι σχεδιασμένη για να το ακινητοποιεί, βοηθώντας στην αποφυγή σύγκρουσης ή στο μετριασμό των συνεπειών της. Στις 7 Ιουνίου, το EX30 θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του. Την ίδια ημέρα, θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά. Περισσότερα στο fleetnews.gr H ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Το νέο μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 Το καινούργιο E-Tourneo Courier παρουσιάστηκε από τη Ford στην Κοπεγχάγη, στο πλαίσιο του Bring On Tomorrow Live - εκδήλωση παρουσίασης για τη νέα φιλοσοφία της Ford στην ηλεκτροκίνηση. Κατασκευασμένο για περιπέτεια και έτοιμο για δράση, το E-Tourneo Courier είναι ένα πενταθέσιο όχημα πολλαπλών δραστηριοτήτων (Multi-Activity Vehicle) με ξεχωριστό σχεδιασμό εμπνευσμένο από τα SUV, που προσφέρει άφθονο χώρο για τους επιβάτες και τα πράγματά τους σε ένα συμπαγές και φιλικό για χρήση στην πόλη μέγεθος. Η τελευταία προσθήκη στην ευέλικτη οικογένεια Tourneo της Ford διαθέτει ένα εκλεπτυσμένο σε απόδοση αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο συμπληρώνεται από μια εκτεταμένη σειρά ψηφιακών εμπειριών και συνδεδεμένων χαρακτηριστικών, που συμβάλλουν ώστε να γίνει ελκυστική και προσιτή η ιδιοκτησία ενός EV με εύκολες ασύρματες ενημερώσεις για τη βελτίωση του προϊόντος με την πάροδο του χρόνου. Το E-Tourneo Courier είναι ένα από τα 10 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που έχει δεσμευτεί να προσφέρει η Ford στην Ευρώπη μέχρι το 2024, καθώς στοχεύει σε μηδενικές εκπομπές ρύπων για όλες τις πωλήσεις οχημάτων στην περιοχή μέχρι το 2035. Η εταιρεία επενδύει 50 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως μέχρι το 2026, προκειμένου να πετύχει το στόχο των 2 εκατομμυρίων και πλέον ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το τέλος του ίδιου έτους. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο αναμένεται να φτάσει σε όλους τους πελάτες της Ευρώπης το 2024. Ακολουθεί το Tourneo Courier με βενζινοκινητήρα EcoBoost, οι παραγγελίες του οποίου ξεκινούν φέτος το καλοκαίρι, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν πριν από το τέλος του 2023. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΤΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ E-TOURNEO COURIER

22.05.23 #201 6 Ο Elon Musk, επικεφαλής της Tesla, που δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ την παραδοσιακή διαφήμιση, φέρεται να δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα τη δοκιμάσει. Σύμφωνα με το Reuters, ο Elon Musk είπε, μεταξύ άλλων, ότι είναι «ειρωνικό» το γεγονός πως ως CEO της Tesla έχει πλέον το Twitter. Της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις διαφημίσεις, θα ηγείται σύντομα η Linda Yaccarino, βετεράνος της διαφήμισης, η οποία προσελήφθη πρόσφατα. «Οπότε, υποθέτω ότι πρέπει να πω πως η διαφήμιση είναι καταπληκτική και όλοι πρέπει να την χρησιμοποιούν», φέρεται να είπε ο Musk στην ετήσια συνέλευση των μετόχων της Tesla, στο Austin του Τέξας. «Θα δοκιμάσουμε λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει». Το Reuters ανέφερε ότι ο Musk αντιστεκόταν για χρόνια στην ιδέα της διαφήμισης, γράφοντας στο Twitter το 2019 ότι «μισεί τη διαφήμιση» και ότι χρησιμοποιεί αυτά τα χρήματα για να κάνει το προϊόν υπέροχο. Ωστόσο, τώρα δηλώνει πως πολλοί δεν γνώριζαν για την προσιτή τιμή των αυτοκινήτων Tesla, τα «καταπληκτικά» χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους. Η TESLA ΕΝΔΙΔΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ SUV ΤΗΣ RENAULT ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ RAFALE H Renault αποκάλυψε το όνομα του κορυφαίου coupe SUV της γκάμας της, το οποίο θα λέγεται Rafale, όνομα εμπνευσμένο από την ιστορία της μάρκας ως κατασκευαστή κινητήρων για αεροπλάνα, κατά τη δεκαετία του 1930. Το Rafale ολοκληρώνει και κορυφώνει την υβριδική E-Tech γκάμα της Renault, ενώ είναι «χτισμένο» πάνω στην καινούργια πλατφόρμα CMF-CD. Ακολουθώντας την παρουσίαση του νέου Austral και του νέου Espace, το νέο Rafale αποτελεί το επόμενο μεγάλο σημείο αναφοράς για τη μάρκα, αλλά και την κορύφωση της στρατηγικής της που θέτει ως προτεραιότητα την κατάκτηση της κατηγορίας D. Η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Renault Rafale θα πραγματοποιηθεί στην 54η Αεροπορική Έκθεση του Παρισιού στο Le Bourget, στις 18 Ιουνίου. Πρόσφατα, η Volkswagen παρουσίασε το νέο ID.7 ως μια αμιγώς ηλεκτρική λιμουζίνα μεσαίας κατηγορίας. Η πιο δυναμική έκδοση του μοντέλου θα ακολουθήσει στα τέλη του καλοκαιριού με την παγκόσμια πρεμιέρα του ID.7 GTX. Εξοπλισμένο με την τελευταία γενιά ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων της γκάμας ID., το σύστημα τετρακίνησης δύο κινητήρων και μια σειρά σπορ σχεδιαστικών στοιχείων, η λιμουζίνα μεγάλων αποστάσεων είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων. Το λανσάρισμα του νέου μοντέλου GTX με 250 kW (340 PS) έχει προγραμματιστεί για την έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο. Στο εσωτερικό, λεπτομέρειες όπως η κόκκινη ραφή αντίθεσης GTX στα καθίσματα, το ταμπλό και τις πόρτες εξασφαλίζουν μια αίσθηση υψηλής ποιότητας. Η εξωτερική σχεδίαση χαρακτηρίζεται από μαύρα γυαλιστερά στοιχεία. Όλα αυτά, μαζί με το στάνταρ μαύρο φινίρισμα της οροφής και τα φιμέ τζάμια, προσδίδουν στο επερχόμενο ID.7 GTX μια δυναμική και ξεχωριστή εμφάνιση. Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα GTX ID.4 και ID.5, η μονάδα δυναμικής διαχείρισης του οχήματος είναι υπεύθυνη για τον ευφυή έλεγχο του συστήματος τετρακίνησης δύο κινητήρων του ID.7 GTX. Αυτό το λογισμικό, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Volkswagen, στοχεύει να επιτυγχάνει τον βέλτιστο συνδυασμό ενεργειακής απόδοσης, δυναμικής συμπεριφοράς και οδηγικής ευστάθειας. Η μονάδα ελέγχει όχι μόνο το σύστημα μετάδοσης κίνησης αλλά και όλα τα συστήματα πέδησης, διεύθυνσης και ελέγχου πλαισίου, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Το μηχανολογικό κομμάτι και το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου έχουν βελτιωθεί θεμελιωδώς με βάση την αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης (MEB) και προσφέρουν μεγάλο εύρος μεταξύ άνεσης και σπορ χαρακτήρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης. Αυτό υπογραμμίζει το status του ID.7 GTX ως κορυφαίου μοντέλου στην οικογένεια ID. ΛΙΜΟΥΖΊΝΑ ΜΕΓΆΛΩΝ ΑΠΟΣΤΆΣΕΩΝ Τo νέο ID.7 GTX

22.05.23 #201 7 Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για τα μέσα ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε στις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις R&D της μάρκας στη Γερμανία, ανώτερα στελέχη της Honda παρουσίασαν την πολυδιάστατη προσέγγιση που υιοθετεί η εταιρεία με ευρύ φάσμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών για την Ευρώπη. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η έλευση τριών νέων SUV - του αμιγώς ηλεκτρικού e:Ny1, καθώς και των υβριδικών ZR-V και CR-V (που διαθέτει επίσης plug-in υβριδικό σύστημα) - η εισαγωγή του πρώτου ηλεκτροκίνητου δίτροχου της εταιρείας για την Ευρώπη, του EM1e:, καθώς και η σημαντική διεύρυνση της υπηρεσίας διαχείρισης ενέργειας της εταιρείας, e:PROGRESS. Η Honda πιστεύει ότι η καλύτερη προσέγγιση για τη μείωση των παγκόσμιων επιπέδων CO2 είναι η ανάπτυξη μιας σειράς τεχνολογιών και προϊόντων που θα βοηθήσουν στη μετάβαση. Απόδειξη των παραπάνω είναι τα καινούργια ZR-V και CR-V, που αμφότερα προσφέρουν ένα πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης και, στην περίπτωση του δεύτερου, ένα plug-in υβριδικό που η Honda παρουσιάζει στην Ευρώπη για πρώτη φορά. Μαζί με το αμιγώς ηλεκτρικό e:Ny1, τη δεύτερη αμιγώς ηλεκτρική πρόταση της μάρκας για την Ευρώπη που προσφέρει αυτονομία 412 χλμ χωρίς εκπομπές ρύπων, πρόκειται για την ευρύτερη γκάμα αυτοκινήτων που είχε η μάρκα στην περιοχή εδώ και πολλά χρόνια. Επιπλέον, με την ευκαιρία της εκδήλωσης η Honda ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το EM1 e:, το πρώτο ηλεκτροκίνητο δίτροχο της εταιρείας για την Ευρώπη, το οποίο αναμένεται αργότερα φέτος και αποτελεί το ένα από τα τουλάχιστον 10 νέα μοντέλα EV που σκοπεύει να παρουσιάσει η μάρκα παγκοσμίως μέχρι το 2025. Η ενασχόληση της Honda με την ηλεκτροκίνηση επεκτείνεται πέρα από τα πρόσφατα προϊόντα της, με συνεχείς επενδύσεις και διεύρυνση του πεδίου εφαρμογής του προγράμματος διαχείρισης ενέργειας της μάρκας. Στοχεύοντας στην ανάπτυξη υπηρεσιών καθαρής ενέργειας, η μάρκα διερευνά το υδρογόνο ως φορέα καθαρής ενέργειας, παράλληλα με περαιτέρω λύσεις φόρτισης και αποθήκευσης που μεγιστοποιούν την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα. Η πρώτη εφαρμογή αυτού σε πραγματικές συνθήκες είναι το e:PROGRESS. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΓΚΑΜΑ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Νέα προϊόντα και υπηρεσίες Honda ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΕΛΑΤΩΝ FORD ΓΙΑ ΤΑ EV Ένα ψηφιακά προσβάσιμο ταξίδι στην ιδιοκτησία ενός οχήματος αλλά και πέρα από αυτήν εξελίχθηκε από τη Ford, το οποίο θα βοηθήσει μια νέα γενιά προοδευτικών αγοραστών αυτοκινήτων να απολαμβάνουν πρόσβαση σε προϊόντα αιχμής με ένα κλικ. Η Ford αποκάλυψε το νέο της όραμα για να κάνει τη διερεύνηση των δυνατοτήτων, τη δοκιμή, την αγορά και την ιδιοκτησία των προϊόντων της όχι μόνον απλούστερη αλλά και πιο ευχάριστη - αρχής γενομένης από τα ηλεκτρικά της οχήματα. Η εταιρεία, σε συνεργασία με τους εμπόρους λιανικής πώλησης σε όλη την Ευρώπη, επανασχεδιάζει πλήρως το ταξίδι των πελατών προς την ιδιοκτησία ενός ηλεκτρικού οχήματος (EV), με online πρόσβαση και σημεία επαφής διαθέσιμα σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Η νέα προσέγγιση εισάγει διαδικτυακούς εκθεσιακούς χώρους και εικονικές δοκιμαστικές διαδρομές για την εξερεύνηση προϊόντων και υπηρεσιών από την άνεση του καναπέ του σπιτιού ή κατά τη διάρκεια ενός 10λεπτου διαλείμματος ανάμεσα σε επαγγελματικές συναντήσεις. Σημαντικές αποφάσεις θα λαμβάνονται ευκολότερα με διαφανή τιμολόγηση, ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις. Και οι πελάτες θα μπορούν να εξατομικεύουν την παράδοση του οχήματός τους, να έχουν πρόσβαση στη φόρτιση και να κανονίζουν την παραλαβή και την παράδοση του οχήματος για σέρβις με μερικά κλικ στο smartphone τους. Αναλυτικά στο fleetnews.gr

22.05.23 #201 8 Η MINI έδωσε μια πρώτη γεύση από τον πρωτοποριακό σχεδιασμό της επερχόμενης αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας μοντέλων: Charismatic Simplicity ονομάζεται η απέριττη σχεδιαστική γλώσσα που εστιάζει στα ουσιώδη. Κάθε νέο μοντέλο MINI αποκτά τη δική του ισχυρή προσωπικότητα, που εκφράζεται με διακριτικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ενώ ο εξατομικευμένος χαρακτήρας που αποπνέει, είναι σαφώς συνδεδεμένος με τη μάρκα. Στο κέντρο του οπτικά λιτού εσωτερικού βρίσκεται η εμβληματική στρογγυλή κεντρική οθόνη οργάνων, η οποία αποκτά πλέον τη μορφή οθόνης OLED. Η MINI είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο που προσφέρει οθόνη αφής με πλήρως αξιοποιήσιμη στρογγυλή επιφάνεια. Η OLED έχει διάμετρο 240 χιλιοστών και συνδυάζει τις λειτουργίες του πίνακα οργάνων και της ενσωματωμένης οθόνης. Η κομψή σχεδίαση, σε συνδυασμό με την απουσία πλαισίου, προσδίδουν μια ιδιαίτερα ποιοτική εμφάνιση. Το χειριστήριο αφής επιτρέπει μια εντελώς νέα, μινιμαλιστική διεπαφή χρήστη, που ελέγχει επίσης τις ενσωματωμένες λειτουργίες των συστημάτων infotainment και κλιματισμού. Με το «καθαρό» ταμπλό ως βάση για τη στρογγυλή κεντρική οθόνη, η MINI συνεχίζει την παραδοσιακή σχεδιαστική κληρονομιά του κλασικού MINI. Η βασική έκδοση διαθέτει τιμόνι δύο ακτίνων. Η προαιρετική έκδοση προσθέτει ένα διακριτικό υφασμάτινο φινίρισμα ως τρίτο στοιχείο, σε συνδυασμό με τη σπορ γεωμετρία. Παράλληλα, χρησιμοποιείται ποικιλία βιώσιμων υλικών και χρωμάτων υψηλής ποιότητας, καθώς και καινοτόμα σχέδια υφασμάτων. Οι πλήρως ανασχεδιασμένες ζάντες ελαφρού κράματος ακολουθούν επίσης τις αρχές της νέας σχεδιαστικής γλώσσας. Η νέα σχεδιαστική γλώσσα MINI συνδυάζει την ποιότητα, τη βιωσιμότητα και τον επαναπροσδιορισμό του αυθεντικού σε πλήρη αρμονία με το παραδοσιακό DNA της μάρκας. Αναλυτικά στο fleetnews.gr CHARISMATIC SIMPLICITY Τα μελλοντικά σχεδιαστικά στοιχεία της MINI Ως ένα ακόμη βήμα προς την αναγέννηση της Lancia, που θα την καταστήσει μια επιθυμητή, σεβαστή και αξιόπιστη μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά premium, περιγράφει η ανακοίνωση της εταιρείας τον ορισμό των πρώτων αντιπροσώπων της. Μετά την ανακοίνωση του 10ετούς στρατηγικού σχεδίου, την παρουσίαση ενός νέου λογότυπου και την εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας στον πρώτο ιταλικό εκθεσιακό χώρο, συναντήθηκαν στο Τορίνο όλοι οι δυνητικοί νέοι έμποροι λιανικής της μάρκας, στους οποίους παρουσιάστηκαν η στρατηγική και το σχέδιο διεθνοποίησής της. «Πλέον, η Lancia έχει ορίσει τους πρώτους 40 εμπόρους λιανικής σε έξι χώρες: Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο και Πορτογαλία. Αυτές θα είναι οι πρώτες αγορές όπου η Lancia θα “προσγειωθεί”, με την άφιξη του νέου Ypsilon», δήλωσε ο Luca Napolitano, CEO της μάρκας Lancia. «Μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024, σκοπεύουμε να ορίσουμε 70 νέους εμπόρους λιανικής σε ισάριθμες ευρωπαϊκές πόλεις. Το δικό μας θα είναι ένα καινοτόμο μοντέλο διανομής που θα χαρακτηρίζεται από ασυμβίβαστη ποιότητα: επιλεγμένος αριθμός εμπόρων λιανικής, χωρίς ανάγκη για μεγάλους εκθεσιακούς χώρους. Η πρόθεση είναι να διατηρηθεί ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας, τόσο online όσο και εκτός. Σήμερα, η Lancia γράφει ένα άλλο κεφάλαιο στην ιστορία της, καθώς ανυπομονούμε για την επόμενη εκδήλωση». Το νέο, αποτελεσματικό και καινοτόμο μοντέλο διανομής περιλαμβάνει έναν επιλεγμένο αριθμό εμπόρων λιανικής και βασίζεται στην ιδέα της αναγέννησης της Lancia: την ασυμβίβαστη ποιότητα, όπως επισημαίνει η ανακοίνωση της εταιρείας. Οι νέοι εκθεσιακοί χώροι θα προσφέρουν μια καθηλωτική εμπειρία, τόσο online όσο και εκτός σύνδεσης, αναδημιουργώντας μια «οικεία αίσθηση» με τη χρήση υλικών, χρωμάτων και προσοχής στη λεπτομέρεια εμπνεόμενα από την ιταλική αρχιτεκτονική και το ντιζάιν. Η LANCIA ΟΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ

22.05.23 #201 10 Βασιζόμενο στη μακρόχρονη παράδοση καινοτομιών ασφάλειας, το Volvo Group είναι ο πρώτος κατασκευαστής φορτηγών που λανσάρει εφαρμογή ασφαλείας επαυξημένης πραγματικότητας (AR) ηλεκτρικών φορτηγών, σχεδιασμένη ειδικά για την υποστήριξη των διασωστών σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Η εφαρμογή παρέχει άμεσες, πολύτιμες πληροφορίες για το ηλεκτρικό φορτηγό στην ομάδα έκτακτης ανάγκης και τους καθοδηγεί σε πραγματικό χρόνο, εξασφαλίζοντας ασφαλείς συνθήκες διάσωσης. Τα ηλεκτρικά φορτηγά θα αλλάξουν τον κόσμο, όχι μόνον ως προς τη βιωσιμότητα των μεταφορών, αλλά και ως προς τον τρόπο με τον οποίο οδηγούμε και αλληλεπιδρούμε με τα φορτηγά. Η σχετική τεχνολογία και συγκεκριμένα τα συστήματα υψηλής τάσης που τροφοδοτούν ένα βαρύ ηλεκτρικό φορτηγό, αλλάζουν επίσης τον τρόπο με τον οποίον αντιμετωπίζουμε την απόκριση έκτακτης ανάγκης, καθώς απαιτούν συγκεκριμένες νέες παραμέτρους ασφαλείας και διαδικασίες. Η εφαρμογή Emergency Response Guide διατίθεται δωρεάν από τα καταστήματα Android και Apple και παρέχει πληροφορίες ασφάλειας για όλες τις μάρκες βαρέων ηλεκτρικών φορτηγών του Volvo Group, συμπεριλαμβανομένων των Volvo Trucks, Renault Trucks και Mack Trucks. Για τα ηλεκτρικά φορτηγά Mack, οι δυνατότητες AR θα διατεθούν τον Ιούνιο του 2023. Χρησιμοποιώντας συνδυασμό συνδεσιμότητας, κάμερας, αισθητήρων, προτύπου 3D και επαυξημένης πραγματικότητας, η εφαρμογή ασφαλείας μπορεί να παρέχει στους διασώστες λεπτομερή άποψη του οχήματος. Προσφέρει πληροφορίες για τη θέση των καλωδίων υψηλής τάσης, των συστοιχιών μπαταριών και άλλων βασικών εξαρτημάτων, καθώς και λεπτομερείς οδηγίες για τον ασφαλή διακοπή παροχής ρεύματος του ηλεκτρικού οχήματος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Αναλυτικά στο fleetnews.gr VOLVO GROUP: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ AR Η Faurecia, εταιρεία του ομίλου Forvia, η Michelin και η Stellantis ανακοίνωσαν την υπογραφή δεσμευτικής συμφωνίας απόκτησης του 33,3% της Symbio -πρωτοπόρου κινητικότητας υδρογόνου μηδενικών εκπομπών- από τη Stellantis. Η Faurecia και η Michelin θα παραμείνουν μέτοχοι με 33,3% εκάστη. Πρόκειται για σημαντικό βήμα απανθρακοποίησης του κλάδου κινητικότητας και αναδεικνύει την τεχνολογική υπεροχή της Symbio στις καινοτομίες κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η συμμετοχή της Stellantis στους μετόχους θα ενισχύσει την ανάπτυξη της Symbio στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. «Η εξαγορά ίσου μεριδίου στη Symbio θα ενισχύσει την ηγετική μας θέση στα υδρογονοκίνητα οχήματα, υποστηρίζοντας την παραγωγή βαν κυψελών καυσίμου στη Γαλλία και συμπληρώνει το αυξανόμενο χαρτοφυλάκιό μας ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας», δήλωσε ο Carlos Tavares, CEO της Stellantis, επισημαίνοντας ότι «προωθώντας το σχέδιο Dare Forward 2030 και επιδιώκοντας ουδέτερο άνθρακα έως το 2038, εξετάζουμε κάθε τεχνολογικό εργαλείο που διαθέτουμε για την καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου είναι απαραίτητες και η Symbio θα καταστεί σημαντικός παίκτης στη μάχη για την προστασία των μελλοντικών γενεών». Η Symbio σκοπεύει να παράγει 50.000 κυψέλες καυσίμου ετησίως έως το 2025, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο gigafactory Saint-Fons, το οποίο θα ξεκινήσει την παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Το 2022, η Symbio ανακοίνωσε την υλοποίηση του έργου της HyMotive, προς επιτάχυνση της εκβιομηχάνισής της και την ανάπτυξη ανατρεπτικών καινοτομιών, που θα δώσει στην εταιρεία συνολική ετήσια παραγωγική ικανότητα 100.000 συστημάτων έως το 2028 δημιουργώντας 1.000 θέσεις εργασίας στη Γαλλία. Η συναλλαγή υπόκειται στις συνήθεις ρυθμιστικές εγκρίσεις. Η ολοκλήρωση προβλέπεται το τρίτο τρίμηνο του 2023. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΜΕ ΙΣΑ ΠΟΣΟΣΤΑ STELLANTIS FAURECIA ΚΑΙ MICHELIN Η Stellantis αποκτά το 33,3% της Symbio

22.05.23 #201 11 Το Renault Group θα συμμετάσχει στο ChangeNOW Summit, που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι από τις 25 έως τις 27 Μαΐου 2023. Θα παρουσιάσει τη στρατηγική του από τον οικολογικό σχεδιασμό έως την ανακύκλωση, συμπεριλαμβανομένων της κατασκευής και χρήσης, καθώς και τον οδικό του χάρτη για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες δραστηριότητές του. Επί δεκαετίες, ο όμιλος έχει επικεντρώσει την πολιτική του για απεξάρτηση από τον άνθρακα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των οχημάτων, από το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη χρήση έως την ανακύκλωση. Αυτή η δέσμευση για περιορισμό των επιπτώσεων στο κλίμα και τους πόρους έχει μειώσει το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα του ομίλου κατά 25% μεταξύ 2010 και 2022. Ένα αποτέλεσμα που συμβάλλει στο στόχο της εταιρείας για ουδετερότητα άνθρακα το 2040 στην Ευρώπη και έως το 2050 σε παγκόσμια κλίμακα. Από το 1949, το εργοστάσιο ChoisyLe-Roi ειδικευόταν στην επισκευή μηχανικών εξαρτημάτων, για να παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους. Το 2008, η εταιρεία επένδυσε στην ανάπτυξη καναλιών ανακύκλωσης (Indra, Gaia, Boone Comenor). Μέσω του έργου Refactory στο Flins για την κυκλική οικονομία, ο όμιλος αποδεικνύει από το 2020 ότι είναι δυνατός ο μετασχηματισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τέλος, με τη δημιουργία το 2022 μιας ειδικής οντότητας, το The Future Is NEUTRAL, ο όμιλος στοχεύει να αυξήσει γρήγορα την ανάγκη για ανακυκλωμένα υλικά στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και να καταστεί ηγέτης στην κυκλική οικονομία κλειστού βρόχου της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΠΑΝΘΡΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Το Renault Group στo ChangeNow Summit 2023 Η MERCEDES-BENZ AG ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ 70% ΛΙΓΟΤΕΡΟ CO2 Μετά την ανακοίνωση της τεχνολογικής συνεργασίας με την εταιρεία παραγωγής αλουμινίου Hydro, τον Δεκέμβριο του 2022, η Mercedes-Benz παρουσιάζει τα πρώτα αποτελέσματα της τεχνολογίας χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Σε συνέχεια της επιτυχημένης φάσης δοκιμών αλουμινίου χαμηλών εκπομπών άνθρακα με 25% ποσοστό σκραπ, η εταιρεία χρησιμοποιεί φέτος στη μαζική της παραγωγή δομικά παρελκόμενα ποιότητας χυτευμένα από αυτό το βιώσιμο υλικό. Το δοκιμασμένο αλουμίνιο διαθέτει αποτύπωμα άνθρακα μόλις 2,8 κιλά CO2 ανά κιλό αλουμινίου. «Στην προσπάθειά μας επίτευξης στόλου οχημάτων ουδέτερου άνθρακα στην αλυσίδα αξίας έως το 2039, προχωρούμε στο επόμενο ορόσημο: Από κοινού με τον στρατηγικό μας συνεργάτη Hydro υιοθετούμε αλουμίνιο χαμηλών εκπομπών άνθρακα στα μοντέλα μας σειριακής παραγωγής ήδη από αυτό το καλοκαίρι. Με αυτόν τον τρόπο μειώνουμε το αποτύπωμα CO2 του αλουμινίου έως και 70% σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Μεταξύ των πρώτων μοντέλων που θα κατασκευαστούν με αυτό το βιώσιμο υλικό, θα είναι το EQS και το EQE», δήλωσε ο Markus Schäfer, μέλος του Δ.Σ. της MercedesBenz Group AG, επικεφαλής Τεχνολογίας, Ανάπτυξης και Προμηθειών. Η Hydro προμηθεύει ήδη τη Mercedes-Benz με αλουμίνιο μειωμένου CO2, που προέρχεται μέσω ηλεκτρόλυσης από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η Hydro θα συνεχίσει να προμηθεύει με περισσότερο αλουμίνιο μειωμένου CO2 το χυτήριο του εργοστασίου της MercedesBenz, στο Untertürkheim (τμήμα Mettingen). Το υλικό αυτό αντιπροσωπεύει περίπου το 60% του αλουμινίου αυτού του τύπου στο χυτήριο του Mettingen και περιλαμβάνει τουλάχιστον 25% σκραπ. Στο Mettingen, το υλικό διαμορφώνεται σε δομικά στοιχεία αμαξώματος. Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιείται για εξαρτήματα συστημάτων ασφαλείας, όπως πύργοι κρούσης των μοντέλων EQS, EQE, S-Class, E-Class, GLC και C-Class. Επιπλέον, το EQE θα είναι εξοπλισμένο με διαμήκη στοιχεία αλουμινίου χαμηλού CO2. Η Mercedes Benz σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει το υλικό για διάφορα άλλα εξαρτήματα, όπως το πλαίσιο στήριξης του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της επόμενης πλατφόρμας οχημάτων MMA (Mercedes Modular Architecture).

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=