FLEETNEWS #201

22.05.23 #201 2 Από το 2026, όλα τα νέα βαν της Mercedes-Benz θα βασίζονται σε μια καινοτόμο, σπονδυλωτή και επεκτάσιμη αρχιτεκτονική ονόματι VAN.EA, συντομογραφία του Van Electric Architecture. Σύμφωνα με τη στρατηγική «μόνον ηλεκτρικά», η VAN.EA αναπτύχθηκε εξ αρχής ως ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας (BEV). Όλα τα μελλοντικά μεσαία και μεγάλα επαγγελματικά και ιδιωτικά βαν θα κατασκευαστούν με αυτήν. Με τη στρατηγική αρχιτεκτονικής VAN.EA, η Mercedes Benz Vans θα επιτύχει συνολική μείωση της πολυπλοκότητας του χαρτοφυλακίου προϊόντων EV, με σημαντικές οικονομίες κλίμακας. Σχεδιάζεται να μειωθούν οι παραλλαγές του χαρτοφυλακίου πάνω από 50% σε σχέση με τα σημερινά βαν εσωτερικής καύσης (ICE), με παράλληλη κάλυψη των αναγκών των πελατών. «Από το 2026 θα θεσπίσουμε την ειδική αρχιτεκτονική EV, VAN.EA, που θα μας δώσει τη δυνατότητα να ενοποιήσουμε τα μεσαία και μεγάλα βαν σε μια μοναδική αρχιτεκτονική και να μειώσουμε σημαντικά την πολυπλοκότητα του χαρτοφυλακίου προϊόντων μας. Μέγιστη προστιθέμενη αξία για τους πελάτες, με ταυτόχρονη βιώσιμη κερδοφορία: Η VAN.EA επιβεβαιώνει σαφώς τη φιλοδοξία μας να καταστούμε πρωτοπόροι στα ηλεκτρικά», δήλωσε ο Mathias Geisen, επικεφαλής της MercedesBenz Vans. Η ΝΈΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΉ Με τη VAN.EA, η Mercedes-Benz Vans εστιάζει στην απόδοση και τις επιδόσεις κάθε πτυχής του οχήματος - συμπεριλαμβανομένων της αεροδυναμικής, του συστήματος κίνησης, των ελαστικών και του πλαισίου. Στόχος είναι η επίτευξη μεγάλης αυτονομίας με βέλτιστη χωρητικότητα μπαταρίας, που σχετίζεται άμεσα με το βάρος και το κόστος του οχήματος. Η σπονδυλωτή και κλιμακούμενη αρχιτεκτονική σημαίνει επίσης περισσότερες εφαρμογές, καθώς και μέγιστες συνέργειες μέσω λιτότερων, απλούστερων και ταχύτερων διαδικασιών. Η αποτελεσματικότερη χρήση πόρων για ανάπτυξη και παραγωγή εξασφαλίζει βιώσιμη κερδοφορία. Τα τρία τμήματα της VAN.EA βοηθούν στην επίτευξη αυτών των στόχων: „ Το εμπρόσθιο τμήμα αποτελείται από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και τον εμπρόσθιο άξονα. Το τμήμα αυτό είναι ίδιο σε όλες τις παραλλαγές της VAN.EA, για βελτιστοποιημένη στρατηγική κοινών ανταλλακτικών. Η διαφοροποίηση που επιθυμεί ο πελάτης απαντάται στα άλλα δύο τμήματα. „ Η κεντρική μονάδα κλιμακώνει το μήκος του οχήματος. Εδώ τοποθετείται επίσης η τυποποιημένη θήκη μπαταρίας. Στη θήκη τοποθετούνται μπαταρίες υψηλής τάσης με διαφορετική χωρητικότητα. „ Η πίσω μονάδα θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις: με ηλεκτρικό κινητήρα για τις εκδόσεις τετρακίνησης της VAN.EA και χωρίς ηλεκτροκινητήρα για τις εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Με βάση αυτές τις τρεις ενότητες, το VAN.EA επιτρέπει μια σαφή διαφοροποίηση μεταξύ ιδιωτικών και επαγγελματικά χρησιμοποιούμενων βαν καθώς και για μέγιστες συνέργειες. Νέες αγορές, νέοι πελάτες Η Mercedes-Benz Vans επιδιώκει περαιτέρω κερδοφόρα ανάπτυξη στις πιο σημαντικές περιοχές της. Σήμερα, η Ευρώπη αποτελεί την ισχυρότερη αγορά, με μερίδιο 60% επί των συνολικών πωλήσεων και η εταιρεία επιθυμεί να ενισχύσει τη θέση της. Όσον αφορά στο μέλλον, διαφαίνεται σημαντική δυνατότητα ανάπτυξης στις ΗΠΑ για τα premium επαγγελματικά μεγάλα βαν και στην Κίνα για τα πολυτελή ιδιωτικά. Η εταιρεία είχε μερίδιο αγοράς άνω του 20% σε ηλεκτρικά βαν μεγάλου και μεσαίου μεγέθους στην Ευρώπη το 2022. Περισσότερα από 40.000 eVans έχουν ήδη πουληθεί και η Mercedes-Benz Vans επιδιώκει περαιτέρω ανάπτυξη στην ηλεκτρική κατηγορία. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΗ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΙΜΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ EV, VAN.EA Η Mercedes Benz Vans προς αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ CHIEF ΕDITOR FLEET UNIT ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=