FLEETNEWS #201

22.05.23 #201 8 Η MINI έδωσε μια πρώτη γεύση από τον πρωτοποριακό σχεδιασμό της επερχόμενης αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας μοντέλων: Charismatic Simplicity ονομάζεται η απέριττη σχεδιαστική γλώσσα που εστιάζει στα ουσιώδη. Κάθε νέο μοντέλο MINI αποκτά τη δική του ισχυρή προσωπικότητα, που εκφράζεται με διακριτικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ενώ ο εξατομικευμένος χαρακτήρας που αποπνέει, είναι σαφώς συνδεδεμένος με τη μάρκα. Στο κέντρο του οπτικά λιτού εσωτερικού βρίσκεται η εμβληματική στρογγυλή κεντρική οθόνη οργάνων, η οποία αποκτά πλέον τη μορφή οθόνης OLED. Η MINI είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο που προσφέρει οθόνη αφής με πλήρως αξιοποιήσιμη στρογγυλή επιφάνεια. Η OLED έχει διάμετρο 240 χιλιοστών και συνδυάζει τις λειτουργίες του πίνακα οργάνων και της ενσωματωμένης οθόνης. Η κομψή σχεδίαση, σε συνδυασμό με την απουσία πλαισίου, προσδίδουν μια ιδιαίτερα ποιοτική εμφάνιση. Το χειριστήριο αφής επιτρέπει μια εντελώς νέα, μινιμαλιστική διεπαφή χρήστη, που ελέγχει επίσης τις ενσωματωμένες λειτουργίες των συστημάτων infotainment και κλιματισμού. Με το «καθαρό» ταμπλό ως βάση για τη στρογγυλή κεντρική οθόνη, η MINI συνεχίζει την παραδοσιακή σχεδιαστική κληρονομιά του κλασικού MINI. Η βασική έκδοση διαθέτει τιμόνι δύο ακτίνων. Η προαιρετική έκδοση προσθέτει ένα διακριτικό υφασμάτινο φινίρισμα ως τρίτο στοιχείο, σε συνδυασμό με τη σπορ γεωμετρία. Παράλληλα, χρησιμοποιείται ποικιλία βιώσιμων υλικών και χρωμάτων υψηλής ποιότητας, καθώς και καινοτόμα σχέδια υφασμάτων. Οι πλήρως ανασχεδιασμένες ζάντες ελαφρού κράματος ακολουθούν επίσης τις αρχές της νέας σχεδιαστικής γλώσσας. Η νέα σχεδιαστική γλώσσα MINI συνδυάζει την ποιότητα, τη βιωσιμότητα και τον επαναπροσδιορισμό του αυθεντικού σε πλήρη αρμονία με το παραδοσιακό DNA της μάρκας. Αναλυτικά στο fleetnews.gr CHARISMATIC SIMPLICITY Τα μελλοντικά σχεδιαστικά στοιχεία της MINI Ως ένα ακόμη βήμα προς την αναγέννηση της Lancia, που θα την καταστήσει μια επιθυμητή, σεβαστή και αξιόπιστη μάρκα στην ευρωπαϊκή αγορά premium, περιγράφει η ανακοίνωση της εταιρείας τον ορισμό των πρώτων αντιπροσώπων της. Μετά την ανακοίνωση του 10ετούς στρατηγικού σχεδίου, την παρουσίαση ενός νέου λογότυπου και την εφαρμογή της νέας εταιρικής ταυτότητας στον πρώτο ιταλικό εκθεσιακό χώρο, συναντήθηκαν στο Τορίνο όλοι οι δυνητικοί νέοι έμποροι λιανικής της μάρκας, στους οποίους παρουσιάστηκαν η στρατηγική και το σχέδιο διεθνοποίησής της. «Πλέον, η Lancia έχει ορίσει τους πρώτους 40 εμπόρους λιανικής σε έξι χώρες: Ισπανία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο και Πορτογαλία. Αυτές θα είναι οι πρώτες αγορές όπου η Lancia θα “προσγειωθεί”, με την άφιξη του νέου Ypsilon», δήλωσε ο Luca Napolitano, CEO της μάρκας Lancia. «Μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024, σκοπεύουμε να ορίσουμε 70 νέους εμπόρους λιανικής σε ισάριθμες ευρωπαϊκές πόλεις. Το δικό μας θα είναι ένα καινοτόμο μοντέλο διανομής που θα χαρακτηρίζεται από ασυμβίβαστη ποιότητα: επιλεγμένος αριθμός εμπόρων λιανικής, χωρίς ανάγκη για μεγάλους εκθεσιακούς χώρους. Η πρόθεση είναι να διατηρηθεί ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας, τόσο online όσο και εκτός. Σήμερα, η Lancia γράφει ένα άλλο κεφάλαιο στην ιστορία της, καθώς ανυπομονούμε για την επόμενη εκδήλωση». Το νέο, αποτελεσματικό και καινοτόμο μοντέλο διανομής περιλαμβάνει έναν επιλεγμένο αριθμό εμπόρων λιανικής και βασίζεται στην ιδέα της αναγέννησης της Lancia: την ασυμβίβαστη ποιότητα, όπως επισημαίνει η ανακοίνωση της εταιρείας. Οι νέοι εκθεσιακοί χώροι θα προσφέρουν μια καθηλωτική εμπειρία, τόσο online όσο και εκτός σύνδεσης, αναδημιουργώντας μια «οικεία αίσθηση» με τη χρήση υλικών, χρωμάτων και προσοχής στη λεπτομέρεια εμπνεόμενα από την ιταλική αρχιτεκτονική και το ντιζάιν. Η LANCIA ΟΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=