FLEETNEWS #201

22.05.23 #201 11 Το Renault Group θα συμμετάσχει στο ChangeNOW Summit, που θα πραγματοποιηθεί στο Παρίσι από τις 25 έως τις 27 Μαΐου 2023. Θα παρουσιάσει τη στρατηγική του από τον οικολογικό σχεδιασμό έως την ανακύκλωση, συμπεριλαμβανομένων της κατασκευής και χρήσης, καθώς και τον οδικό του χάρτη για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες δραστηριότητές του. Επί δεκαετίες, ο όμιλος έχει επικεντρώσει την πολιτική του για απεξάρτηση από τον άνθρακα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των οχημάτων, από το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη χρήση έως την ανακύκλωση. Αυτή η δέσμευση για περιορισμό των επιπτώσεων στο κλίμα και τους πόρους έχει μειώσει το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα του ομίλου κατά 25% μεταξύ 2010 και 2022. Ένα αποτέλεσμα που συμβάλλει στο στόχο της εταιρείας για ουδετερότητα άνθρακα το 2040 στην Ευρώπη και έως το 2050 σε παγκόσμια κλίμακα. Από το 1949, το εργοστάσιο ChoisyLe-Roi ειδικευόταν στην επισκευή μηχανικών εξαρτημάτων, για να παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους. Το 2008, η εταιρεία επένδυσε στην ανάπτυξη καναλιών ανακύκλωσης (Indra, Gaia, Boone Comenor). Μέσω του έργου Refactory στο Flins για την κυκλική οικονομία, ο όμιλος αποδεικνύει από το 2020 ότι είναι δυνατός ο μετασχηματισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τέλος, με τη δημιουργία το 2022 μιας ειδικής οντότητας, το The Future Is NEUTRAL, ο όμιλος στοχεύει να αυξήσει γρήγορα την ανάγκη για ανακυκλωμένα υλικά στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και να καταστεί ηγέτης στην κυκλική οικονομία κλειστού βρόχου της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΠΑΝΘΡΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Το Renault Group στo ChangeNow Summit 2023 Η MERCEDES-BENZ AG ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ 70% ΛΙΓΟΤΕΡΟ CO2 Μετά την ανακοίνωση της τεχνολογικής συνεργασίας με την εταιρεία παραγωγής αλουμινίου Hydro, τον Δεκέμβριο του 2022, η Mercedes-Benz παρουσιάζει τα πρώτα αποτελέσματα της τεχνολογίας χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Σε συνέχεια της επιτυχημένης φάσης δοκιμών αλουμινίου χαμηλών εκπομπών άνθρακα με 25% ποσοστό σκραπ, η εταιρεία χρησιμοποιεί φέτος στη μαζική της παραγωγή δομικά παρελκόμενα ποιότητας χυτευμένα από αυτό το βιώσιμο υλικό. Το δοκιμασμένο αλουμίνιο διαθέτει αποτύπωμα άνθρακα μόλις 2,8 κιλά CO2 ανά κιλό αλουμινίου. «Στην προσπάθειά μας επίτευξης στόλου οχημάτων ουδέτερου άνθρακα στην αλυσίδα αξίας έως το 2039, προχωρούμε στο επόμενο ορόσημο: Από κοινού με τον στρατηγικό μας συνεργάτη Hydro υιοθετούμε αλουμίνιο χαμηλών εκπομπών άνθρακα στα μοντέλα μας σειριακής παραγωγής ήδη από αυτό το καλοκαίρι. Με αυτόν τον τρόπο μειώνουμε το αποτύπωμα CO2 του αλουμινίου έως και 70% σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Μεταξύ των πρώτων μοντέλων που θα κατασκευαστούν με αυτό το βιώσιμο υλικό, θα είναι το EQS και το EQE», δήλωσε ο Markus Schäfer, μέλος του Δ.Σ. της MercedesBenz Group AG, επικεφαλής Τεχνολογίας, Ανάπτυξης και Προμηθειών. Η Hydro προμηθεύει ήδη τη Mercedes-Benz με αλουμίνιο μειωμένου CO2, που προέρχεται μέσω ηλεκτρόλυσης από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η Hydro θα συνεχίσει να προμηθεύει με περισσότερο αλουμίνιο μειωμένου CO2 το χυτήριο του εργοστασίου της MercedesBenz, στο Untertürkheim (τμήμα Mettingen). Το υλικό αυτό αντιπροσωπεύει περίπου το 60% του αλουμινίου αυτού του τύπου στο χυτήριο του Mettingen και περιλαμβάνει τουλάχιστον 25% σκραπ. Στο Mettingen, το υλικό διαμορφώνεται σε δομικά στοιχεία αμαξώματος. Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιείται για εξαρτήματα συστημάτων ασφαλείας, όπως πύργοι κρούσης των μοντέλων EQS, EQE, S-Class, E-Class, GLC και C-Class. Επιπλέον, το EQE θα είναι εξοπλισμένο με διαμήκη στοιχεία αλουμινίου χαμηλού CO2. Η Mercedes Benz σχεδιάζει επίσης να χρησιμοποιήσει το υλικό για διάφορα άλλα εξαρτήματα, όπως το πλαίσιο στήριξης του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης της επόμενης πλατφόρμας οχημάτων MMA (Mercedes Modular Architecture).

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=