FLEETNEWS #136

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021 #136 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S McKinsey: Η μικροκινητικότητα ήλθε για να μείνει Verizon Connect: Τάσεις στην τεχνολογία στόλου Οι ταξινομήσεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη Όσο πιο μεγάλο είναι ένα αυτοκίνητο τόσο περισσότερο επωφελείται από την ηλεκτροκίνηση. Στο επιβλητικό Volvo XC90 Recharge Τ8 AWD, η δυνατότητα οδήγησης με χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα αποφέρει εξαιρετική οικονομία και περιβαλλοντικά οφέλη. Επιπλέον, τα χαρακτηριστικά του ηλεκτροκινητήρα δένουν άψογα με το κομψό και απέριττο στυλ που αποπνέει το κορυφαίο SUV της σουηδικής εταιρείας. Η αβίαστη παροχή δύναμης από την εκκίνηση και η διακριτική αθόρυβη λειτουργία ανεβάζουν ακόμη ένα κλικ την πολυτελή εμπειρία που απολαμβάνουν ο οδηγός και οι επιβάτες του plug-in υβριδικού XC90. Η έλλειψη θορύβου από τον κινητήρα και η κορυφαία ηχομόνωση μεγιστοποιούν την απόλαυση μουσικής από το κορυφαίο ηχοσύστημα και κάνουν την καμπίνα να θυμίζει στούντιο ακρόασης. Το γαλήνιο και καλαίσθητο εσωτερικό του XC90 είναι ένα πλήρως προστατευμένο και υγιεινό περιβάλλον, χάρη και στη μοναδική τεχνολογία Advanced Air Cleaner, το πρώτο στον κόσμο σύστημα ελέγχου ποιότητας του αέρα που αποτρέπει την εισχώρηση επικίνδυνων σωματιδίων PM 2.5 στην καμπίνα σε ποσοστό έως και 95%. Οι on board δυνατότητες ψυχαγωγίας και εργασίας του συστήματος ψυχαγωγίας και πληροφόρησης είναι αναρίθμητες, ενώ το Volvo On Call παρέχει απομακρυσμένο έλεγχο μιας ευρύτατης σειράς λειτουργιών. Για παράδειγμα, μπορεί κανείς να ενεργοποιήσει από απόσταση τον κλιματισμό και να χαμηλώσει τη θερμοκρασία της καμπίνας, ώστε να ξεκινήσει τη διαδρομή του σε ένα δροσερό εσωτερικό. Ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας που απαρτίζουν το σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου παρέχουν μαζί ισχύ 390 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 640 Nm, χαρίζοντας στο XC90 Recharge επιδόσεις που θα ζήλευαν πολλά σπορ αυτοκίνητα. Και οικονομία απλησίαστη για οποιοδήποτε βενζινοκίνητο ή diesel όχημα, καθώς το μεγάλο SUV της Volvo δίνει στο χρήστη του τη δυνατότητα να το οδηγεί καθημερινά με κόστος πολύ πιο χαμηλό από τα χρήματα που ξοδεύει για τις μετακινήσεις του ο οδηγός ενός συμβατικού μίνι πόλης. Στο πρόγραμμα Pure Electric, το plug-in υβριδικό XC90 χρησιμοποιεί αποκλειστικά τον ηλεκτροκινητήρα και κινείται αθόρυβα, με μηδενική κατανάλωση καυσίμου, μηδενικές εκπομπές ρύπων και με εμβέλεια που αρκεί για να καλύψει τις μέσες ημερήσιες ανάγκες μετακίνησης. Το XC90 σειράς Recharge είναι το κορυφαίο μεγάλο SUV, στην καλύτερη μέχρι σήμερα εκδοχή του. Μια ιδιαίτερα ελκυστική επιλογή, με όποιον τρόπο κι αν αποκτηθεί, καθώς εκτός από την κορυφαία ασφάλεια, τους άπλετους χώρους, την πολυτέλεια και την πλήρη συνδεσιμότητα που αναβαθμίζει την in-car ψυχαγωγία και τις δυνατότητες εργασίας, συνδυάζει με πρωτόγνωρο τρόπο τις εξαιρετικές επιδόσεις με τη βιώσιμη χρήση. Η 5ετής εγγύηση που το συνοδεύει ενισχύει ακόμη περισσότερο το απόλυτο αίσθημα σιγουριάς που απολαμβάνουν πλέον όλοι οι χρήστες Volvo. VOLVO XC90: Το «Pure Electric» του ταιριάζει πολύ

20.12.21 #136 2 Η Stellantis παραδίδει τα πρώτα ηλεκτρικά LCV με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου στην Ευρώπη στον όμιλο ενέργειας Suez στη Γαλλία (το Citroën ë-Jumpy Hydrogen για τις δοκιμές του), την εταιρεία κινητικότητας Watèa της Michelin (Peugeot e-Expert Hydrogen) και την εταιρεία ηλεκτρικών συσκευών Miele στη Γερμανία (Opel Vivaro-e Hydrogen). Και τα τρία LCV εκπέμπουν μόνο υδρατμούς και επομένως είναι οχήματα μηδενικών εκπομπών. Διατηρούν τον ωφέλιμο όγκο, τη χωρητικότητα και τη μεταφορική τους ικανότητα, σε μήκη M και L (4,95 και 5,30 μ.) με ωφέλιμο φορτίο έως 6,1 κυβικά και έως 1.100 κιλά. Παρά τις διαφορετικές μάρκες, η τεχνολογία είναι ίδια. ΒΟΗΘΗΤΙΚΗΜΠΑΤΑΡΙΑ Μια κυψέλη καυσίμου 45 kW μετατρέπει το υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια. Η αυτονομία που προκύπτει, ξεπερνά τα 400 χλμ., ενώ η αναπλήρωση των τριών δεξαμενών υδρογόνου διαρκεί μόλις μερικά λεπτά. Αυτή η αστραπιαία ταχύτητα σε σύγκριση με τη φόρτιση ενός LCV με μπαταρία, είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το υδρογόνο ενδείκνυται για επαγγελματική χρήση. Η βοηθητική μπαταρία (10,5 kWh) ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση, ενώ φορτίζεται αυτόματα, χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από το υδρογόνο. Ακόμα, μπορεί να φορτιστεί ξεχωριστά, ενώ παρέχει αυτονομία 50 χλμ., αναλαμβάνοντας αυτόματα την κίνηση όταν η δεξαμενή υδρογόνου είναι άδεια. Αυτό αντισταθμίζει την τρέχουσα έλλειψη υποδομής σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου. Έτσι, αυτά τα βαν δεν χρειάζεται απαραίτητα να επιστρέψουν στο σταθμό βάσης τους στο τέλος της ημέρας. Το λίκνο για αυτά τα πρωτοποριακά επαγγελματικά βρίσκεται στο εργοστάσιο SevelNord στη Γαλλία, το οποίο κατασκευάζει επίσης τα Peugeot Partner, Fiat Scudo και Toyota ProAce. Η μετατροπή σε υδρογονοκίνητα γίνεται στο Rüsselsheim, στο Κέντρο R&D Kυψελών Καυσίμου Υδρογόνου της Stellantis στη Γερμανία. Προς το παρόν, μόνο οι Opel, Citroën και Peugeot κυκλοφορούν εκδόσεις υδρογόνου, ενώ προσδοκάται ότι τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν στο εγγύς μέλλον. RENAULT ΚΑΙ QUANTRON Είναι η Stellantis η πρώτη στην Ευρώπη, όπως υποστηρίζει; Σίγουρα ξεπερνά την ανταγωνιστική της, Renault, η οποία μπήκε στην κοινοπραξία HYVIA με την Plug Power για το εμπορικό λανσάρισμα μιας σειράς LCV (Master Van H2-TECH, Master Chassis Cab H2-TECH και Master Citybus H2-TECH) διπλής ισχύος υδρογόνου - ηλεκτρικής ενέργειας μπαταρίας που έχει προγραμματιστεί για το 2022, στοχεύοντας σε μερίδιο αγοράς 30% στα LCV υδρογόνου μέχρι το 2030. Η κοινοπραξία προτίθεται ακόμα να δημιουργήσει σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου. Ωστόσο, παλαιότερο στην αγορά είναι το Quantron Q-Light, με παρόμοια μετάδοση κίνησης. Είναι βασικά ένα μετατρεπόμενο Iveco Daily Star, διαθέσιμο σε διαφορετικές διαμορφώσεις, από γυμνό σασί έως βαν και από 3,5 έως 4,2 τόνους. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί στο εγγύς μέλλον, καθώς όλο και περισσότεροι κατασκευαστές LCV στρέφονται στο υδρογόνο. ΑΠΟ ΤΟΝΟΜΙΛΟ STELLANTIS ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ Τα πρώτα LCV υδρογόνου info@fleetnews.gr Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Citroën ë-Jumpy Hydrogen Opel Vivaro-e Hydrogen Peugeot e-Expert Hydrogen Renault Master Van H2-TECH Quantron Q-Light

20.12.21 #136 3 Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να παραγγείλουν τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+ από τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους από τις 14 Δεκεμβρίου 2021. Ταυτόχρονα, η παραγωγή αυτού του πρώτου ηλεκτρικού σεντάν από τη Mercedes-AMG ξεκίνησε στο Factory 56, στο ευέλικτο, ψηφιακό, αποδοτικό και βιώσιμο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Sindelfingen στη Γερμανία. Η Mercedes-Benz S-Class sedan, η Mercedes-Maybach S-Class και το αμιγώς ηλεκτρικό EQS βγαίνουν ήδη από τη γραμμή παραγωγής στο Factory 56. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής AMG με ηλεκτρική μπαταρία βασίζεται στην αρχιτεκτονική Mercedes-EQ για οχήματα πολυτελείας και ανώτερης κατηγορίας. Έτσι, εντάσσεται άψογα στην ηλεκτρική στρατηγική του ομίλου. Το πολυτελές σεντάν με ισχύ έως και 560 kW αναπτύχθηκε πρόσφατα στο Affalterbach σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με τις επιδόσεις: από την τεχνολογία μέχρι την εξωτερική/εσωτερική σχεδίαση και τον ήχο του οχήματος. MERCEDES-AMG EQS 53 4MATIC+ Ξεκίνησε η παραγωγή στο Factory 56 Το 2020, με την έναρξη του νέου στρατηγικού σχεδίου της, η Arval έθεσε ως στόχο το leasing 500.000 ηλεκτρικών οχημάτων (αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών) μέχρι το τέλος του 2025. Η εταιρεία leasing αναθεωρεί τώρα αυτόν το στόχο προς τα πάνω, με το σύνθημα «Πιο φιλόδοξοι, πιο υπεύθυνοι». Όπως ανακοίνωσε «με την υγειονομική κρίση, την έλευση της κινητικότητας και της ευαισθητοποίησης για το κλίμα, ο κόσμος και οι εταιρείες πείθονται όλο και περισσότερο για τη σημασία της ενεργειακής μετάβασης». Όταν ολοκληρωθεί ο φιλόδοξος στόχος των 700.000 EV, μέχρι το τέλος του 2025, πάνω από το ένα τρίτο του μισθωμένου στόλου της εταιρείας θα αποτελείται από ηλεκτροκίνητα οχήματα. Στο Fleet Europe Summit, ο πρόεδρος και CEO της Arval, Alain Van Groenendael, δήλωσε πως η Arval διαθέτει σήμερα περίπου 30% EV, «εκ των οποίων 10% BEV και 20% PHEV». Ήδη τότε, υποσχέθηκε: «Θα πράξουμε περισσότερα από το σχέδιό μας για το 2025». Στη ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα, ο κ. Van Groenendael δήλωσε αναφορικά με τον αυξημένο στόχο της Arval: «Η πρόκληση για τα επόμενα χρόνια παραμένει η επέκταση της υποδομής και του δικτύου επαναφόρτισης EV, της γκάμας αυτού του τύπου οχημάτων και φυσικά της διαθεσιμότητάς τους». «Ωστόσο», συνέχισε, «είμαστε πεπεισμένοι ότι η αλλαγή νοοτροπίας -σημαντική για την υιοθέτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων- έχει συντελεστεί και είμαστε αποφασισμένοι να συμμετάσχουμε υπέρ της ηλεκτροκίνησης». Η ARVAL ΚΛΙΜΑΚΩΝΕΙ ΤΟ ΣΤΟΧΟ EV ΣΤΙΣ 700.000 ΕΩΣ ΤΟ 2025 ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΗΣ AUDI Με τα ηλεκτρικά μοντέλα να πολλαπλασιάζονται, οι απαιτήσεις για υποδομές φόρτισης αυξάνονται συνεχώς. Η Audi εγκαινιάζει ένα πιλοτικό concept κόμβου δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, στο Εκθεσιακό Κέντρο της Νυρεμβέργης. Περιλαμβάνει έξι σημεία ταυτόχρονης γρήγορης φόρτισης, με ισχύ έως 320 kW, με δυνατότητα κράτησης και VIP σαλόνι ευχάριστης αναμονής με επιπλέον υπηρεσίες συνδεσιμότητας για όσο χρόνο διαρκεί η φόρτιση. Η πιλοτική φάση λειτουργίας εγκαινιάζεται στις 23 Δεκέμβριου.

20.12.21 #136 4 ΠΡOΓΕΥΣΗ ΤΟΥ SKODA ENYAQ COUPÉ IV Η Skoda Auto έδωσε στη δημοσιότητα ένα video που αφήνει να διαφανεί η πολύ αεροδυναμική σιλουέτα ενός εντυπωσιακού νέου μοντέλου. Πρόκειται για το ολοκαίνουργιο Skoda Enyaq coupé iV, ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV που με Cd 0,234 (αεροδυναμικό συντελεστή) θα είναι το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο στην κατηγορία, κάτι που θα έχει και άμεσο θετικό αντίκτυπο στην αυτονομία του. Το νέο μοντέλο θα αποκαλυφθεί την 31η Ιανουαρίου 2022. Όπως και το Enyaq iV, το Enyaq coupé iV είναι βασισμένο στην αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) που έχει εξελίξει το Volkswagen Group. Το νέο μοντέλο ξεχωρίζει για το κουπέ σχήμα, με τις γραμμές της οροφής να σβήνουν προοδευτικά προς τα κάτω από την κολόνα Β και προς το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, όπου και συγχωνεύονται στην πέμπτη πόρτα, για να σχηματίσουν τελικά μια κατακόρυφη επιφάνεια που φιλοξενεί τα LED πίσω φωτιστικά σώματα. Εκτός του κουπέ προφίλ του μοντέλου, το video αποκαλύπτει και το Crystal Face του Skoda Enyaq coupé iV, τη χαρακτηριστική φωτεινή γρίλια με τα 131 στοιχεία LED, στη μάσκα του μοντέλου. Η παγκόσμια πρεμιέρα του Skoda Enyaq coupé iV είναι προγραμματισμένη για τη Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022. Το νέο Fiat Professional Scudo είναι ένα μοντέρνο επαγγελματικό όχημα, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα μεσαίων Van του Ομίλου Stellantis και εφοδιάζεται με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ή αποδοτικούς κινητήρες diesel. Μετά το E-Ducato, το νέο Scudo αποτελεί το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Fiat Professional που επεκτείνει περαιτέρω τη δυναμική της μάρκας και στα εξηλεκτρισμένα επαγγελματικά οχήματα. Παράλληλα, έρχεται εφοδιασμένο με μια σειρά χαρακτηριστικών άνεσης και ασφάλειας, που το θέτουν στην κορυφή της κατηγορίας του. Το νέο Scudo -που θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στο αμέσως προσεχές διάστημα- θα αντικαταστήσει το Talento στην γκάμα της Fiat Professional, ενώ θα κατασκευάζεται στη μονάδα παραγωγής Hordain της Stellantis. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρει την καλύτερη αυτονομία στην κατηγορία του, με έως και 330 χλμ. στον κύκλο WLTP, επίδοση που το καθιστά ιδανικό για αστικές και περιαστικές μεταφορές. Με μηδενικές εκπομπές ρύπων και εξαιρετική αποδοτικότητα, το αμιγώς ηλεκτρικό Scudo δίνει την επιλογή δύο επιπέδων χωρητικότητας μπαταρίας, 50 και 75 kWh, αλλά και εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση, που φτάνει τα 11 kW σε οικιακό δίκτυο και τα 100 kWσε δίκτυο DC, όπου το μοντέλο φορτίζει περισσότερο από το 80% της μπαταρίας του σε μόλις 45 λεπτά. Το αμιγώς ηλεκτρικό Scudo προσφέρει τις ίδιες δυνατότητες μεταφοράς φορτίου με τις συμβατικές εκδόσεις, με τον ωφέλιμο όγκο να φτάνει έως τα 6,6 κυβικά μέτρα, το ωφέλιμο βάρος τον 1 τόνο και τη δυνατότητα ρυμούλκησης επίσης να φτάνει τον 1 τόνο. ΝΈΟ SCUDO Van με ανέσεις επιβατικού αυτοκινήτου H Ford γιορτάζει την παραγωγή 1 εκατομμυρίου αυτοκινήτων στις εγκαταστάσεις συναρμολόγησης που διατηρεί η εταιρεία στην Κραϊόβα της Ρουμανίας με την κατασκευή ενός Puma ST-Line σε χρώμα Desert Island Blue, το οποίο τροφοδοτείται από έναν υβριδικό κινητήρα EcoBoost 155 PS. Η Ford έφτασε στο κατασκευαστικό αυτό ορόσημο 12 χρόνια μετά τη δημιουργία του πρώτου της οχήματος στη Ρουμανία το 2009. Παράγοντας αρχικά το επαγγελματικό Transit Connect, στην Κραϊόβα κατασκευάστηκαν επίσης τα καινοτόμα B-MAX MPV και EcoSport SUV, πριν την έναρξη παραγωγής του Ford Puma το 2019. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 300 εκατ. δολάρια για την κατασκευή ενός νέου ελαφρού επαγγελματικού οχήματος το 2023 στο εργοστάσιό της στην Κραϊόβα, συμπεριλαμβανομένης μιας πλήρως ηλεκτρικής έκδοσης που θα κάνει το ντεμπούτο της το 2024 - αυτό θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μεγάλου όγκου παραγωγής που θα κατασκευαστεί στη Ρουμανία. ΠΑΡΑΓΩΓΗ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ FORD ΣΤΗΝ ΚΡΑΪΟΒΑ

20.12.21 #136 6 DAIMLER - MERCEDESBENZ: ΜΠΟΝΟΥΣ ΡΕΚΟΡ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ Η Daimler AG και η Mercedes-Benz AG εντάσσουν τους εργαζομένους τους στα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2021, με μπόνους ρεκόρ συμμετοχής στα κέρδη. Το Διοικητικό Συμβούλιο και το Γενικό Συμβούλιο Εργαζομένων αποφάσισαν από κοινού να καταβάλλουν μπόνους έως και 6.000 ευρώ σε εργαζομένους στη Γερμανία. Με αυτόν τον τρόπο, εκφράζουν την ευγνωμοσύνη τους για το εξαιρετικό έργο και την ευελιξία τους σε μια χρονιά που επλήγη και πάλι από την πανδημία και από δύσκολες συνολικά συνθήκες. Παρόλο που τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα δεν είναι ακόμα διαθέσιμα, το Διοικητικό Συμβούλιο και το Γενικό Συμβούλιο Εργαζομένων αποφάσισαν να ορίσουν εφάπαξ μπόνους συμμετοχής στα κέρδη για το 2021. Το μπόνους θα καταβληθεί με τους μισθούς Φεβρουαρίου 2022, σε περίπου 100.000 δικαιούχους στη Γερμανία. Περισσότερα στο fleetnews.gr Hey Opel: με αυτές τις δύο λέξεις το νέο διασυνδεδεμένο Opel Astra είναι έτοιμο να ακούσει όλες τις επιθυμίες του οδηγού και των επιβατών. Η νέα τεχνολογία αναγνώρισης ανθρώπινης φωνής με κατανόηση φυσικής ομιλίας λειτουργεί πλήρως διασυνδεδεμένη όπως ολόκληρο το σύστημα infotainment της τελευταίας γενιάς. ΗOpel ακολουθεί σταθερά τη φιλοσοφία μέγιστης άνεσης με ελάχιστη διάσπαση της προσοχής. Το “Detoxtothemax” είναι το «μότο» ενάντια σε οποιαδήποτε μορφή ψηφιακού άγχους. Ως βάση χρησιμοποιείται το μοναδικό Pure Panel με μια φιλοσοφία διαισθητικής λειτουργίας, που γνωρίζουμε ήδη από το Opel Mokka, το νέο Grandland και το Astra. Τώρα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δίνει το έναυσμα για το επόμενο στάδιο ψηφιοποίησης. Οι προσωπικές προτιμήσεις θα μπορούν να αποθηκεύονται μελλοντικά ως προφίλ. Το σύστημα infotainment θα αναγνωρίζει οδηγούς και επιβάτες από τα smartphone τους. Επομένως, διαφορετικά άτομα θα μπορούν να ενεργοποιούν τις προσωπικές ρυθμίσεις τους μέσω της οθόνης αφής. Οι σχεδιαστές της Opel δημιούργησαν avatar για διαφορετικούς χαρακτήρες. Όταν ενεργοποιείται η πλοήγηση στο Pure Panel, υποστηρίζεται online σε πραγματικό χρόνο (Connected Navigation Plus), που σημαίνει ότι η όποια κυκλοφοριακή συμφόρηση, για παράδειγμα, μπορεί να ανιχνεύεται τη στιγμή που συμβαίνει. Επίσης, διατίθενται ενημερώσεις χαρτών “overtheair”, ώστε η εκάστοτε τελευταία έκδοση να είναι άμεσα διαθέσιμη στους πελάτες. Τέλος, το νέο Astra διαθέτει την τελευταία γενιά πλήρως διασυνδεδεμένων συστημάτων υποστήριξης οδήγησης, εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια. ΠΛΗΡΗΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΜΕ ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Opel Astra H BMW i7 ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Η διαδικασία εξέλιξης για το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές sedan στον κόσμο εισέρχεται στην τελική φάση, καθώς δοκιμάζεται εξαντλητικά σε πίστες δοκιμών σε όλο τον κόσμο. Ηλεκτροκινητήρες, σύστημα AWD και μπαταρία υψηλής τάσης πρέπει να αποδείξουν την αξιοπιστία και τις ικανότητές τους σε συνθήκες μέγιστης καταπόνησης. Στο πλαίσιο του προγράμματος εξέλιξης για τη μαζική παραγωγή, τα πρωτότυπα της BMW i7 οδηγούνται σε χωμάτινους δρόμους, ερήμους, βουνά και σε μια σειρά από πολύ δυναμικές διαδρομές. Με ένα αυστηρά καθορισμένο πρόγραμμα δοκιμών για τα πρωτότυπα, προσομοιώνονται φορτία που αντιστοιχούν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ένα όχημα μαζικής παραγωγής κατά τη διάρκεια ενός πλήρους κύκλου ζωής. Το πρόγραμμα δοκιμών, που καλύπτει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, περιλαμβάνει οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις και με υψηλή ταχύτητα καθώς και σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, με συχνές στάσεις/εκκινήσεις, σε θερμοκρασίες καύσωνα. Όλα αυτά στόχο έχουν να διασφαλίσουν ότι το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές sedan σε όλο τον κόσμο προσφέρει μια απόλυτα αρμονική και αποκλειστική εμπειρία οδήγησης σε όλες τις συνθήκες. Η BMW i7 θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια του 2022 μαζί με άλλες εκδόσεις της νέας BMWΣειράς 7.

20.12.21 #136 7 Η ΝΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ MyMAZDA ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η τελευταία έκδοση της εφαρμογής MyMazda είναι πλέον διαθέσιμη δωρεάν από το Apple AppStore και το Google Play Store. Η εφαρμογή αυτή παρουσιάζει τις συνδεδεμένες υπηρεσίες σε όλη την Ευρώπη με προηγμένες λειτουργίες που καταργούν τα εμπόδια μεταξύ του αυτοκινήτου και του οδηγού, δημιουργώντας μια απρόσκοπτη εμπειρία ιδιοκτησίας. Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων Mazda πλέον από το κινητό τους τηλέφωνο έχουν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες όπως το ιστορικό service, οι υπενθυμίσεις εξυπηρέτησης, η εύρεση του πλησιέστερου εμπορικού αντιπροσώπου και των πληροφοριών σχετικά με την οδική βοήθεια. Επιπλέον, το αμιγώς ηλεκτρικό Mazda MX-30 είναι το πρώτο μοντέλο που επωφελείται από την πληρέστερη έκδοση της εφαρμογής MyMazda. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mazda έχει προσθέσει λειτουργίες που είναι εφαρμόσιμες μόνο σε ηλεκτρικά οχήματα. Ορισμένες από αυτές είναι οι ειδοποιήσεις, εάν ο οδηγός ξεχάσει να συνδέσει το καλώδιο φόρτισης, η δυνατότητα ελέγχου της φόρτισης με τη χρήση χρονοδιακόπτη αλλά και η παρακολούθηση της προόδου της φόρτισης και η ένδειξη εμβέλειας. Εκτός από τις τελευταίες αναβαθμίσεις, η εφαρμογή MyMazda πληροφορεί σε πραγματικό χρόνο τους οδηγούς του MX-30 σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την τοποθεσία των σημείων φόρτισης και τους επιτρέπει να στέλνουν τον προορισμό απευθείας στο σύστημα πλοήγησης μέσα σε δευτερόλεπτα. Οι τρεις κορυφαίοι κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων Volvo Group, Daimler Truck και Traton Group υπέγραψαν δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία κοινοπραξίας για εγκατάσταση και λειτουργία δημοσίου δικτύου φόρτισης υψηλής απόδοσης βαρέων φορτηγών μεγάλων αποστάσεων και πούλμαν μπαταρίας στην Ευρώπη. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εταιρείες δεσμεύονται να ξεκινήσουν και να επιταχύνουν την απαραίτητη δημιουργία υποδομής φόρτισης για τον αυξανόμενο αριθμό χρηστών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη και να συμβάλουν στις κλιματικά ουδέτερες μεταφορές έως το 2050. Η δημιουργία κοινοπραξίας υπόκειται σε ρυθμιστικές εγκρίσεις. Η σχεδιαζόμενη κοινοπραξία -που θα ανήκει εξίσου στα τρία μέρη- έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει το 2022, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών έγκρισης. Οι συμβαλλόμενοι δεσμεύονται να επενδύσουν 500 εκατομμύρια ευρώ, κάτι που αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση υποδομής φόρτισης στον ευρωπαϊκό κλάδο βαρέων φορτηγών μέχρι σήμερα. Το σχέδιο προβλέπει την εγκατάσταση και λειτουργία τουλάχιστον 1.700 σημείων φόρτισης, πράσινης ενέργειας, υψηλής απόδοσης, σε αυτοκινητόδρομους, καθώς και σε κόμβους logistics και κύριων προορισμών, εντός πέντε ετών από την ίδρυση της κοινοπραξίας. Ο αριθμός των σημείων φόρτισης θα αυξηθεί σημαντικά με την πάροδο του χρόνου, μέσω αναζήτησης πρόσθετων συνεργατών και δημόσιας χρηματοδότησης. Η μελλοντική κοινοπραξία πρόκειται να λειτουργήσει με δική της εταιρική ταυτότητα και θα εδρεύει στο Άμστερνταμ. Θα βασίζεται στην ευρεία εμπειρία και γνώση των ιδρυτικών της συνεργατών του κλάδου φορτηγών βαρέος τύπου. Θα λειτουργήσει ως καταλύτης και θα διευκολύνει την υλοποίηση της Πράσινης Συμφωνίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για εμπορευματικές μεταφορές ουδέτερων εκπομπών άνθρακα έως το 2050, παρέχοντας την απαραίτητη υποδομή και διαθέτοντας πράσινη ενέργεια στα σημεία φόρτισης. Η κοινοπραξία του Volvo Group, της Daimler Truck και του Traton Group ανταποκρίνεται στην επείγουσα ανάγκη δικτύου φόρτισης υψηλής απόδοσης, προς υποστήριξη των εταιρειών φορτηγών στη μετάβασή τους σε λύσεις ουδέτερων εκπομπών CO2, ειδικά για μεταφορές βαρέος τύπου μεγάλων αποστάσεων. Η υποδομή φόρτισης υψηλής απόδοσης για μεταφορές φορτηγών μεγάλων αποστάσεων αποτελεί οικονομικά αποδοτικό τρόπο για ταχεία και σημαντική μείωση εκπομπών. Πρόκειται για σημαντικό ξεκίνημα για επιτυχή χρήση βαρέων φορτηγών και πούλμαν ουδέτερων εκπομπών CO2. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΔΙΚΤΥΟΦΟΡΤΙΣΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΒΑΡΕΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Κοινοπραξία Volvo Group, Daimler Truck και Traton Group

20.12.21 #136 8 Η TIER ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕΣΩ ΕΞΑΓΟΡΑΣ Η Ιταλία είναι η 18η αγορά της TIER, καθώς η εταιρεία μικροκινητικότητας εξαγόρασε τη Vento Mobility, ιταλική θυγατρική της Wind Mobility. Τα ηλεκτρικά σκούτερ τελευταίας γενιάς της βερολινέζικης εταιρείας θα πρωτοκυκλοφορήσουν στο Παλέρμο και στο Μπάρι, καθώς η TIER συνεχίζει τη φιλόδοξη ανάπτυξή της στη Νότια Ευρώπη. Η Vento Mobility αποτελεί την τρίτη εξαγορά της TIER φέτος, μετά την ουγγρική εταιρεία τεχνολογίας, The Makery και την ευρωπαϊκή εταιρεία διαμοιρασμού ποδηλάτων, nextbike. Η TIER ενέταξε τους 1.000 εργαζομένους της Wind Mobility Italy στην ομάδα της, μαζί με τις δραστηριότητες 4.500 ηλεκτρικών σκούτερ σε 11 ιταλικές πόλεις. Με εκτιμώμενη αξία 2 δισ. δολαρίων μετά τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης τον Οκτώβριο, η TIER δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 165 πόλεις στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Η προσφάτως αποκτηθείσα nextbike ετοιμάζεται επίσης να προσφέρει υπηρεσίες στην Ιταλία, μέσω 63 σταθμών στην πόλη του Μπέργκαμο. Επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τον εορτασμό της επετείου παραγωγής 1 εκατομμυρίου οχημάτων από τη μονάδα συναρμολόγησης οχημάτων της στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά το εξηλεκτρισμένο M-Sport Ford Puma Rally1 με ένα βίντεο που γυρίστηκε εκεί και κυριολεκτικά… ηλεκτρίζει. Τ ο σ υ ν α ρπαστικό νέο φιλμ έχει ως πρωταγων ιστή το M-Sport Ford Puma Rally1 και συμπρωταγωνιστές τον οδηγό της M-Sport Ford World Rally Team (WRT) Adrien Fourmaux αλλά και τους ανθρώπους της Ford Craiova που είναι υπεύθυνοι για την παραγωγή του Ford Puma, το οποίο εφοδιάζεται με τον EcoBoost Hybrid κινητήρα της Ford. Το M-Sport Ford Puma Rally1, το οποίο είχε κάνει την εμφάνισή του σε πρωτότυπη μορφή στο Goodwood Festival of Speed του 2021, στο Ηνωμένο Βασίλειο, σηματοδοτεί την πρώτη δημ ι ουργ ί α της Ford στον ηλεκτροκίνητο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε π α γ κ ό σ μ ι ο επίπεδο. Το αυτοκίνητο πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο FIA World Rally Championship (WRC) στο Ράλι Μόντε Κάρλο τον Ιανουάριο, στον πρώτο αγώνα της σεζόν του 2022. ΝΕΟ ΚΑΙ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΟ M-Sport Ford Puma Rally1 Η OPEL ΑΥΞΗΣΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ LCV ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η Opel αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της στην Ευρώπη τους πρώτους 11 μήνες του 2021. Συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι, αυξήθηκαν κατά 12,1% αγγίζοντας τις 100.000 μονάδες. Τα αποτελέσματα σε σημαντικές αγορές όπως η Γερμανία (+12,9%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+8,1%), η Γαλλία (+25,2%) και η Ισπανία (+6,0%) συνέβαλαν αισθητά σε αυτή την ανάπτυξη. Στην Ελλάδα, η Opel κατάφερε να τετραπλασιάσει τις πωλήσεις LCV στο 11μηνο έναντι της ίδιας περιόδου το 2020, όντας η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη μάρκα στην αγορά των κλειστών βαν. Πρωταγωνιστής ήταν το Combo Van, που έχει τύχει εξαιρετικής αποδοχής. Η άνοδος του αμιγώς ηλεκτρικού Vivaro-e το διάστημα Ιανουαρίου - Οκτωβρίου είναι ιδιαίτερα ευχάριστη. Στην Ευρώπη, το Vivaro-e ηγείται της κατηγορίας D με μερίδιο 21%. Στη γενική κατάταξη όλων των ηλεκτροκίνητων επαγγελματικών κατέχει μία ισχυρή τρίτη θέση - μεταξύ άλλων χάρη στις υψηλές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εκεί, διεκδικεί μερίδιο σχεδόν 50% στην κατηγορία του. Στη Γερμανία κατέλαβε τη δεύτερη θέση. Η ζήτηση για το Combo-e είναι εξίσου καλή.

20.12.21 #136 9 Η Yokohama Rubber Co., Ltd. ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει το εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων Advan Sport V107 ως το νέο παγκόσμιο κορυφαίο ελαστικό της, από την άνοιξη του 2022. Οι πωλήσεις του Advan Sport V107 θα ξεκινήσουν διαδοχικά σε μεγάλες αγορές σε όλο τον κόσμο, με τη Yokohama να σχεδιάζει να εισαγάγει 30 διαστάσεις ελαστικών, που κυμαίνονται από 305/35R23 111Y XL έως 225/40ZR18 92Y XL και αυξάνοντας την γκάμα διαστάσεων του Advan Sport V107 στις 43, συμπεριλαμβανομένων των διαστάσεων εργοστασιακού εξοπλισμού (OE) για νέα αυτοκίνητα. Η γκάμα των διαστάσεων θα επεκταθεί σταδιακά σε 80 μεγέθη, συμπεριλαμβανομένων των ελαστικών OE, έως το τέλος του 2022. Η Advan είναι η κορυφαία παγκόσμια γκάμα ελαστικών της Yokohama. Πρόκειται για εξαιρετικά ελαστικά υψηλών επιδόσεων, που τοποθετούνται ως μέρος του εργοστασιακού εξοπλισμού (OE) σε πολλά από τα κορυφαία premium αυτοκίνητα, καθώς και σε αγωνιστικά αυτοκίνητα, σε όλο τον κόσμο. Το Advan Sport V107 θα διαδεχθεί το Advan Sport V105 ως το παγκόσμιο κορυφαίο ελαστικό υπερυψηλών επιδόσεων της Yokohama. Το Advan Sport V107 έχει αναπτυχθεί για χρήση σε premium αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, premium SUV υψηλών επιδόσεων και premium ηλεκτρικά οχήματα (EVs). Μετά από κοινά έργα ανάπτυξης με κορυφαίους κατασκευαστές premium αυτοκινήτων και δοκιμές στο κέντρο δοκιμών της Yokohama στο Nürburgring, που θεωρείται ευρέως η πιο απαιτητική αγωνιστική διαδρομή στον κόσμο, ξεκίνησε το 2020 η παράδοση των ειδικών ελαστικών OE Advan Sport V107, συμπεριλαμβανομένων των ελαστικών για Mercedes-AMG και BMWM. Η YOKOHAMA ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ADVAN SPORT V107 Το CitroënMy Ami Buggy Concept είναι μια πρόσκληση για όλους τους λάτρεις της ανεξαρτησίας που θα μπορούν, κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού, να δουν τους εαυτούς τους σαν εξερευνητές σε δύσβατους δρόμους ή στις παραλίες. Είναι ένα όχημα αναψυχής για τα Σαββατοκύριακα, τις διακοπές δίπλα στη θάλασσα ή στην εξοχή, που θα κερδίσει τους χρήστες με την πρακτικότητά του. Ένα μοντέλο με ηλεκτρική λειτουργία που επιτρέπει την αθόρυβη και χωρίς ρύπους κίνηση, προσφέροντας την απόλαυση της ηλεκτρικής οδήγησης σε αρμονία με το περιβάλλον, που ενισχύεται από την απουσία θυρών και την ύπαρξη πανοραμικής οροφής. «Το My Ami Buggy είναι μια πρόταση σύμφωνη με τη φιλοσοφία του μοντέλου Ami, το οποίο δεν είναι αυτοκίνητο. Αναζητήσαμε λοιπόν έμπνευση από τον κόσμο των δημιουργικών gadgets, για να προβάλλουμε τη διασκεδαστική και λειτουργική πλευρά, τον βιομηχανικό σχεδιασμό για την εργονομία και την αισθητική, που περιλαμβάνεται σε “καθημερινά” αντικείμενα (έπιπλα, φωτιστικά κ.λπ.) και αξεσουάρ μόδας (sneakers, αθλητικός εξοπλισμός, γυαλιά κ.λπ.). Τα απλά σχήματα για τη βάση της κάμερας και των στηριγμάτων για smartphones, για παράδειγμα, είναι εμπνευσμένα από τους σχεδιαστές που δημιούργησαν διαχρονικά καταναλωτικά αντικείμενα στο δεύτερο μισό του περασμένου αιώνα. Το My Ami Buggy Concept έπρεπε να είναι λειτουργικό και απλό, στο πιο αγνό πνεύμα των εμβληματικών και σύγχρονων βιομηχανικών αντικειμένων», δήλωσε ο Samuel Pericles, σχεδιαστής τουMy Ami Buggy. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΝΕΟΠΡΟΤΥΠΟ ΤΗΣ CITROEN My Ami Buggy Concept ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΜΑ ΑΕ - GROUP CONTINENTAL Επέκταση της σύμβασης για τη μεταξύ τους συνεργασία μέχρι και το 2028 υπέγραψαν η ΕΜΑ ΑΕ και το Group Continental, στις 30 Νοεμβρίου του 2021. Ησυνεργασία αυτή ξεκίνησε στα τέλη του 1998 με την ανάθεση στην ΕΜΑ Α.Ε. της εμπορίας και της διανομής των μαρκών Continental, Uniroyal, Barum, Viking και, αργότερα, της General Tire. Ηπρώτη σύμβαση συνεργασίας υπεγράφη τονΜάιο του 1999 και έκτοτε ανανεώνεται συνεχώς. Η νέα χρονική επέκταση της συνεργασίας ΕΜΑ ΑΕ - Continental, αφενός επιβεβαιώνει την αποτελεσματικότητα του έργου της ΕΜΑ Α.Ε. και, αφετέρου, καταδεικνύει την εμπιστοσύνη του Group Continental στη διοίκηση, στο ανθρώπινο δυναμικό και στην εμπορική στρατηγική της. H Continental αποτελεί έναν από τους βασικότερους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας σε συστήματα πρώτης τοποθέτησης καθώς και ελαστικά, ενώστην Ευρώπη ένα στα τρία καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται είναι εφοδιασμένα με ελαστικά Continental.

20.12.21 #136 10 Το Mazda MX-5 του 2022 αποτελεί την πιο πρόσφατη πρόταση της αυτοκινητοβιομηχανίας να τελειοποιήσει ένα πακέτο που προσελκύει τους λάτρεις της ιαπωνικής μάρκας για περισσότερες από τρεις δεκαετίες. Η άμεση απόκρισή του, οι εξαιρετικά ευκρινείς αλλαγές ταχυτήτων, σε συνδυασμό με την τέλεια ισορροπημένη διάταξη του εμπρός κινητήρα με την κίνηση στους πίσω τροχούς και το άνετο εσωτερικό, κάνουν τον οδηγό… ένα με το αυτοκίνητο. Για τη βελτίωση αυτής της Jinba Ittai σύνδεσης, η Mazda έχει αναπτύξει αποκλειστικά για το MX-5 μια νέα τεχνολογία, το Kinematic Posture Control (KPC). Το σύστημα αυτό είναι σε θέση να αναγνωρίζει διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών κατά τις στροφές, πατώντας ελαφρά τα φρένα στον εσωτερικό τροχό. Αυτό αποτρέπει την ανύψωση, βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσεων του MX-5 και καταστέλλοντας την κύλιση του αμαξώματος. Εν ολίγοις, το KPC σταθεροποιεί το αυτοκίνητο, ειδικά σε δύσκολες στροφές με υψηλές δυνάμεις G και σε ανώμαλους δρόμους, κάνοντας την ήδη εκπληκτική οδική συμπεριφορά του MX-5 ακόμη καλύτερη, βελτιώνοντας παράλληλα και την άνεση που προσφέρει στην οδήγηση. Το KPC, το οποίο δεν προσθέτει κανένα βάρος στο αυτοκίνητο, θα είναι ο βασικός εξοπλισμός για όλα ταMX-5 του 2022, είτε με μαλακή οροφή είτε με retractable fastback (RF). Το Mazda MX-5 του 2022 πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο. ΝΕΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΜΟΝΤΕΛΟ ΤοMazdaMX-5 του 2022 ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ Με απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα, παρατείνεται έως την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022 η δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Εθνικός Κλιματικός Νόμος - Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή». Η παράταση κρίθηκε αναγκαία, προκειμένου να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος στους ενδιαφερόμενους και σε όλους τους θεσμικούς φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία να υποβάλουν τις προτάσεις τους επί των διατάξεων του νομοθετήματος. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ VAY Η εταιρεία κινητικότητας τηλεοδήγησης, Vay, ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασής της, συγκεντρώνοντας 95 εκατομμύρια δολάρια σε δεύτερο γύρο χρηματοδότησης. Η Vay θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να λανσάρει υπηρεσίες στο Αμβούργο και να τριπλασιάσει την ομάδα της στη Γερμανία το 2022. Η χρηματοδότηση θα ενισχύσει επίσης τις προσπάθειες Ε&Α σε υπηρεσίες τηλεοδήγησης και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Η εταιρεία σχεδιάζει να προωθήσει εμπορικές υπηρεσίες τηλεοδήγησης και να προχωρήσει σταδιακά σε τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, προς εξασφάλιση εσόδων, πριν μεταβεί σε λύσεις εναλλακτικής κινητικότητας. Το 2022, η αναβαθμισμένη εφαρμογή Vay θα παρέχει καλύτερη υπηρεσία τηλεοδήγησης, καθώς το ηλεκτρικό VayCar θα οδηγείται στον πελάτη εξ αποστάσεως. Το VayCar θα σταθμεύει μόνο του ή θα μεταβαίνει σε άλλον πελάτη μετά την αποβίβαση του προηγούμενου. Η Vay προβλέπει η υπηρεσία μετακίνησης πόρτα-πόρτα να αποσπάσει την προσοχή του κλάδου αστικής μετακίνησης και να αρχίσει να αντικαθιστά την ιδιοκτησία αυτοκινήτου με ανταγωνιστική τιμή.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=