FLEETNEWS #136

20.12.21 #136 10 Το Mazda MX-5 του 2022 αποτελεί την πιο πρόσφατη πρόταση της αυτοκινητοβιομηχανίας να τελειοποιήσει ένα πακέτο που προσελκύει τους λάτρεις της ιαπωνικής μάρκας για περισσότερες από τρεις δεκαετίες. Η άμεση απόκρισή του, οι εξαιρετικά ευκρινείς αλλαγές ταχυτήτων, σε συνδυασμό με την τέλεια ισορροπημένη διάταξη του εμπρός κινητήρα με την κίνηση στους πίσω τροχούς και το άνετο εσωτερικό, κάνουν τον οδηγό… ένα με το αυτοκίνητο. Για τη βελτίωση αυτής της Jinba Ittai σύνδεσης, η Mazda έχει αναπτύξει αποκλειστικά για το MX-5 μια νέα τεχνολογία, το Kinematic Posture Control (KPC). Το σύστημα αυτό είναι σε θέση να αναγνωρίζει διαφορά στις ταχύτητες μεταξύ των πίσω τροχών κατά τις στροφές, πατώντας ελαφρά τα φρένα στον εσωτερικό τροχό. Αυτό αποτρέπει την ανύψωση, βελτιώνοντας τα χαρακτηριστικά της πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσεων του MX-5 και καταστέλλοντας την κύλιση του αμαξώματος. Εν ολίγοις, το KPC σταθεροποιεί το αυτοκίνητο, ειδικά σε δύσκολες στροφές με υψηλές δυνάμεις G και σε ανώμαλους δρόμους, κάνοντας την ήδη εκπληκτική οδική συμπεριφορά του MX-5 ακόμη καλύτερη, βελτιώνοντας παράλληλα και την άνεση που προσφέρει στην οδήγηση. Το KPC, το οποίο δεν προσθέτει κανένα βάρος στο αυτοκίνητο, θα είναι ο βασικός εξοπλισμός για όλα ταMX-5 του 2022, είτε με μαλακή οροφή είτε με retractable fastback (RF). Το Mazda MX-5 του 2022 πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο. ΝΕΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΜΟΝΤΕΛΟ ΤοMazdaMX-5 του 2022 ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ Με απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κώστα Σκρέκα, παρατείνεται έως την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022 η δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Εθνικός Κλιματικός Νόμος - Μετάβαση στην κλιματική ουδετερότητα και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή». Η παράταση κρίθηκε αναγκαία, προκειμένου να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος στους ενδιαφερόμενους και σε όλους τους θεσμικούς φορείς που συμμετέχουν στη διαδικασία να υποβάλουν τις προτάσεις τους επί των διατάξεων του νομοθετήματος. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ VAY Η εταιρεία κινητικότητας τηλεοδήγησης, Vay, ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασής της, συγκεντρώνοντας 95 εκατομμύρια δολάρια σε δεύτερο γύρο χρηματοδότησης. Η Vay θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να λανσάρει υπηρεσίες στο Αμβούργο και να τριπλασιάσει την ομάδα της στη Γερμανία το 2022. Η χρηματοδότηση θα ενισχύσει επίσης τις προσπάθειες Ε&Α σε υπηρεσίες τηλεοδήγησης και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Η εταιρεία σχεδιάζει να προωθήσει εμπορικές υπηρεσίες τηλεοδήγησης και να προχωρήσει σταδιακά σε τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης, προς εξασφάλιση εσόδων, πριν μεταβεί σε λύσεις εναλλακτικής κινητικότητας. Το 2022, η αναβαθμισμένη εφαρμογή Vay θα παρέχει καλύτερη υπηρεσία τηλεοδήγησης, καθώς το ηλεκτρικό VayCar θα οδηγείται στον πελάτη εξ αποστάσεως. Το VayCar θα σταθμεύει μόνο του ή θα μεταβαίνει σε άλλον πελάτη μετά την αποβίβαση του προηγούμενου. Η Vay προβλέπει η υπηρεσία μετακίνησης πόρτα-πόρτα να αποσπάσει την προσοχή του κλάδου αστικής μετακίνησης και να αρχίσει να αντικαθιστά την ιδιοκτησία αυτοκινήτου με ανταγωνιστική τιμή.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=