FLEETNEWS #136

20.12.21 #136 3 Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να παραγγείλουν τη νέα αμιγώς ηλεκτρική Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+ από τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους από τις 14 Δεκεμβρίου 2021. Ταυτόχρονα, η παραγωγή αυτού του πρώτου ηλεκτρικού σεντάν από τη Mercedes-AMG ξεκίνησε στο Factory 56, στο ευέλικτο, ψηφιακό, αποδοτικό και βιώσιμο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Sindelfingen στη Γερμανία. Η Mercedes-Benz S-Class sedan, η Mercedes-Maybach S-Class και το αμιγώς ηλεκτρικό EQS βγαίνουν ήδη από τη γραμμή παραγωγής στο Factory 56. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής AMG με ηλεκτρική μπαταρία βασίζεται στην αρχιτεκτονική Mercedes-EQ για οχήματα πολυτελείας και ανώτερης κατηγορίας. Έτσι, εντάσσεται άψογα στην ηλεκτρική στρατηγική του ομίλου. Το πολυτελές σεντάν με ισχύ έως και 560 kW αναπτύχθηκε πρόσφατα στο Affalterbach σε όλους τους τομείς που σχετίζονται με τις επιδόσεις: από την τεχνολογία μέχρι την εξωτερική/εσωτερική σχεδίαση και τον ήχο του οχήματος. MERCEDES-AMG EQS 53 4MATIC+ Ξεκίνησε η παραγωγή στο Factory 56 Το 2020, με την έναρξη του νέου στρατηγικού σχεδίου της, η Arval έθεσε ως στόχο το leasing 500.000 ηλεκτρικών οχημάτων (αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών) μέχρι το τέλος του 2025. Η εταιρεία leasing αναθεωρεί τώρα αυτόν το στόχο προς τα πάνω, με το σύνθημα «Πιο φιλόδοξοι, πιο υπεύθυνοι». Όπως ανακοίνωσε «με την υγειονομική κρίση, την έλευση της κινητικότητας και της ευαισθητοποίησης για το κλίμα, ο κόσμος και οι εταιρείες πείθονται όλο και περισσότερο για τη σημασία της ενεργειακής μετάβασης». Όταν ολοκληρωθεί ο φιλόδοξος στόχος των 700.000 EV, μέχρι το τέλος του 2025, πάνω από το ένα τρίτο του μισθωμένου στόλου της εταιρείας θα αποτελείται από ηλεκτροκίνητα οχήματα. Στο Fleet Europe Summit, ο πρόεδρος και CEO της Arval, Alain Van Groenendael, δήλωσε πως η Arval διαθέτει σήμερα περίπου 30% EV, «εκ των οποίων 10% BEV και 20% PHEV». Ήδη τότε, υποσχέθηκε: «Θα πράξουμε περισσότερα από το σχέδιό μας για το 2025». Στη ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα, ο κ. Van Groenendael δήλωσε αναφορικά με τον αυξημένο στόχο της Arval: «Η πρόκληση για τα επόμενα χρόνια παραμένει η επέκταση της υποδομής και του δικτύου επαναφόρτισης EV, της γκάμας αυτού του τύπου οχημάτων και φυσικά της διαθεσιμότητάς τους». «Ωστόσο», συνέχισε, «είμαστε πεπεισμένοι ότι η αλλαγή νοοτροπίας -σημαντική για την υιοθέτηση ηλεκτροκίνητων οχημάτων- έχει συντελεστεί και είμαστε αποφασισμένοι να συμμετάσχουμε υπέρ της ηλεκτροκίνησης». Η ARVAL ΚΛΙΜΑΚΩΝΕΙ ΤΟ ΣΤΟΧΟ EV ΣΤΙΣ 700.000 ΕΩΣ ΤΟ 2025 ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΤΗΣ AUDI Με τα ηλεκτρικά μοντέλα να πολλαπλασιάζονται, οι απαιτήσεις για υποδομές φόρτισης αυξάνονται συνεχώς. Η Audi εγκαινιάζει ένα πιλοτικό concept κόμβου δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, στο Εκθεσιακό Κέντρο της Νυρεμβέργης. Περιλαμβάνει έξι σημεία ταυτόχρονης γρήγορης φόρτισης, με ισχύ έως 320 kW, με δυνατότητα κράτησης και VIP σαλόνι ευχάριστης αναμονής με επιπλέον υπηρεσίες συνδεσιμότητας για όσο χρόνο διαρκεί η φόρτιση. Η πιλοτική φάση λειτουργίας εγκαινιάζεται στις 23 Δεκέμβριου.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=