Xmulti-T2

Η Michelin παρουσίασε νέες προσθήκες στην γκάμα ελαστικών Michelin X Multi για περιφερειακές μεταφορές: Το X Multi HD D για κινητηρίους άξονες και το X Multi T2 για χαμηλά ρυμουλκούμενα.

Το X Multi HD D είναι ένα ελαστικό που έχει σχεδιαστεί  για να καλύψει τις ανάγκες τρακτόρων με κινητήριους άξονες 22,5’’ σε σημεία με δύσκολη πρόσβαση, όπως εγκαταστάσεις αγροτικής/κτηνοτροφικής παραγωγής. Το ελαστικό X Multi T2 προορίζεται για χαμηλά ρυμουλκούμενα με τροχούς 17,5’’,  για μεταφορές μεγάλων και ειδικών φορτιών.

Η νέα σειρά ελαστικών Michelin X Multi παρέχει μέγιστη αντοχή χωρίς κανένα συμβιβασμό στην απόδοση και την πρόσφυση. Το X Multi HD D δικαρίνεται για το υψηλό επίπεδο αντοχής του στα χτυπήματα και το  X Multi T2 για τη δυνατότητα μεταφοράς βαρέων φορτίων. Έτσι, οι επαγγελματίες μπορούν να απολαμβάνουν ελαστικά που είναι ασφαλή, με επιδόσεις που αντέχουν στο χρόνο ενώ παράλληλα τους βοηθούν να μειώσουν το λειτουργικό τους κόστος. Οι κορυφαίες επιδόσεις της νέας γενιάς ελαστικών Michelin X Multi είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού δύο βασικών καινοτομιών: του νέου σχεδίου πέλματος και του ενισχυμένου σκελετού.

Oblique-XmultiHD
  • Νέο σχέδιο πέλματος: Τα ελαστικά X Multi T2 ενσωματώνουν την τεχνολογία REGENION που περιλαμβάνει αυτό-αναγεννώμενο σκάλισμα πέλματος εξασφαλίζει την απαραίτητη πρόσφυση σε όλη τη διάρκεια ζωής των ελαστικών, σε όλες τις συνθήκες. Το σχέδιο πέλματος του ελαστικού X Multi HD D είναι συμπαγές με πιο στιβαρά μπλοκ πέλματος και απωθητικά χαλικιών. Το πέλμα είναι 7% πιο φαρδύ και περιέχει 18% επιπλέον γόμα στο πέλμα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, Michelin XDE2+.
  • Ενισχυμένος σκελετός: Η τεχνολογία POWERCOIL χρησιμοποιείται στο σκελετό και των δύο σειρών. Η τεχνολογία POWERCOIL περιλαμβάνει μια νέα γενιά πιο ανθεκτικών ατσάλινων συρμάτων σκελετού που επιτυγχάνει μεγαλύτερη αντοχή του σκελετού. Ο σκελετός του X Multi T2 ενσωματώνει τις τεχνολογίες INFINICOIL και HT Nylon. fonte: https://faccioedisfo.it/ online bitcoin casino Η τεχνολογία INFINICOIL περιλαμβάνει μία συνεχή ατσάλινη ζώνη – που μπορεί να φτάσει και τα 400 μέτρα μήκος – η οποία περιστρέφεται γύρω από το ελαστικό για να του παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα, περισσότερα χιλιόμετρα και υψηλότερο δείκτη φορτίου. Η τεχνολογία HT Nylon αναφέρεται στο προστατευτικό λινό από νάιλον που περιελίσσεται γύρω από το τακούνι του ελαστικού (αντί της γόμας), το οποίο αυξάνει τη σταθερότητα του τακουνιού και ενισχύει την αντοχή του σκελετού με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αντοχή σε δύσκολες συνθήκες χρήσης. [1]

Τα νέα αυτά ελαστικά προσφέρουν δυνατότητα ξανασκαλίσματος και αναγόμωσης[2]. Το X Multi HD D (για κινητήριο άξονα) διατίθεται σε μεγέθη 315/70 R 22.5 και 315/80 R 22.5. Το X Multi T2 (για χαμηλά ρυμουλκούμενα) διατίθεται σε μεγέθη 205/65 R 17.5, 215/75 R 17.5, 235/75 R 17.5 και 245/70 R 17.5.

[1] 205/65, +600kg ανά άξονα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του,  Maxitrailer.  215/75, +240kg σε σύγκριση με το  XTE2+. 235/75, +400kg σε σύγκριση με το XTE2+.

[2] Δυνατότητα αναγόμωσης βελτιωμένη κατά 10% για το ελαστικό MICHELIN 315/80R22.5 X MULTI  HD D σε σύγκριση με το ελαστικό MICHELIN 315/80R22.5 XDE2+ και για το MICHELIN 315/70R22.5 X MULTI HD D σε σύγκριση με το MICHELIN 315/70R22.5 X MULTIWAY 3D XDE.

Προηγούμενο άρθροΟύτε οι συσκευές hands-free είναι ασφαλείς στην οδήγηση
Επόμενο άρθροΗ Toyota Financial Services επενδύει στην Faxi για το carpooling