
Η απόδοση του BMW Group για το τρέχον έτος χαρακτηρίζεται από ισχυρή άνοδο των παγκόσμιων πωλήσεων, αυστηρή διαχείριση του κόστους και συνεπή στρατηγική κατεύθυνση.
Το περιθώριο EBIT του Τομέα Αυτοκινήτου παρέμεινε εντός του ετήσιου στόχου τόσο για το πρώτο εννεάμηνο όσο και για το τρίτο τρίμηνο, παρά τις συνεχιζόμενες γεωπολιτικές προκλήσεις και τον εντεινόμενο ανταγωνισμό. Οι παραδόσεις προς τους πελάτες παρουσίασαν ελαφρά άνοδο το πρώτο εννεάμηνο, ενώ οι ελεύθερες ταμειακές ροές του Τομέα Αυτοκινήτου ανήλθαν σε 2,68 δισ. ευρώ μετά από εννέα μήνες. Με βάση αυτά τα αποτελέσματα, ο κατασκευαστής πολυτελών οχημάτων με έδρα το Μόναχο επιβεβαίωσε τους αναθεωρημένους οικονομικούς στόχους για το σύνολο του έτους, όπως είχαν ανακοινωθεί τον Οκτώβριο.
«Στο τρίτο τρίμηνο, αποδείξαμε για άλλη μια φορά ότι το επιχειρηματικό μας μοντέλο είναι ισχυρό και ανθεκτικό», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG. «Διαθέτουμε όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τη διατήρηση της επιτυχίας μας: μια τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγιση, συναρπαστικά προϊόντα, ισχυρή παγκόσμια παρουσία και εξαιρετικές δυνατότητες καινοτομίας σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας. Χάρη στο ευρύ χαρτοφυλάκιο μοντέλων και συστημάτων μετάδοσης κίνησης, καταφέραμε να αυξήσουμε τις παγκόσμιες πωλήσεις μας, με την BMW M και τα ηλεκτρικά οχήματά μας να αποτελούν τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης. Ταυτόχρονα, παραμένουμε σε τροχιά επίτευξης των ευρωπαϊκών στόχων για το CO₂ το 2025, χωρίς να βασιζόμαστε σε τεχνικά “παραθυράκια” ή συνεργασίες συμμόρφωσης. Αυτό αποδεικνύει ότι η τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγισή μας λειτουργεί αποτελεσματικά και αποφέρει ισχυρά αποτελέσματα».
Αύξηση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα και τα μοντέλα BMW M.
Σε ετήσια βάση, το BMW Group σημείωσε ελαφρά άνοδο +2,4% στις παραδόσεις, φτάνοντας συνολικά τα 1.795.734 οχήματα το πρώτο εννεάμηνο (2024: 1.754.157 οχήματα). Κατά το τρίτο τρίμηνο, παραδόθηκαν 588.140 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες (2024: 540.881 οχήματα / +8,7%).
Η επιτυχία της στρατηγικής τεχνολογικής ουδετερότητας του BMW Group αποτυπώθηκε ξεκάθαρα σε όλη τη γκάμα των συστημάτων μετάδοσης κίνησης – από τα μοντέλα BMW M έως τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Κατά το πρώτο εννεάμηνο, η ισχυρότερη ανάπτυξη προήλθε από τα μοντέλα BMW M (+7,9%) και από τα ηλεκτροκίνητα οχήματα (+15%). Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα αντιπροσώπευαν το 26,2% των συνολικών πωλήσεων (2024: 23,3%), ενώ τα BEV κάλυπταν το 18,0% (2024: 16,8%).
Στην Ευρώπη, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα πέτυχαν ακόμη μεγαλύτερα ποσοστά, αποτελώντας το 40,9% (301.947 μονάδες) των συνολικών πωλήσεων, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αντιστοιχούσαν στο ένα τέταρτο (189.269 μονάδες, 25,5%) κατά την ίδια περίοδο.
Το BMW Group αναμένει ότι η νέα BMW iX3*, το πρώτο μοντέλο της Neue Klasse, θα δώσει περαιτέρω ώθηση στην ανάπτυξη το 2026.
«Η ανταπόκριση στην BMW iX3 ήταν εξαιρετικά θετική: Στην Ευρώπη, οι νέες παραγγελίες ξεπερνούν σημαντικά τις προσδοκίες μας, επιβεβαιώνοντας το έντονο ενδιαφέρον των πελατών», δήλωσε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, Oliver Zipse. «Με τη Neue Klasse πραγματοποιούμε ένα σημαντικό άλμα – στην τεχνολογία, την οδηγική εμπειρία και τον σχεδιασμό. Όλη η γκάμα των προϊόντων μας θα επωφεληθεί από αυτές τις καινοτομίες μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα: Από τώρα έως το 2027, θα παρουσιάσουμε 40 νέα και ανανεωμένα μοντέλα – σε όλες τις κατηγορίες και εκδόσεις συστημάτων μετάδοσης. Του χρόνου, θα γιορτάσουμε ήδη την επόμενη πρεμιέρα, με την BMW i3, καθώς εξηλεκτρίζουμε την ‘καρδιά’ της BMW».
Κατά τη διάρκεια της εννεάμηνης περιόδου, το BMW Group επωφελήθηκε από το ισορροπημένο γεωγραφικό του αποτύπωμα, το οποίο βοηθά την εταιρεία να αντισταθμίζει τις διαφορές στα αποτελέσματα πωλήσεων στις βασικές αγορές παγκοσμίως. Εξαιρουμένης της Κινεζικής αγοράς, οι μάρκες του BMW Group σημείωσαν αύξηση +8,2%, με σταθερή άνοδο στις βασικές περιοχές της Ευρώπης (+8,6%) και της Αμερικής (+9,5%).
Κατά το τρίτο τρίμηνο, το BMW Group κατέγραψε έσοδα ύψους 32,31 δισ. ευρώ (τρίτο τρίμηνο 2024: 32,40 δισ. ευρώ / -0,3%, προσαρμοσμένα για συναλλαγματικές διακυμάνσεις +3,4%). Στο τέλος Σεπτεμβρίου, τα έσοδα για το τρέχον έτος ήταν χαμηλότερα σε σχέση με το προηγούμενο, στα 99,99 δισ. ευρώ (2024: 105,96 δισ. ευρώ / -5,6%, προσαρμοσμένα για συναλλαγματικές διακυμάνσεις -3,9%).
Σημαντικά χαμηλότερες δαπάνες για έρευνα & ανάπτυξη (R&D) και κεφαλαιουχικές δαπάνες.
Σύμφωνα με προηγούμενη ανακοίνωση, το BMW Group έχει μειώσει το ύψος των μελλοντικών επενδύσεων, που πέρσι είχαν φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ και ήταν απαραίτητες για τον εξηλεκτρισμό και την ψηφιοποίηση του χαρτοφυλακίου σε όλες τις σειρές μοντέλων, καθώς και για την ανάπτυξη της Neue Klasse.
Οι δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη μειώθηκαν σημαντικά κατά το πρώτο εννεάμηνο, φτάνοντας τα 5,94 δισ. ευρώ (2024: 6,64 δισ. ευρώ / -10,6%, 3ο τρίμηνο: 1,92 δισ. ευρώ, 3ο τρίμηνο 2024: 2,47 δισ. ευρώ / -22,3%) – παρά τη συνεχιζόμενη επέλαση νέων προϊόντων και τις εντατικές προετοιμασίες για τα πρώτα μοντέλα της Neue Klasse. Ο δείκτης R & D υποχώρησε στο 5,9% τόσο για τον Σεπτέμβριο μέχρι την ημερομηνία αναφοράς όσο και για το εννεάμηνο (2024: 6,3% / -0, 4 ποσοστιαίες μονάδες, στο 3ο τρίμηνο 2024: 7,6%).
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, οι κεφαλαιουχικές δαπάνες ήταν επίσης σημαντικά χαμηλότερες, φτάνοντας τα 4,41 δισ. ευρώ για την περίοδο των εννέα μηνών και τα 1,67 δισ. ευρώ για το τρίτο τρίμηνο (2024: 5,64 δισ. ευρώ / -21,8%, 3ο τρίμηνο 2024: 2,18 δισ. ευρώ / -23,4%). Ο δείκτης κεφαλαιουχικών δαπανών διαμορφώθηκε σε 4,4% για το εννεάμηνο και σε 5,2% για το τρίτο τρίμηνο (2024: 5,3%, 3ο τρίμηνο 2024: 6,7%). Για το σύνολο του έτους προβλέπεται δείκτης κάτω του 6%, προσεγγίζοντας τον μακροπρόθεσμο στόχο της εταιρείας για ποσοστό κάτω του 5%.
Το BMW Group πέτυχε επίσης μέτρια μείωση των εξόδων πωλήσεων και διοίκησης, σύμφωνα με τις προβλέψεις, μειώνοντας τα κόστη σε 6 ,08 δισ. ευρώ για το εννεάμηνο (2024: 6,59 δισ. ευρώ / -7,7%, 3o τρίμηνο: 1,99 δισ. ευρώ, 3o τρίμηνο 2024: 2,19 δισ. ευρώ / -8,8%).
«Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, οι δαπάνες αυτές ήταν χαμηλότερες από πέρυσι σε κάθε τρίμηνο. Απολαμβάνουμε τα οφέλη της έγκαιρης επένδυσής μας στο μέλλον, έχοντας πλέον ξεπεράσει το σημείο κορύφωσης. Στο τέταρτο τρίμηνο αναμένουμε περαιτέρω μειώσεις κόστους, καθώς και χαμηλότερες δαπάνες για έρευνα και ανάπτυξη και κεφαλαιουχικές δαπάνες. Διαχειριζόμαστε συστηματικά τα κόστη με μετρημένη προσέγγιση, με στόχο να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ελκυστικά καινοτόμα πολυτελή οχήματα – και διατηρώντας σταθερά την κερδοφορία μας», δήλωσε ο Walter Mertl, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου υπεύθυνος για τα Οικονομικά.
Τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου ξεπερνούν τα 8,0 δισ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων ( EBT ) του BMW Group ανήλθαν σε 8,06 δισ. ευρώ για το πρώτο εννεάμηνο (2024: 8,86 δισ. ευρώ / -9,1%)και σε 2,33 δισ. ευρώ για το 3ο τρίμηνο(3ο τρίμηνο 2024: 838 εκατ. ευρώ).
Το περιθώριο EBT του BMW Group ανήλθε σε 8,1% το πρώτο εννεάμηνο και σε 7,2% το τρίτο τρίμηνο (2024: 8,4% / -0,3 ποσοστιαίες μονάδες, 3ο τρίμηνο 2024: 2,6% / +4,6 ποσοστιαίες μονάδες). Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε 5,71 δισ. ευρώ έως το τέλος Σεπτεμβρίου (2024: 6,13 δισ. ευρώ / -6,8%, 3ο τρίμηνο: 1,69 δισ. ευρώ, 3ο τρίμηνο 2024: 476 εκατ. ευρώ).
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες, ο Τομέας Αυτοκινήτου κατέγραψε έσοδα ύψους 87,16 δισ. ευρώ (2024: 90,86 δισ. ευρώ / -4,1%, προσαρμοσμένα για συναλλαγματικές διακυμάνσεις -2,2%, 3ο τρίμηνο: 28,51 δισ. ευρώ, 3ο τρίμηνο 2024: 27,85 δισ. ευρώ / +2,4%, προσαρμοσμένα για συναλλαγματικές διακυμάνσεις +6,4%). Αντίξοες συνθήκες προέκυψαν από τον εντεινόμενο παγκόσμιο ανταγωνισμό και τα χρηματοοικονομικά μέτρα που αποσκοπούσαν στην υποστήριξη και ενίσχυση της κερδοφορίας των αντιπροσώπων στην απαιτητική αγορά της Κίνας. Η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σημειώνεται κυρίως στα οχήματα με τιμή κάτω από 150.000 RMB (~18.000 ευρώ), ενώ η αυξανόμενη προσφορά προϊόντων από τοπικούς κατασκευαστές οδηγεί σε έντονο ανταγωνισμό σε ολόκληρη την αγορά. Επιπλέον, οι επιδράσεις από διακυμάνσεις συναλλαγματικών ισοτιμιών, ιδίως από το δολάριο ΗΠΑ, το νοτιοκορεατικό γουόν (KRW) και το κινεζικό ρενμίνμπι (CNY), έχουν επηρεάσει αρνητικά τα έσοδα.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων ( EBIT ) του Τομέα Αυτοκινήτου ανήλθαν σε 5,12 δισ. ευρώ για τους πρώτους εννέα μήνες (2024: 6,03 δισ. ευρώ / -15,1%, 3ο τρίμηνο: 1,49 δισ. ευρώ, 3ο τρίμηνο 2024: 634 εκατ. ευρώ / +135,6%). Κατά το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, οι πωλήσεις και τα έσοδα επηρεάστηκαν από τεχνικές διορθωτικές ενέργειες που σχετίζονταν με το Σύστημα Φρένων IBS (Integrated Brake System).
Το περιθώριο EBIT για το διάστημα από την αρχή του έτους έως τον Σεπτέμβριο διαμορφώθηκε στο 5,9% (2024: 6,6% / -0,7 ποσοστιαίες μονάδες, 3ο τρίμηνο: 5,2%, 3ο τρίμηνο 2024: 2,3% / +2,9 ποσοστιαίες μονάδες). Εξαιρουμένων των αποσβέσεων που σχετίζονται με την κατανομή της τιμής αγοράς της BBA, περίπου 1,1 ποσοστιαία μονάδα, το περιθώριο EBIT ανήλθε σε 7,0% για το έτος έως το τέλος Σεπτεμβρίου και 6,3% για το τρίτο τρίμηνο. Οι αυξήσεις των εισαγωγικών δασμών στις ΗΠΑ και στην ΕΕ επηρέασαν περαιτέρω τα περιθώρια EBIT κατά περίπου 1,5 ποσοστιαία μονάδα τους πρώτους εννέα μήνες και 1,75 ποσοστιαίες μονάδες το τρίτο τρίμηνο.
Τα κέρδη προ φόρων και οι χαμηλότερες κεφαλαιουχικές δαπάνες ενισχύουν τις ελεύθερες ταμειακές ροές.
Οι ελεύθερες ταμειακές ροές βελτιώθηκαν σε ετήσια βάση, υποστηριζόμενες από υψηλότερες ταμειακές εισροές από λειτουργικές δραστηριότητες, σημαντικά χαμηλότερη επενδυτική δραστηριότητα (-1,4 δισ. ευρώ) και μειωμένα επίπεδα αποθεμάτων, φτάνοντας τα 2,68 δισ. ευρώ στο τέλος της εννεάμηνης περιόδου. Κατά το τρίτο τρίμηνο, οι ελεύθερες ταμειακές ροές ανήλθαν σε 343 εκατ. ευρώ (2024: -191 εκατ. ευρώ, 3ο τρίμηνο 2024: -2,48 δισ. ευρώ). Για το σύνολο του έτους, οι ελεύθερες ταμειακές ροές του τομέα αναμένεται πλέον να ξεπεράσουν τα 2,5 δισ. ευρώ (προηγουμένως: >5 δισ. ευρώ).
Το BMW Group υλοποιεί το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών με συνέπεια και σταθερότητα. Μετά την ανανέωση της εξουσιοδότησης από την Ετήσια Γενική Συνέλευση στις 14 Μαΐου 2025, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε το τρίτο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών, συνολικού όγκου έως 2 δισ. ευρώ, το οποίο θα ολοκληρωθεί το αργότερο έως τις 30 Απριλίου 2027. Η απόκτηση της πρώτης παρτίδας, ύψους 750 εκατ. ευρώ, ξεκίνησε τον Μάιο του 2025 και αναμένεται να ολοκληρωθεί το αργότερο έως τις 8 Δεκεμβρίου 2025.
Στις 30 Σεπτεμβρίου 2025, η BMW AG κατείχε περισσότερες από 6,2 εκατομμύρια ίδιες μετοχές από το τρίτο πρόγραμμα επαναγοράς. Βάσει της εξουσιοδότησης που χορηγήθηκε στην Ετήσια Γενική Συνέλευση της 14ης Μαΐου 2025, στις 30 Σεπτεμβρίου 2025 η BMW AG είχε αποκτήσει μετοχές που αντιστοιχούν στο 1,01% του μετοχικού κεφαλαίου.
«Με το τρίτο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών από το 2022, το BMW Group εφαρμόζει με συνέπεια τη στρατηγική απόδοσης προς τους μετόχους. Παραμένουμε προσηλωμένοι στους μετόχους μας και τηρούμε τις ανακοινώσεις που έχουμε κάνει. Το πρόγραμμα μετοχών για τους εργαζομένους μας θα συνεχιστεί επίσης», δήλωσε ο CFO , Walter Mertl. «Ταυτόχρονα, διατηρούμε το ποσοστό διανομής μερισμάτων στο 30-40% των καθαρών κερδών που αναλογούν στους μετόχους της BMW AG».
Ο τομέας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σε ρυθμό ανάπτυξης.
Στον τομέα Financial Services, ο αριθμός των νέων συμβάσεων χρηματοδότησης και χρηματοδοτικής μίσθωσης που υπεγράφησαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους αυξήθηκε ελαφρά σε 1.275.607 (2024: 1.252.251 συμβάσεις/+1,9%). Η σημαντική αύξηση νέων συμβάσεων κατά το τρίτο τρίμηνο (450.935 συμβάσεις/+ 12,1%) οφείλεται κυρίως στην αλλαγή του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στην Κίνα, όπου οι τοπικές τράπεζες μείωσαν σημαντικά τις προμήθειες για την πώληση χρηματοοικονομικών και ασφαλιστικών προϊόντων σε ιδιώτες πελάτες
Ο κύκλος εργασιών από νέες συμβάσεις αυξήθηκε ελαφρώς, φτάνοντας τα 48,5 δισ. ευρώ μετά από εννέα μήνες (2024: 46,53 δισ. ευρώ/+ 4,2%). Η αύξηση αυτή αντικατοπτρίζει τον μεγαλύτερο αριθμό νέων συμβάσεων, καθώς και υψηλότερο ποσό χρηματοδότησης ανά σύμβαση. Το ποσοστό διείσδυσης αυξήθηκε στο 46,4% (2024: 42,3%/+ 4,1 ποσοστιαίες μονάδες).
Για το εννεάμηνο, ο τομέας κατέγραψε κέρδη προ φόρων ( EBT ) ύψους 1,83 δισ. ευρώ (2024: 2,14 δισ. ευρώ/– 14,4%). Η υποχώρηση αυτή οφείλεται κυρίως στα χαμηλότερα έσοδα από την επαναπώληση οχημάτων στο τέλος της περιόδου μίσθωσης, καθώς ο αριθμός των επιστρεφόμενων οχημάτων ήταν χαμηλότερος σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Για την περίοδο των εννέα μηνών, ο δείκτης πιστωτικών ζημιών παρέμεινε αμετάβλητος σε σχέση με το προηγούμενο έτος, στο 0,26%, για το σύνολο του χαρτοφυλακίου δανείων (2024: 0,26%).
Η BMW Motorrad καταγράφει υψηλότερο περιθώριο κέρδους από την αρχή του έτους έως τον Σεπτέμβριο.
Με 159.156 παραδόσεις μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, η BMW Motorrad πέτυχε περιθώριο EBIT 10,8% (2024: 9,5%/+ 1,3 ποσοστιαίες μονάδες)
Προβλέψεις για το σύνολο του έτους 2025.
Στις 7 Οκτωβρίου, το BMW Group αναθεώρησε τις ετήσιες προβλέψεις του για τους ακόλουθους δείκτες απόδοσης:
- Τα κέρδη του Ομίλου προ φόρων αναμένεται να μειωθούν ελαφρώς (προηγούμενη πρόβλεψη: επίπεδο αντίστοιχο με το προηγούμενο έτος).
- Το RoCE στον Τομέα Αυτοκινήτου εκτιμάται ότι να διαμορφωθεί μεταξύ 8% και 10% (προηγουμένως: 9% έως 13%).
Παρά τις χαμηλότερες προσδοκίες για τον όγκο πωλήσεων στην κινεζική αγορά κατά το τέταρτο τρίμηνο, το BMW Group εξακολουθεί να στοχεύει σε μικρή αύξηση των πωλήσεων για το σύνολο του έτους.
Στον Τομέα Αυτοκινήτου, το περιθώριο EBIT για το 2025 προβλέπεται να παραμείνει εντός του καθορισμένου εύρους στόχου 5-7%, και συγκεκριμένα μεταξύ 5% και 6%, λαμβάνοντας υπόψη τις προαναφερθείσες δυσμενείς επιδράσεις στα κέρδη.
Στον Τομέα Financial Services, η απόδοση ιδίων κεφαλαίων ( ROE ) προβλέπεται να κυμανθεί μεταξύ 13% και 16%.
Στον Τομέα Μοτοσικλετών, το περιθώριο EBIT προβλέπεται να κυμανθεί μεταξύ 5,5% και 7,5%, όπως και προηγουμένως, με RoCE 13-17%. Επίσης, αναμένεται τώρα μια ελαφρά μείωση στις παραδόσεις προς τους πελάτες (προηγούμενη πρόβλεψη: ελαφρά αύξηση).
Η πραγματική επιχειρηματική απόδοση του BMW Group ενδέχεται να αποκλίνει από τις παραπάνω προβλέψεις, για παράδειγμα λόγω αλλαγών στις πολιτικές και μακροοικονομικές συνθήκες. Παράγοντες που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα κέρδη περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, αλλαγές στην τιμολογιακή πολιτική ή περιορισμούς στις εξαγωγές της Κίνας, οι οποίοι αφορούν τις σπάνιες γαίες, την παραγωγή μπαταριών ή τους ημιαγωγούς. Ταυτόχρονα, ευκαιρίες ενδέχεται να προκύψουν από τη μείωση των υφιστάμενων δασμών ή τη μείωση της διάρκειας ισχύος τους. Η εταιρεία συνεχίζει να παρακολουθεί πολύ στενά τις μακροοικονομικές εξελίξεις.
Το BMW Group θα συνεχίσει να επωφελείται από τη νέα και ελκυστική γκάμα προϊόντων του, καθώς και από την αποδεδειγμένα τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγισή του. Ταυτόχρονα, χάρη στην ευελιξία, το ισορροπημένο γεωγραφικό αποτύπωμα και την ισχυρή οικονομική του θέση, η εταιρεία μπορεί να προσαρμόζεται στις δυναμικές συνθήκες της αγοράς, επιδιώκοντας παράλληλα με συνέπεια τη μακροπρόθεσμη επιτυχία.
| BMW Group – επισκόπηση: 3ο τρίμηνο 2025 | 3ο τρίμηνο 2025 | 3ο τρίμηνο 2024 | Διαφορά % | |
| Παραδόσεις σε πελάτες | ||||
| Τομέας Αυτοκινήτου 1 | μονάδες | 588.140 | 540.881 | 8,7 |
| BMW | μονάδες | 514.422 | 487.080 | 5,6 |
| MINI | μονάδες | 72.414 | 52.650 | 37,5 |
| Rolls-Royce | μονάδες | 1.304 | 1.151 | 13,3 |
| Τομέας Μοτοσικλετών | μονάδες | 53.247 | 50.364 | 5,7 |
| Εργαζόμενοι (έως 31 Δεκ. 2024) | 159.104 | |||
| Περιθώριο EBIT τομέα Αυτοκινήτου | % | 5,2 | 2,3 | +2,9 %- ποσ.μον. |
| Περιθώριο EBIT τομέα Μοτοσικλετών | % | 7,9 | 3,8 | +4,1 %- ποσ.μον. |
| Περιθώριο EBT BMW Group2 | % | 7,2 | 2,6 | +4,6 %- ποσ.μον. |
| Έσοδα | δισ. ευρώ | 32,31 | 32,40 | -0,3 |
| Τομέας Αυτοκινήτου | δισ. ευρώ | 28,51 | 27,85 | 2,4 |
| Τομέας Μοτοσικλετών | εκατ. ευρώ | 755 | 702 | 7,5 |
| Financial Services | δισ. ευρώ | 9,60 | 9,33 | 3,0 |
| Λοιποί οργανισμοί | εκατ. ευρώ | 3 | 3 | 0,0 |
| Απαλοιφές | δισ. ευρώ | -6,56 | -5,48 | 19,6 |
| Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) | δισ. ευρώ | 2,26 | 1,69 | 33,3 |
| Τομέας Αυτοκινήτου | 1,49 δισ. ευρώ | 634 εκατ. ευρώ | 135,6 | |
| Τομέας Μοτοσικλετών | εκατ. ευρώ | 60 | 27 | 122,2 |
| Financial Services | εκατ. ευρώ | 624 | 760 | -17,9 |
| Λοιποί οργανισμοί | εκατ. ευρώ | 0 | 0 | – |
| Απαλοιφές | εκατ. ευρώ | 83 | 275 | -69,8 |
| Κέρδη προ φόρων (EBT) | 2,32 δισ. ευρώ | 838 εκατ. ευρώ | 177,9 | |
| Τομέας Αυτοκινήτου | 1,38 δισ. ευρώ | 433 εκατ. ευρώ | 220,6 | |
| Τομέας Μοτοσικλετών | εκατ. ευρώ | 59 | 28 | 110,7 |
| Financial Services | εκατ. ευρώ | 644 | 665 | -3,2 |
| Λοιποί οργανισμοί | εκατ. ευρώ | 300 | -317 | -194.6 |
| Απαλοιφές | εκατ. ευρώ | -62 | 29 | -313,8 |
| Φόρος εισοδήματος | εκατ. ευρώ | -632 | -362 | 74,6 |
| Καθαρά κέρδη | 1,69 δισ. ευρώ | 476 εκατ. ευρώ | 256,5 | |
| Κέρδη ανά κοινή μετοχή | ευρώ (€) | 2,74 | 0,64 | 328,1 |
| Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή 3 | ευρώ (€) | 2,74 | 0,64 | 328,1 |
| 1 Παραδόσεις συμπεριλαμβανομένης της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd., Shenyang. | ||||
| 2 Αναλογία κερδών προ φόρων / εσόδων του Ομίλου. | ||||
| 3 Κοινές/ Προνομιούχες μετοχές – τα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή υπολογίζονται με τη διανομή των κερδών που απαιτούνται για την κάλυψη του πρόσθετου μερίσματος 0,02 € ανά προνομιούχο μετοχή αναλογικά στα τρίμηνα του αντίστοιχου οικονομικού έτους. | ||||
| BMW Group – επισκόπηση: Εννεάμηνο 2025 | 1ο εννεάμηνο 2025 | 1ο εννεάμηνο 2024 | Διαφορά % | |
| Παραδόσεις σε πελάτες | ||||
| Τομέας Αυτοκινήτου 1 | μονάδες | 1.795.734 | 1.754.157 | 2,4 |
| BMW | μονάδες | 1.585.382 | 1.583.503 | 0,1 |
| MINI | μονάδες | 206.252 | 166.684 | 23,7 |
| Rolls-Royce | μονάδες | 4.100 | 3.970 | 3,3 |
| Τομέας Μοτοσικλετών | μονάδες | 159.156 | 163.436 | -2,6 |
| Εργαζόμενοι (έως 31 Δεκ. 2024) | 159.104 | |||
| Περιθώριο EBIT τομέα Αυτοκινήτου | % | 5,9 | 6,6 | -0,7 %- ποσ.μον. |
| Περιθώριο EBIT τομέα Μοτοσικλετών | % | 10,8 | 9,5 | +1,3 %- ποσ.μον. |
| Περιθώριο EBT BMW Group2 | % | 8,1 | 8,4 | -0.3 %- ποσ.μον. |
| Έσοδα | δισ. ευρώ | 99,99 | 105,96 | -5,6 |
| Τομέας Αυτοκινήτου | δισ. ευρώ | 87,16 | 90,86 | -4,1 |
| Τομέας Μοτοσικλετών | δισ. ευρώ | 2,52 | 2,56 | -1,6 |
| Financial Services | δισ. ευρώ | 29,71 | 28,59 | 3,9 |
| Λοιποί οργανισμοί | εκατ. ευρώ | 9 | 10 | -10,0 |
| Απαλοιφές | δισ. ευρώ | -19,40 | -16,07 | 20,8 |
| Κέρδη προ φόρων & τόκων ( EBIT ) | δισ. ευρώ | 8,06 | 9,62 | -16,2 |
| Τομέας Αυτοκινήτου | δισ. ευρώ | 5,12 | 6,02 | -15,1 |
| Τομέας Μοτοσικλετών | εκατ. ευρώ | 272 | 243 | 11,9 |
| Financial Services | δισ. ευρώ | 1,86 | 2,19 | -15,1 |
| Λοιποί οργανισμοί | εκατ. ευρώ | -9 | -13 | -30,8 |
| Απαλοιφές | 814 εκατ. ευρώ | 1,17 δισ. ευρώ | -30,4 | |
| Κέρδη προ φόρων (EBT) | δισ. ευρώ | 8,05 | 8,86 | -9,1 |
| Τομέας Αυτοκινήτου | δισ. ευρώ | 4,90 | 5,76 | -14,9 |
| Τομέας Μοτοσικλετών | εκατ. ευρώ | 270 | 244 | 10,7 |
| Financial Services | δισ. ευρώ | 1,83 | 2,14 | -14,4 |
| Λοιποί οργανισμοί | εκατ. ευρώ | 772 | 379 | 103,7 |
| Απαλοιφές | εκατ. ευρώ | 273 | 329 | -17,0 |
| Φόρος εισοδήματος | δισ. ευρώ | -2,34 | -2,72 | -14,1 |
| Καθαρά κέρδη | δισ. ευρώ | 5,71 | 6,13 | -6,8 |
| Κέρδη ανά κοινή μετοχή | ευρώ | 8,97 | 9,21 | -2,6 |
| Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή 3 | ευρώ | 8,98 | 9,22 | -2,6 |
| 1 Παραδόσεις συμπεριλαμβανομένης της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive Ltd., Shenyang. | ||||
| 2 Αναλογία κερδών προ φόρων / εσόδων του Ομίλου. | ||||
| 3 Κοινές/ Προνομιούχες μετοχές – τα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή υπολογίζονται με τη διανομή των κερδών που απαιτούνται για την κάλυψη του πρόσθετου μερίσματος 0,02 € ανά προνομιούχο μετοχή αναλογικά στα τρίμηνα του αντίστοιχου οικονομικού έτους. | ||||
** Από την 1η Ιανουαρίου 2025, η πρόβλεψη για τα κέρδη προ φόρων (EBT) του Ομίλου έχει αναθεωρηθεί. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην Έκθεση του BMW Group για το 2024.













