Η CaetanoBus εισέρχεται πλέον σε μια νέα φάση βιομηχανικής και προϊοντικής ανάπτυξης.

Το 2024, ο Πορτογάλος κατασκευαστής παρήγαγε περίπου 400 οχήματα και αναμένει να ξεπεράσει τις 500 μονάδες το 2025, με ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει μοντέλα 8,5, 12 και 18 μέτρων, ηλεκτροκίνητα με μπαταρία ή υδρογόνο, για χρήση σε αστικές, αεροδρομιακές και υπεραστικές γραμμές.

Σήμερα, τα ηλεκτρικά λεωφορεία νέας γενιάς της πορτογαλικής εταιρείας παράγονται πλέον σε συνεργασία με την κινεζική CRRC, όπως ανακοινώθηκε στη Σύνοδο UITP 2025. Σύμφωνα με ανεξάρτητα στοιχεία του ομίλου DVV Media Group, η CaetanoBus είχε καταγράψει συνολικά 189 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία με μπαταρία έως το τέλος του 2024.

Ωστόσο, η εταιρεία είχε καταχωρήσει 31 λεωφορεία κυψελών καυσίμου το προηγούμενο έτος, αποσπώντας μερίδιο 8% στην ευρωπαϊκή αγορά (πίσω από τις Solaris και Wrightbus).

Μέχρι το τέλος του 2024, ο συνολικός αριθμός παραδόσεων λεωφορείων υδρογόνου από την CaetanoBus ανέρχεται σε 105, που αντιστοιχεί σε μερίδιο 11% και την κατατάσσει στην τέταρτη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά, μετά τις Solaris, Wrightbus και την πτωχευμένη Van Hool.

Προηγούμενο άρθροMercedes-Benz eCitaro: Ορόσημο πωλήσεων
Επόμενο άρθροΜπαταρίες LFP: Και οι ΗΠΑ στο παιχνίδι