Η οδική ασφάλεια στο επίκεντρο της νέας καμπάνιας της Coral (Shell Licensee), μέσα από τρεις ταινίες η εταιρεία υπογραμμίζει τη σημασία της.
Με μία νέα ενημερωτική εκστρατεία που ξεκίνησε χθες (19 Ιουνίου) στην τηλεόραση και στο προσεχές διάστημα θα επεκταθεί στο ραδιόφωνο αλλά και στα ψηφιακά μέσα, η Coral Α.Ε. – Shell Licensee, απευθύνεται στους Έλληνες οδηγούς και τονίζει τη μεγάλη σημασία της οδικής ασφάλειας και υπευθυνότητας.
Στη νέα της πρωτοβουλία επικοινωνίας η Coral Α.Ε. – Shell Licensee αναδεικνύει τους κινδύνους που προέρχονται από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση, καθώς και από την κατανάλωση αλκοόλ. Έμφαση δίνεται επίσης στη σημασία της υπεύθυνης κυκλοφορίας των πεζών καθώς και οδηγών πατινιών, με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων.
Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει τρεις τηλεοπτικές ταινίες με πρωταγωνιστές καθημερινούς ανθρώπους σε συνθήκες οδήγησης που είναι οικείες σε όλους μας. Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee τονίζει με αυτή τη νέα της πρωτοβουλία ότι η ασφάλεια πρέπει να είναι η βασική μας προτεραιότητα όταν βρισκόμαστε στον δρόμο.
Δείτε τις τρεις νέες τηλεοπτικές ταινίες της Coral:
Ταινία 1: https://www.youtube.com/watch?v=2uvgVWbngVw