Niagara Concept

Η Renault ανακοίνωσε οκτώ νέα μοντέλα για επιπλέον κερδοφόρο ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές παρουσίαζοντας το «International Game Plan 2027», στο πλαίσιο του σχεδίου Renaulution.

  • Η Renault θα επενδύσει 3 δισ. ευρώ για το λανσάρισμα οκτώ νέων μοντέλων εκτός Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων πέντε οχημάτων κατηγορίας C και D, για να λάβει θέση η μάρκα στις κατηγορίες που δημιουργούν μεγαλύτερη αξία, μέχρι το 2027.
  • Εκτός Ευρώπης, η εταιρεία στοχεύει σε πωλήσεις ενός ηλεκτρικού ή υβριδικού οχήματος ανά τρία, έως το 2027.
  • Αυτή η επέκταση προϊόντων θα επιτευχθεί με δύο πλατφόρμες που δημιουργούν αξία για τους πελάτες και που θα επιτρέψουν στη μάρκα να καταστεί πιο ανταγωνιστική:
    • Την νέα εξαιρετικά ευέλικτη και πολλαπλής ενέργειας σπονδυλωτή πλατφόρμα του Renault Group σε τέσσερις διαφορετικές περιοχές: Λατινική Αμερική, Βόρεια Αφρική, Τουρκία και Ινδία.
    • Την πλατφόρμα Compact Modular Architecture (CMA) για τις κατηγορίες D και E στη Νότια Κορέα, σε συνεργασία με την Geely.
  • Η Renault επιδιώκει διπλασιασμό των καθαρών εσόδων ανά μονάδα που πωλείται εκτός Ευρώπης έως το 2027, έναντι του 2019.
  • Το Renault Niagara Concept ενσαρκώνει απόλυτα το σύγχρονο πνεύμα της μάρκας για τις διεθνείς αγορές. Αναγγέλλει την επόμενη γενιά μοντέλων της Renault, που θα κυκλοφορήσουν εκτός Ευρώπης έως το 2027. Όλα θα διαθέτουν το DNA της Renault και θα ικανοποιούν τις ανάγκες των τοπικών πελατών μας.
  • Το Kardian είναι το πρώτο από τα οκτώ μοντέλα παραγωγής.

Ιστορικές ρίζες εκτός Ευρώπης

Η Renault είναι η γαλλική μάρκα αυτοκινήτων με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως, με διεθνείς πωλήσεις 43% επί του συνόλου και 634.124 μονάδες συνολικά το 2022. Πέντε από τις δέκα κορυφαίες περυσινές αγορές της ήταν εκτός Ευρώπης: Βραζιλία (#2), Τουρκία (#4), Ινδία (#5), Νότια Κορέα (#8) και Κολομβία (#9). Η Renault άρχισε να κατασκευάζει αυτοκίνητα σε πολλές περιοχές του κόσμου, με υψηλό επίπεδο ολοκλήρωσης, εδώ και πολύ καιρό. Από τη δεκαετία του 1950, αντελήφθη τη σημασία της τοπικής παραγωγής, πλησίον των πελατών. Για παράδειγμα, το εργοστάσιο Santa Isabel στην Κόρδοβα της Αργεντινής, παράγει οχήματα κυρίως για άλλες αγορές της Νότιας Αμερικής από το 1955. H Renault έχει ιστορικές και στενές σχέσεις με ένα δίκτυο άνω των 4.000 αντιπροσωπειών εκτός Ευρώπης. Η μάρκα έχει αυξήσει το διεθνές της αποτύπωμα με τρία κέντρα μηχανικής και τέσσερα σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένου ενός στη Βραζιλία. Σήμερα, 35.000 άτομα εργάζονται στην Renault εκτός Ευρώπης.

Κερδοφόρα επέκταση προϊόντων σε κύριες περιοχές

Η Renault ανοίγει κάτι περισσότερο από ένα νέο κεφάλαιο στη διεθνή ιστορία της. Πρόκειται για νέα πνοή, που πηγάζει από το σχέδιο Renaulution, με οκτώ νέα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2027. Αυτή η επέκταση, που υποστηρίζεται από επένδυση 3 δισεκατομμυρίων ευρώ, θα ενισχύσει την απόδοση της μάρκας στις βασικές ιστορικές περιοχές της. Η εταιρεία επιδιώκει διπλάσια καθαρά έσοδα ανά μονάδα πώλησης εκτός Ευρώπης το 2027, έναντι του 2019.

Όπως και στην Ευρώπη, θα εξισορροπήσει το μείγμα διεθνών πωλήσεων χάρη στα πέντε νέα προϊόντα κατηγορίας C και D. Παράλληλα, θα ενισχύσει τη θέση της στην κατηγορία Β με το Kardian, που θα διατεθεί στην αγορά της Λατινικής Αμερικής και του Μαρόκου του χρόνου.

Η μείωση των εκπομπών CO2 των επόμενων οχημάτων είναι επίσης στους στόχους αυτού του σχεδίου, που επισήμως αποκαλείται «Renault brand international game plan 2027». Αυτό θα επιτευχθεί κατ’ αρχάς με υβριδικά κινητήρια σύνολα για τη μελλοντική γκάμα, αλλά και με την εισαγωγή ηλεκτρικών μοντέλων E-Tech σε διάφορες χώρες εκτός Ευρώπης, όπως το Megane E-Tech electric, ήδη διαθέσιμο στη Βραζιλία και την Τουρκία. Έτσι, η Renault σκοπεύει να πουλά ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο ανά τρία εκτός Ευρώπης έως το 2027.

«Η ανανέωση των προϊόντων μας αποφέρει καρπούς στην Ευρώπη και γι’ αυτό θα διεθνοποιήσουμε περισσότερο τη μάρκα μας και θα την καταστήσουμε πιο κερδοφόρα. Έτσι, η Renault επεκτείνεται εντατικά πλέον εκτός Ευρώπης με οκτώ νέα οχήματα από τώρα έως το 2027, με μειωμένο αριθμό πλατφορμών σε όλες τις περιοχές και ενίσχυση των συνεργειών μας», δήλωσε ο Fabrice Cambolive, CEO μάρκας Renault.

Νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα διεθνούς εμβέλειας του Renault Group

To be even more competitive and maximise synergies across global regions, Renault will adapt its offer thanks to a new Renault Group modular platform with an international scope. This platform will be assembled in four industrial regions: Latin America, Türkiye, Morocco and India. It embeds an adjustable and flexible architecture which allows for a large diversity concerning:

Για να καταστεί ακόμα πιο ανταγωνιστική και να μεγιστοποιήσει τις συνέργειες στις διάφορες περιοχές του κόσμου, η Renault θα προσαρμόσει την προσφορά της βάσει της νέας σπονδυλωτής πλατφόρμας διεθνούς εμβέλειας του Ομίλου. Αυτή η πλατφόρμα θα συναρμολογηθεί σε τέσσερις βιομηχανικές περιοχές: Λατινική Αμερική, Τουρκία, Μαρόκο και Ινδία. Διαθέτει ρυθμιζόμενη και ευέλικτη αρχιτεκτονική που επιτρέπει:

  • Μήκος οχήματος, από 4 έως 5 μέτρα
  • Μεταξόνια 4 επιλογών, από 2,6 έως 3 μέτρα
  • Οπίσθιες μονάδες με 3 μήκη
  • Πηγές ενέργειας και νέα συστήματα κίνησης με καλύτερες επιδόσεις σε κατανάλωση και εκπομπές CO2: ICE, flex fuel (E100), LPG, ήπιο προηγμένο υβριδικό (48V) και αμιγώς υβριδικό, εμπρόσθια κίνησης και τετρακίνησης.

Η εξαιρετική ευελιξία της πλατφόρμας θα μας επιτρέψει να προσφέρουμε στους πελάτες μας πολλά διαφορετικά αμαξώματα και σιλουέτες. Για να εκτιμήσετε την ποικιλία οχημάτων που βασίζονται στην νέα πλατφόρμα, κοιτάξτε το compact SUV κατηγορίας Β, Kardian και το pick-up νέας υβριδικής τεχνολογίας E‑Tech 4WD, Niagara Concept. Αυτή η πλατφόρμα θα διαθέτει την τελευταία γενιά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών αρχιτεκτονικών, συμβατών με όλους τους ισχύοντες κανονισμούς, καθώς και με τους μελλοντικούς.

Η πλατφόρμα CMA της κατηγορίας πολυτελείας της Νότιας Κορέας

Η πλατφόρμα CMA – Compact Modular Architecture – οφείλεται στην συνεργασία του Renault Group και του Geely Holding Group του 2022. Η πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί για μοντέλα D και E-πολυτελούς κατηγορίας, με κίνηση στους δύο και τέσσερις τροχούς και διατίθεται κυρίως με υβριδικά συστήματα κίνησης. Αυτά τα οχήματα θα σχεδιαστούν στο μηχανολογικό κέντρο της Σεούλ και θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο του Μπουσάν. Το πρώτο όχημα της Renault Korea Motors που αναπτύχθηκε σε αυτήν την πλατφόρμα θα παρουσιαστεί του χρόνου.

Το Renault Niagara Concept ενσαρκώνει την διεθνή επέκταση

Με το Niagara Concept, η μάρκα σημειώνει άλλο ένα βήμα στη διεθνή ιστορία της Renault, με σύγχρονο και νεωτεριστικό ύφος. Χάρη στην ισχυρή προσωπικότητά του και τις πληθωρικές και απολύτως σύγχρονες γραμμές του, καθορίζει το στυλ της μελλοντικής γκάμας της Renault που θα κατασκευαστεί στη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα του Ομίλου. Το Niagara Concept είναι σκληρό και στιβαρό, εξελιγμένο και πλήρες τεχνολογιών.

Με πλούσιες καμπύλες και λεπτομέρειες, ενσωματώνει τις αξίες της Renault και αντικατοπτρίζει το νέο σχεδιαστικό ύφος της, συναισθηματικό αλλά και τεχνολογικό. Η μάσκα είναι στιβαρή και σύγχρονη. Τα γράμματα του σήματος Renault έχουν φινίρισμα “pixel-art”, εμπνευσμένο από την ποπ κουλτούρα.

Το Niagara Concept βασίζεται στη νέα εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα του Renault Group και η οδηγική του άνεση είναι εξαιρετική. Το σύστημα κίνησης είναι αποδοτικό χάρη στην τεχνολογία E-Tech Hybrid 4WD και την διπλή τεχνική προσαρμογή: ήπιο υβριδικό προηγμένο κινητήρα (48V) μπροστά και πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα πίσω. Ως αποτέλεσμα, το Niagara Concept είναι ένα βελτιστοποιημένο μοντέλο 4WD εκτός δρόμου. Μπορεί να εκτελέσει τις μισές καθημερινές σας μετακινήσεις με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, μειώνοντας σημαντικά τις εκπομπές CO2.

Το Renault Niagara Concept προαναγγέλλει τα επόμενα διεθνή μοντέλα που θα λανσάρει η Renault έως το 2027.

 

Προηγούμενο άρθροAudi Q8: εκφραστικό design, αναβαθμισμένη τεχνολογία
Επόμενο άρθροΠρονομιακό πρόγραμμα Eco Deal για το Mazda CX-60 PHEV