Αισιόδοξα τα μηνύματα από την παρουσία της Citroen σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ συμπληρώνονται 100 χρόνια από την ίδρυση της μάρκας. Με νέα μοντέλα και ξεχωριστή προσέγγιση πελατών, η δυναμική της Citroen αποτελεί εχέγγυο για το μέλλον της εταιρείας κατά τον δεύτερο αιώνα παρουσίας της στην αγορά.
Ανοδική πορεία καταγράφει η μάρκα και στην ελληνική αγορά, με νέα μοντέλα με ξεχωριστό στυλ και ευέλικτα προγράμματα αγοράς, προσαρμοσμένα στις σύγχρονες απαιτήσεις του Έλληνα αγοραστή.
Η πορεία της Citroen τα τελευταία χρόνια είναι γεμάτη επιτυχίες και αυτό μοιάζει να είναι τμήμα της συνολικής τροχιάς ανάπτυξης στην οποία έχει μπει, με τη νέα προσέγγιση που της προσφέρει η γκάμα των μοντέλων της. Με τις εξαιρετικά επιτυχημένες χρονιές 2017 και 2018, το μέλλον της Citroen οδεύει προς τη σωστή κατεύθυνση: Η συνέχιση της επιτυχίας που σημείωσαν τα C3 (αύξηση πωλήσεων +24,5%) και C3 Aircross Next Gen. SUV (4η θέση πωλήσεων στην κατηγορία του) στην ελληνική αγορά, είναι βέβαιη. Τόσο τα μοντέλα που έρχονται, το νέο Comfort Class SUV C5 Aircross όσο και αυτά που ξεκινούν άμεσα την εμπορική τους πορεία, όπως το νέο Berlingo, αποτελούν εχέγγυο για τη συνέχιση της επιτυχίας της Citroen..
Η πολύ καλή πορεία των αυτοκινήτων της Citroen στη χώρα μας, έχει φέρει μια από τις καλύτερες επιδόσεις σε εμπορικό επίπεδο της ευρωπαϊκής αγοράς για το 2018. Για την ακρίβεια, η Citroen έχει βελτιώσει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά κατά 0,6 μονάδες, φτάνοντας στο 5,2% που είναι η 4η καλύτερη επίδοση μεταξύ των κυριότερων ευρωπαϊκών αγορών της.
Σε αυτό το διάστημα, οι επιδόσεις της στην αγορά της χώρας μας σε εμπορικό επίπεδο, έχουν φτάσει το +32%, φτάνοντας τις 5.767 πωλήσεις, ρεκόρ από το 2011, σε ένα περιβάλλον που η αύξηση του συνόλου της αγοράς έφτασε το +16,5%. Φυσικά, η επιτυχία αυτή πιστώνεται τόσο στο γεγονός πως τα αυτοκίνητα της Citroen ξεχωρίζουν για την κορυφαία άνεση που προσφέρουν με το πρόγραμμα Citroen Advanced Comfort όσο και για τη φρέσκια σχεδίασή τους. Η τεχνολογία των κορυφαίων και αποδοτικών κινητήρων diesel BlueHDi και των βραβευμένων βενζίνης PureTech, αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας. Καθοριστική και η συμβολή της ελληνικής αντιπροσωπείας, που με την προβολή των μοντέλων που φέρουν υπερπλούσιο εξοπλισμό, τη σωστή τιμολογιακή τοποθέτηση, αλλά και τα ευέλικτα προγράμματα αγοράς που προσφέρει, αποτελεί πόλο έλξης για το κοινό.
Σημαντικές επιτυχίες σημείωσε και στον τομέα των επαγγελματικών οχημάτων η Citroen, καθώς το 2018 σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων +40,7% και το μερίδιο αγοράς ανήλθε στο 5,5%! Τεράστια ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων σημείωσαν το C3 Enterprise (+58%), το Jumpy (+125%) και το Berlingo (+41%).
Η άριστη συνεργασία του εργοστασίου της Citroen (PSA) με την ελληνική αντιπροσωπεία, έχει αποδώσει καρπούς. Σημαντική στιγμή αποτέλεσε η επίσκεψη της προέδρου της Citroen, Linda Jackson, τον περασμένο Σεπτέμβριο, καθώς και η δημιουργία του πρώτου La Maison Citroen στα τέλη της περασμένη χρονιάς. Η νέα αυτή προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού, με τους πρότυπους χώρους υποδοχής που συνδυάζουν την πραγματική φιλοξενία και τη ζεστή ατμόσφαιρα ενός χώρου που κάνει τον επισκέπτη να αισθάνεται ευπρόσδεκτος. Εκτός της κορυφαίας αισθητικής που είναι εναρμονισμένη με αυτή των αυτοκινήτων, το La Maison Citroen υποστηρίζεται από προηγμένες τεχνολογικά λύσεις που προσφέρουν τη δυνατότητα στον επισκέπτη να βιώσει την εμπειρία της συμβίωσης με ένα Citroen, πριν φτάσει στη διαμόρφωση του δικού του αυτοκινήτου και την παραγγελία του.
Ο Chief Operating Officer της Citroen και της DS Automobiles στην Ελλάδα, Δημήτρης Καββούρης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα εμπορικά αποτελέσματα του 2018, δηλώνοντας: “Ήταν μία πολύ καλή επίδοση για τη χρονιά που μας πέρασε. Ευχαριστούμε πολύ τους πελάτες που μας εμπιστεύθηκαν, το επίσημο Δίκτυο Διανομέων της Citroen, το προσωπικό της εταιρείας, τους άμεσους συνεργάτες μας, τη διαφημιστική μας εταιρία και όλους όσοι μας υποστήριξαν για να πραγματοποιηθούν αυτές οι επιτυχίες”.