H Renault ανεξαρτητοποιεί τη μονάδα της LCV (ελαφρά επαγγελματικά οχήματα) ενώ μέσω της θυγατρικής της Mobilize παρουσίασε το FlexEVan.
Η αυτοκινητοβιομηχανία Renault συνεχίζει την αναθεώρηση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων. Μετά τον διαχωρισμό των μονάδων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μοντέλων εσωτερικής καύσης, θα παραχωρήσει μεγαλύτερη ανεξαρτησία στην μονάδα της LCV. Η μάρκα ανακοίνωσε επίσης νέο σπονδυλωτό μοντέλο, το FlexEVan, στο πλαίσιο αυτής της μελλοντικής στρατηγικής.
Το FlexEVan στοχεύει στη μείωση του TCO των στόλων. Η Renault προβλέπει συνολικό κόστος ιδιοκτησίας του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στα 100.000 ευρώ και τιμή αγοράς στα 20.000 έως 30.000 ευρώ, περίπου 30% λιγότερο από τα υπάρχοντα μοντέλα εσωτερικής καύσης, κυρίως πετρελαιοκίνητα.
Η πρώτη έκδοση του FlexEVan, ονόματι Hippo, παρουσιάστηκε από την εταιρεία κινητικότητας της Renault, Mobilize. Με αποτύπωμα παρόμοιο με του Kangoo, το μοντέλο διαθέτει τον χώρο φόρτωσης του πολύ μεγαλύτερου Trafic, χάρη στη βελτιστοποιημένη διαμόρφωση λόγω ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Η Renault θα συναρμολογήσει το FlexEVan σε άλλον κατασκευαστή τον οποίο δεν έχει ανακοινώσει.
Πιθανότατα στη Nissan, βάσει της προηγούμενης συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών. Η Renault ανέφερε επίσης αναμόρφωση της επιχειρηματικής μονάδας LCV, καθιστώντας την αυτόνομη για να ανταποκριθεί στις νέες τάσεις της αγοράς, όπως οι τελικές παραδόσεις και η ηλεκτροκίνηση. Αυτό θα πραγματοποιηθεί από κοινού με τον ανώνυμο συνεργάτη της.
Ο CEO της Renault, Luca de Meo, δήλωσε στο Automotive News Europe ότι τα νέα πρότυπα εκπομπών Euro 7, θα επιφέρουν την αντικατάσταση του 30% του ευρωπαϊκού στόλου. Ως εκ τούτου, μια ανεξάρτητη επιχειρηματική μονάδα βαν θα είναι πιο ευέλικτη σε ανταπόκριση.
Η μονάδα LCV της Renault είναι ιδιαίτερα κερδοφόρα και αντιπροσωπεύει περίπου το 20% των κερδών της. Ο διαχωρισμός του τμήματος LCV αποτελεί τάση. Η Ford και η Stellantis προέβησαν πρόσφατα σε παρόμοια κίνηση. Η μονάδα επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen υπήρξε ανέκαθεν ξεχωριστός κλάδος.