Η Peugeot κατέκτησε την τρίτη θέση το 2018 στις ταξινομήσεις νέων οχημάτων στην ελληνική αγορά. Η γαλλική μάρκα εξακολουθεί να παρουσιάζει ανοδική τροχιά στην αγορά της χώρας μας και το 2018, με 9.085 ταξινομήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων και μερίδιο αγοράς 8,2%, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 1.497 μονάδες σε σχέση με το 2017.

Η αύξηση των πωλήσεων της Peugeot σημειώθηκε και στα δύο κανάλια πώλησης – λιανική και εταιρικές – και οφείλεται στην εξαιρετική πορεία του Peugeot 208 και στις αξιοσημείωτες επιδόσεις των SUV Peugeot 2008 και SUV Peugeot 3008. Επιπλέον, αυξητική πορεία σε σχέση με το 2017 ακολούθησαν και τα υπόλοιπα μοντέλα, όπως το 308, και το Traveller, το οποίο αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς στην κατηγορία των premium VIP, ενώ καλή επίδοση είχε και το νέο SUV Peugeot 5008.

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2018 και για την Peugeot Professionnel η οποία σημείωσε μερίδιο αγοράς 10,3% και 714 ταξινομήσεις, διατηρώντας τη θέση της στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, “η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, οι νέοι κινητήρες E6.2 πετρελαίου και βενζίνης – με τους δεύτερους να βραβεύονται για τέταρτη συνεχή χρονιά, η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων, το χαμηλό κόστος χρήσης, ο πλήρης χαρακτήρας των μοντέλων της Peugeot καθώς και τα ευέλικτα προγράμματα απόκτησης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, είναι  ασφαλώς οι λόγοι που τοποθετούν την μάρκα στην πρώτη τριάδα της αγοράς. Το γεγονός αυτό αποτελεί μεγάλη επιτυχία για τον Όμιλο Συγγελίδη, οι οποίος από την ανάληψη της Peugeot το 2014 και μέχρι σήμερα έχει εκτοξεύσει την μάρκα στην κορυφή”.

 

Προηγούμενο άρθροΓια τρίτη χρονιά η Mercedes-Benz πρώτη στα premium
Επόμενο άρθροΣυμφώνησαν τελικά η Ford Motor και ο όμιλος Volkswagen