Mercedes-Benz posts eighth consecutive record year and maintains number 1 position in the premium segment. Growth in sales of SUVs with the three-pointed star leads to new record for a year.

Η Mercedes-Benz για 3η συνεχή χρονιά ηγείται στην κατηγορία των premium κατασκευαστών όσον αφορά στις πωλήσεις. Σε μία χρονιά που σημαδεύτηκε από πολλές προκλήσεις, οι πωλήσεις της παγκοσμίως αυξήθηκαν κατά 0,9% ανερχόμενες σε 2.310.185 μονάδες το 2018.

Το νέο ρεκόρ πωλήσεων, για όγδοη συνεχόμενη χρονιά, των επιβατικών αυτοκινήτων της Daimler AG οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία της μάρκας στην ευρύτερη περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού που περιλαμβάνει την αγορά της Κίνας. Με αύξηση μεγαλύτερη του 11% η Κίνα αποτέλεσε και πάλι την αγορά με τη μεγαλύτερη αύξηση σε απόλυτους όρους και τη μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά.

Το 2018, η Mercedes-Benz διατήρησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις premium μάρκες σε πωλήσεις σε πολλές χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ρωσία, η Ελβετία, η Ελλάδα, η Πολωνία, η Πορτογαλία, η Τουρκία, η Δανία, η Ουγγαρία, η Ρουμανία, η Ν. Κορέα, η Ιαπωνία, η Αυστραλία, η Ταϊλάνδη, η Ινδία, η Μαλαισία, το Βιετνάμ, η Σιγκαπούρη, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Βραζιλία και η Αργεντινή.

Παγκοσμίως, τα μοντέλα της κατηγορίας των SUV και της E-Class ήταν αυτά που έδωσαν σημαντική ώθηση στις πωλήσεις το 2018. Κάθε τέταρτο αυτοκίνητο που πούλησε η Mercedes-Benz το 2018 ανήκε στην compact κατηγορία. Οι δύο μεγαλύτερες αγορές για αυτά τα αυτοκίνητα ήταν η Κίνα και η Γερμανία. Η νέα A-Class κατέγραψε παγκόσμια αύξηση της τάξης του 3,4% το 2018 ένώ στη Γερμανική αγορά κατέγραψε αύξηση 21,8%. Η Mercedes-Benz θα συνεχίσει να επενδύει σε αυτήν την επιτυχία και το 2019 παρουσιάζοντας νέα μοντέλα από την επόμενη γενιά αυτοκινήτων της compact κατηγορίας, συμπεριλαμβανομένων της  A-Class Sedan, της B-Class και της CLA.

Με πωλήσεις 820.721 μονάδων και ένα ποσοστό αύξησης της τάξης του 1,9% τα SUV της Mercedes-Benz συνέβαλαν καθοριστικά στην επιτυχία των πωλήσεων που σημάδεψε το 2018. Στις κύριες αγορές της Ασίας, της Ευρώπης και της Αμερικής, πωλήθηκαν περισσότερα SUV από ποτέ. Αυτή η κατηγορία αντιπροσωπεύει πλέον περισσότερο από το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων της Mercedes-Benz.

Τα πλέον ευπώλητα SUV τα τελευταία χρόνια είναι η GLC και η GLA. Η πορεία των off-road οχημάτων με σήμα το αστέρι πρόκειται να συνεχιστεί και το 2019 με την εμφάνιση στους δρόμους των νέων GLE, EQC, καθώς και την ανανέωση των μοντέλων GLC και GLC Coupé.

“Με περισσότερα από 2,4 εκατομμύρια οχήματα που παραδόθηκαν από τη Mercedes-Benz Cars το 2018, ξεπεράσαμε και πάλι το δικό μας ρεκόρ πωλήσεων – για όγδοη φορά διαδοχικά. Επιπλέον, παρά το δύσκολο έτος, διατηρήσαμε τη θέση μας στην κορυφή της κατηγορίας premium. Ο ενθουσιασμός για τα μοντέλα μας και η αφοσίωση των πελατών μας μάς ωθούν να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το καλύτερο στο νέο έτος”, δήλωσε η Britta Seeger, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG, υπεύθυνη για το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις αυτοκινήτων Mercedes-Benz. “Τους τελευταίους μήνες, η ισχυρή ανάπτυξη της νέας A-Class έχει δείξει την ώθηση που μπορεούν να προσφέρουν στην αγορά οι καινοτομίες υψηλής ποιότητας όπως το MBUX (το νέο σύστημα infotainment). Το 2019, περισσότερα από 10 μοντέλα της Mercedes-Benz θα εμπνεύσουν τους πελάτες μας με την έξυπνη επιχειρησιακή αντίληψη του MBUX και της τεχνητής νοημοσύνης του – όχι μόνο στα compact αυτοκίνητα, αλλά και στην κατηγορία SUV”.

  Δεκέμβριος 2018 Μεταβολή  % Ιαν. – Δεκ. 2018 Μεταβολή  %
Mercedes-Benz 206.532 +6,7 2.310.185 +0,9
smart 10.290 -13,5 128.802 -4,6
Mercedes-Benz Cars 216.822 +5,5 2.438.987 +0,6
         
Πωλήσεις MercedesBenz ανά περίοχή / αγορά        
Ευρώπη 82.740 +9,7 933.697 -2,3
– εκ των οποίων Γερμανία 27.528 +27,6 303.862 +0,1
Ασία – Ειρηνικός 81.054 +11,5 943.473 +7,8
– εκ των οποίων Κίνα 49.907 +3,7 652.996 +11,1
NAFTA 37.449 -7,3 378.013 -5,6
– εκ των οποίων  ΗΠΑ 32.016 -9,1 315.959 -6,3

 

Πρώτη σε πωλήσεις premium και στην Ελλάδα

Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Mercedes-Benz κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων στη χώρα μας. Συνολικά στην Ελλάδα ταξινομήθηκαν 5.153 οχήματα του ομίλου της Daimler και συγκεκριμένα 4.521 επιβατικά οχήματα Mercedes-Benz & smart, εκ των οποίων 3.785 οχήματα Mercedes-Benz και 736 smart, 358 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (κάτω των 3,5 τόνων), 143 επαγγελματικά οχήματα (άνω των 3,5 τόνων) και 131 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ). Τόσο στα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων, όσο και στα λεωφορεία, η Mercedes-Benz Ελλάς κατετάγη επίσης πρώτη σε πωλήσεις.

To συνολικό μερίδιο αγοράς της εταιρείας στα επιβατικά ανέρχεται στο 4,4%, εκ του οποίου το 3,7% ανήκει στα μοντέλα της Mercedes-Benz. Στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στο 5,2%, στα επαγγελματικά οχήματα άνω των 3,5 τόνων στο 41,5% και στα βαρέα επαγγελματικά οχήματα άνω των 8 τόνων στο 40,3%. Στα λεωφορεία το μερίδιο αγοράς αγγίζει το 50% (49,8%)!

Ο πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς, Ιωάννης Καλλίγερος, δήλωσε: “Το αστέρι έλαμψε για ακόμη μία χρονιά, τόσο στη χώρα μας όσο και παγκοσμίως. Η χαρά και η περηφάνια όλων μας είναι μεγάλη, γιατί αποδεικνύεται έμπρακτα ότι η πελατοκεντρική φιλοσοφία της μάρκας και οι πάγιες αξίες της όσον αφορά στην ασφάλεια, στην ποιότητα, στην αξιοπιστία, στη διαχρονικότητα και στη σχέση τιμής-αξίας παραμένουν σημαντικές για το αγοραστικό κοινό. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ο μέσος όρος ηλικίας των αγοραστών μας έχει μειωθεί κατά 10 ολόκληρα χρόνια, αφού η μάρκα εκτός από την καινοτομία τα τελευταία χρόνια δίνει έμφαση στο σχεδιασμό που συνδυάζει αριστοτεχνικά τη λογική με το συναίσθημα! Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο, οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι εφάμιλλες της ποιότητας των προϊόντων που εισάγουμε ενώ η επικέντρωσή μας σε ενέργειες Κοινωνικής Υπευθυνότητας αντικατοπτρίζουν το σεβασμό της μάρκας στη Χώρα και το Περιβάλλον όπου δραστηριοποιείται”.

“Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι, χρόνια τώρα, μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και μας φέρνουν για πέντε συνεχόμενα έτη στην πρώτη θέση των πωλήσεων. Η δέσμευσή μας είναι δεδομένη. Όλοι μας στη Mercedes-Benz Ελλάς, εργαζόμενοι και Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο, θα συνεχίσουμε με την ίδια ένταση και το ίδιο πάθος να κάνουμε αυτό που τόσο καλά γνωρίζουμε: να εκπλήσσουμε και να ενθουσιάζουμε τους πελάτες μας με νέα, καινοτόμα αυτοκίνητα, προγράμματα και υπηρεσίες!”

Προηγούμενο άρθροH Porsche 992 Cabriolet παρουσιάζεται στο Ντιτρόιτ
Επόμενο άρθροΆνοδος πωλήσεων για την Peugeot στην Ελλάδα το 2018