Η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, η οποία συμπληρώνει φέτος 99 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι εισαγωγέας της BYD (Build your Dreams) στην Ελλάδα με στόχο την πώληση και τις υπηρεσίες after sales για τα υπερσύγχρονα, ηλεκτρικά οχήματα της εταιρίας.

Η BYD αποτελεί κορυφαία εταιρεία στον κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων, διαθέτοντας 37 εργοστάσια στην Ασία, την Ευρώπη και την Αμερική ενώ μέχρι στιγμής μετρά 900.000 πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και 50.000 παραδόσεις BYD ηλεκτρικών λεωφορείων σε όλο τον κόσμο.  Αιχμή του δόρατος η τεχνογνωσία της στην κατασκευή μπαταριών σιδήρου-φωσφορικού, οι οποίες με απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια ανταπεξέρχονται σε ακραίες δοκιμές ανθεκτικότητας και μπορούν να επιβιώσουν από σύνθλιψη, κάμψη, διάτρηση και θέρμανση.

Η παρουσία της στην Ευρώπη, είναι αξιοσημείωτα δυναμική, καθώς αποτελεί market leader της αγοράς, αφού μόλις σε μια εικοσαετία έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από 1.400 ηλεκτρικά λεωφορεία σε πάνω από 20 ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Λειτουργεί δύο εργοστάσια κατασκευής ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ουγγαρία και τη Γαλλία, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες της Ευρώπης, ενώ συνεργάζεται και με το εργοστάσιο της Alexander Denis Limited (ADL) στην Αγγλία, στο οποίο παρέχει μπαταρίες, μοτέρ και τεχνογνωσία σχετικά με την ηλεκτροκίνηση.

Το 2019 στη διεθνή έκθεση Busworld του Βελγίου, κατάφερε να σφραγίσει την μεγαλύτερη ευρωπαϊκή συμφωνία με την Keolis, πολυεθνική εταιρία μεταφορών στην Ολλανδία, με μια παραγγελία που έφτασε τα 259 ηλεκτρικά λεωφορεία, φέρνοντας την BYD στην πρώτη θέση στην Ευρώπη για το 2020. Στην ίδια έκθεση, απέσπασε το πρώτο βραβείο από την iF Design Awards για το πρωτοποριακό design του λεωφορείου της 12 μέτρων, που έχει κατασκευαστεί με φιλικά προς τον επιβάτη υλικά και το οποίο εδώ και μερικούς μήνες κυκλοφορεί στην Ευρώπη αλλά και στην Αθήνα.

Η BYD πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα τον Απρίλιο του 2019, όταν πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του ηλεκτρικού Midi Bus. Ένα 100% ηλεκτρικό λεωφορείο, 8,7 μέτρων, με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, το οποίο κινείται αθόρυβα και έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 58 επιβατών, από τους οποίους οι 22 είναι καθήμενοι. Για τους ειδικούς των αστικών συγκοινωνιών, πρόκειται για ένα σπουδαίο τεχνικό πλεονέκτημα, καθώς το λεωφορείο, μετά από μια πλήρη φόρτιση τη νύχτα στο αμαξοστάσιο, έχει τη δυνατότητα εκτέλεσης των δρομολογίων μιας ολόκληρης βάρδιας, απαλλάσσοντας έτσι τον συγκοινωνιακό φορέα από την εγκατάσταση έξτρα φορτιστών στις αφετηρίες ή σε άλλα σημεία για την επαναφόρτιση των μπαταριών, υποδομή που αυξάνει σημαντικά το κόστος λειτουργίας του στόλου.

Τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2021, το Κ9 12μετρο ηλεκτρικό λεωφορείο της BYD χρησιμοποιήθηκε στο κέντρο της Αθήνας, στο πλαίσιο των δοκιμαστικών διαδρομών του Υπουργείου Μεταφορών, ενόψει του διαγωνισμού για προμήθεια 1300 λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Τέλος το λεωφορείο αυτό, στις ίδιες δοκιμαστικές διαδρομές, κατάφερε να φτάσει τα 320 χιλιόμετρα αυτονομία κατά μέσο όρο την ημέρα.

Στα μελλοντικά σχέδια της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, είναι η παρουσίαση ηλεκτρικών βαν και φορτηγών 7,5 τόνων της BYD εντός  του 2021, ενώ στο προσεχές μέλλον θα προωθήσει περισσότερα μοντέλα του οίκου, ιδανικά για το πρόγραμμα Α. Τρίτσης των ελληνικών δήμων.

 

Προηγούμενο άρθροΗ Nissan αποκάλυψε το Qashqai τρίτης γενιάς
Επόμενο άρθροΟ Toshihiro Mibe νέος πρόεδρος και CEO της Honda Motor