Με το λανσάρισμα του νέου Golf, η Volkswagen εισάγει ένα πραγματικά εντυπωσιακό concept για το service, που δείχνει και την αυτοπεποίθηση της μάρκας για την ποιότητα των αυτοκινήτων που κατασκευάζει.
Με αρχή το νέο Golf, η Volkswagen διπλασιάζει το διάστημα ανάμεσα στους απαιτούμενους προγραμματισμένους ελέγχους και service του αυτοκινήτου.
Πλέον, το αυτοκίνητο θα ελέγχεται και θα γίνεται το απαραίτητο service κάθε 24 μήνες, αντί για τους καθιερωμένους 12, που ισχύει μέχρι σήμερα. Μάλιστα, αρχίζοντας από το νέο Golf, σταδιακά, μέσα στο 2020, αυτό θα ισχύσει για όλα τα μοντέλα της Volkswagen.
Όπως δήλωσε ο Achim Schaible, Επικεφαλής After Sales και Δικτύου της Volkswagen, “η υψηλή ποιότητα των αυτοκινήτων μας, μας επιτρέπει να διπλασιάσουμε στους 24 μήνες το διάστημα ανάμεσα στους προγραμματισμένους ελέγχους και service. Με τον τρόπο αυτό, οι πελάτες μας θα χρειάζεται να επισκέπτονται τα σημεία service λιγότερο συχνά. Παράλληλα, θα παρουσιάσουμε ένα νέο, προγραμματισμένο τύπο ελέγχου που θα αντικαταστήσει το προηγούμενου τύπου service. Με τον τρόπο αυτό, καθιερώνουμε ένα απλούστερο πρόγραμμα συντήρησης, πιο διάφανο και κατανοητό για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας”.
Μέσα στο 2020, το νέο πλάνο θα υιοθετηθεί και από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, είτε αυτό αφορά ολοκαίνουργια ή facelift μοντέλα είτε απλά έναρξη νέου κύκλου παραγωγής μοντέλου που είναι ήδη στην κυκλοφορία. Ένα ξεχωριστό πλάνο συντήρησης, θα παρουσιαστεί για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της γκάμας ID. το οποίο θα ανακοινωθεί παράλληλα με το λανσάρισμα των μοντέλων.
Το νέο πλάνο συντήρησης με το διπλασιασμένο χρονικό διάστημα θα εφαρμοστεί στην Ευρώπη, τη Νότια Κορέα, την Ιαπωνία και τη Νέα Ζηλανδία. Στις υπόλοιπες χώρες, οι ιδιαίτερες κλιματικές συνθήκες, όπως έντονη σκόνη ή πολύ υψηλές θερμοκρασίες που επηρεάζουν τη λειτουργία των αυτοκινήτων, επιβάλλουν να διατηρηθεί το διάστημα ανάμεσα στους προγραμματισμένους ελέγχους και service στους 12 μήνες. Τα χιλιομετρικά όρια, θα συνεχίσουν να ισχύουν.
Ο νέος προγραμματισμένος έλεγχος κάθε 24 μήνες αντικαθιστά το προηγούμενο “μικρό” και “μεγάλο” service. Επίσης, σε συνδυασμό με το διπλάσιο χρονικό διάστημα, το σύνολο των ενεργειών συντήρησης αποκτά πιο τυποποιημένο χαρακτήρα, με αποτέλεσμα πιο συνεπή και διάφανη κοστολόγηση, κάτι που αναμένεται να αυξήσει σημαντικά την ικανοποίηση των πελατών.